Η επιλογή κίνησης ανάμεσα στο βενζινοκινητήρα και το ηλεκτρικό μοτέρ γίνεται με σκοπό τη φιλικότητα στο περιβάλλον. Ετσι ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται μέσα στην πόλη και τις διαρκείς εκκινήσεις. Σε περίπτωση ανάγκης άμεσης επιτάχυνσης ενεργοποιείται και ο ηλεκτροκινητήρας προσφέροντας παραπάνω δύναμη. Ο ηλεκτροκινητήρας φορτίζεται και κατά τις επιβραδύνσεις. Οι μπαταρίες είναι ιόντων λιθίου και χρησιμοποιούν ηλεκτρόδια λιθίου για εξοικονόμηση ενέργειας. Η τοποθέτηση των μπαταριών έχει γίνει, στο κέντρο κάτω από το δάπεδο, συμβάλλοντας έτσι στη σταθερότητα και στην ευρυχωρία του υβριδικού Tino.
Για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του υβριδικού συστήματος έχει τοποθετηθεί σύστημα μετάδοσης κίνησης Hyper CVT που συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία, στην οικονομία και την ομαλή επιτάχυνση. Ενα μόνιτορ υγρών κρυστάλλων προσφέρει πληροφορίες για τη λειτουργία και των δύο κινητήρων, ενώ το σύστημα πλοήγησης birdview ενημερώνει για τις κυκλοφοριακές συνθήκες και την ακριβή θέση του οχήματος.