Δρόμοι - καρμανιόλα χωρίς προδιαγραφές
Πέμπτη 9 Μάρτη 2006

Eurokinissi

Το φονικό πέταλο του Μαλιακού...
Η χώρα μας με 1.470 νεκρούς στην άσφαλτο το 2005 εξακολουθεί να κατέχει τη θλιβερή πρωτιά στα τροχαία δυστυχήματα ανάμεσα στις 15 χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Αν μάλιστα πάρουμε άλλες παραμέτρους, όπως τα χιλιόμετρα που διανύουν κάθε χρόνο τα οχήματα στη χώρα μας ή τα οχήματα ανά 1.000 κατοίκους, τότε αποδεικνύεται ότι η επικινδυνότητα των ελληνικών δρόμων είναι οχταπλάσια των άλλων ευρωπαϊκών χωρών.

Τα στοιχεία αυτά έδωσαν χτες οι εκπρόσωποι του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ, επισημαίνοντας ότι ακόμη κι αν υλοποιηθούν τα εξαγγελλόμενο από την κυβέρνηση αστυνομικά ή άλλα μέτρα, η κατάσταση δεν πρόκειται να βελτιωθεί σημαντικά, αφού απαιτούνται συντονισμένες δράσεις και έργα σε πολλές κατευθύνσεις. Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο, μεταξύ άλλων, απαιτούνται:

Τέλος, αναφέρθηκε ότι το πιο «φονικό» τμήμα της χώρας μας είναι πλέον αυτό της Κορίνθου - Πάτρας (με αύξηση των δυστυχημάτων κατά 155% από το 2004 στο 2005) ενώ ακολουθούν: Πάτρα - Πύργος, Αντίρριο - Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη - Καβάλα, Βόρειος Αξονας Κρήτης και, φυσικά, το πέταλο Μαλιακού...

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
500 νεκροί από την αρχή του χρόνου (2008-05-28 00:00:00.0)
Παραμένει βαρύς ο φόρος αίματος στην άσφαλτο (2002-01-23 00:00:00.0)
Αυξημένα μέτρα για την έξοδο (2000-12-21 00:00:00.0)
Αποφασιστική αλλαγή στην πολιτική μεταφορών της ΕΕ (1998-03-17 00:00:00.0)
"Δέσμη μέτρων" για τα μάτια του κόσμου (1997-05-08 00:00:00.0)
Υπάρχουν λύσεις... (1997-04-30 00:00:00.0)