Στο μονόπρακτο «Απόψε η Μουσική» περιγράφεται μια φανταστική συνάντηση του Κώστα Καρυωτάκη με την Μαρία Πολυδούρη, μια συνάντηση εκτός τόπου και χρόνου, μετά την αυτοκτονία του πρώτου και το θάνατο της δεύτερης από φυματίωση. Οι δυο ποιητές - σκιές πια, περισσότερο «φωνές» της συναισθηματικής τους μνήμης παρά πρόσωπα - ανακαλούν τις στιγμές της σχέσης τους, τις εντάσεις, τα αδιέξοδα και τις κορυφώσεις της. Στο φόντο, η Αθήνα του μεσοπολέμου και η Πρέβεζα της απόγνωσης.
Το δεύτερο μονόπρακτο «Η Σαμάνθα και ο Μαξ στο βυθό της ασφάλτου» είναι η ιστορία της «απόδρασης» δυο νέων ανθρώπων, ενός αγοριού κι ενός κοριτσιού, από μια μακρινή συνοικία της μεγαλούπολης όπου ζουν. Στη διάρκεια του «ταξιδιού» τους έρχονται αντιμέτωποι με μυστικά, ψέματα και φαντασιώσεις τους, με απωθημένους έρωτες και ανομολόγητες επιθυμίες που μεταβάλλουν αυτή τη φαινομενικά ανώδυνη βόλτα τους σε επώδυνο ταξίδι αυτογνωσίας και μύησης στον κόσμο των ενηλίκων.
Σκηνικά - κοστούμια Χριστίνα Κωστέα, μουσική Θοδωρή Οικονόμου, επιμέλεια κίνησης Λίας Τσολάκη. Παίζουν: «Απόψε η μουσική»: Νίκος Νίκας, Παναγιώτα Βλαντή. Πιάνο: Μαρίνα Χρονοπούλου. «Η Σαμάνθα και ο Μαξ στο βυθό της ασφάλτου»: Θοδωρής Αντωνιάδης, Ιωάννα Κανελλοπούλου.