«Μητέρα και Γιος». Ο Γιος μοιράζεται με τη Μητέρα τις τελευταίες στιγμές της. Μιλούν για το κοινό τους παρελθόν, για το θλιβερό μέλλον, μια σχέση απόλυτης γαλήνης, τρυφερότητας, αφοσίωσης και αγάπης, βυθισμένη στη μελαγχολία. Η Μητέρα πεθαίνει, ο Γιος, μόνος του πια στην οργιώδη φύση, στον άνεμο, στο φως, στα σύννεφα και στον ήλιο, περιπλανάται άδειος, σε έναν κόσμο που δεν του προσφέρει τίποτα πια (οι εικόνες της ταινίας είναι, κυριολεκτικά, κινούμενοι πίνακες).
«Μολώχ». Ψηλά, στις Αλπεις, ένα επιβλητικό, απρόσιτο σπίτι, στεγάζει τον άνθρωπο που κρατά την Εξουσία. Μια εξουσία που προκάλεσε ανείπωτες καταστροφές, αμέτρητες εκατόμβες. Πρόκειται για το Kleistenhaus, το ησυχαστήριο του Αδόλφου Χίτλερ. Ο Φίρερ, μαζί με την ερωμένη του Εύα Μπράουν, το ζεύγος Γκαίμπελς, τον Μάρτιν Μπόρμαν και άλλους επιφανείς ναζί συνεργάτες του, περνάει μια ήσυχη μέρα.
«Ρώσικη Κιβωτός». Ενας αόρατος αφηγητής ταξιδεύει μυστηριωδώς στο χρόνο και βρίσκεται στο μυθικό Ερμιτάζ του 1700. Εκεί συναντά έναν κυνικό Γάλλο μαρκήσιο, μαζί θα περιπλανηθούν στο αχανές λαμπερό παλάτι, αλλά και στην Ιστορία του Ανακτόρου από τα χρόνια της Αικατερίνης της Μεγάλης μέχρι τις μέρες μας. Το μοναδικό αυτό μουσείο παραμένει μια κιβωτός Ιστορίας, Μνήμης, Πολιτισμού.