ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΟ «AILSA CRAIG»
Το καράβι - θάνατος καραδοκεί για νέα θύματα

Εφοπλιστής και εργολάβος συνεχίζουν τις επισκευές στη Ζώνη, χωρίς να έχουν πάρει κανένα μέτρο μετά τη δολοφονία δυο εργατοτεχνιτών τον περασμένο Ιούλη

Τετάρτη 5 Σεπτέμβρη 2007

ΛΕΠΙΔΗΣ

16 Ιούλη 2007. Δυο εργατοτεχνίτες ανασύρονται νεκροί από τη δεξαμενή του AILSA CRAIG. Το αυτί των αρμοδίων, όμως, δεν ίδρωσε...
Κίνδυνο για τη ζωή των εργατοτεχνιτών της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης εξακολουθεί να αποτελεί το δεξαμενόπλοιο «AILSA CRAIG», στο οποίο στις 16 Ιούλη ο εργολάβος Παλαιούδης έστειλε δύο μεταλλεργάτες εντελώς απροστάτευτους να εκτελέσουν σωληνουργικές εργασίες στην «γκαζωμένη» Νούμερο 2 δεξαμενή του πλοίου με αποτέλεσμα να καούν ζωντανοί.

Ομως, κίνδυνο αποτελεί και για τους ναυτεργάτες, καθώς οι μετασκευές που έγιναν παλιότερα στο πλοίο, τις οποίες έχει εγκρίνει ο Αγγλικός Νηογνώμονας (LLOYDS), έχουν επηρεάσει την ασφάλειά του. Οπως αποκαλύφθηκε, το πλοίο το οποίο ανήκει στην εταιρεία «World Carriers Corp.» του εφοπλιστή Φραγκίστα, ...διαθέτει μέχρι και κρυφές δεξαμενές πετρελαίου!

Χτες το Συνδικάτο Μετάλλου Πειραιά και η Ενωση Μετάλλου Σαλαμίνας κατέθεσαν μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου, επειδή, ενάμιση μήνα μετά το διπλό έγκλημα, εφοπλιστής και εργολάβοι είναι καθ' όλα έτοιμοι να στήσουν νέα εκατόμβη.

Τα σωματεία, από καταγγελίες, έχουν συλλέξει τα εξής στοιχεία:

Καμιά εργασία στο πλοίο

Με δεδομένο ότι σε όλους αυτούς τους χώρους ήδη γίνονται - και άλλες πρόκειται να ξεκινήσουν - εκτεταμένες εργασίες κατασκευής και επισκευής, τα σωματεία απαιτούν άμεσα να απομακρυνθούν πλήρως τα κατάλοιπα πετρελαιοειδών από το πλοίο και όσα προκύπτουν να απομακρύνονται αυθημερόν. Να απομακρυνθεί το πλήρωμα του πλοίου από την κουβέρτα και από τους χώρους επισκευής εκτός των ναυτεργατών της πυρασφάλειας.

Επίσης, να σφραγιστεί άμεσα «το control room του φορτίου του πλοίου» και να οριστεί με ευθύνη του ΥΕΝ κλιμάκιο εμπειρογνωμόνων (ναυπηγών - μηχανολόγων) για να ελέγξει αν τα σχέδια των γραμμών σωληνώσεων και των δεξαμενών φορτίου και ζυγοστάθμισης, τα οποία φέρουν έγκριση από τον Αγγλικό Νηογνώμονα (LLOYDS), ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Τα σωματεία κάνουν σαφές προς όλους ότι δεν πρόκειται να επιτρέψουν να γίνει εργασία στο πλοίο μέχρι να δοθεί επίσημη διαβεβαίωση από αρμόδιο φορέα ότι οι εργαζόμενοι δε διατρέχουν πια κανέναν κίνδυνο.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Καμία εργασία για απάντληση επί 4 μέρες (2017-09-23 00:00:00.0)
Εκαναν επισκευές χωρίς άδειες και ελέγχους! (2007-02-07 00:00:00.0)
Αίτημα για άσκηση δίωξης του Νηογνώμονα (2006-01-08 00:00:00.0)
Φονική συνεργασία ΑΓΕΤ - "Νηογνώμονα"! (1998-07-22 00:00:00.0)
Και δεύτερη απόφαση καταπέλτης για το ΔΥΣΤΟΣ (1998-01-21 00:00:00.0)
Το πλοίο ήταν σάπιο ως το "κόκαλο" (1997-12-30 00:00:00.0)