Παπαγεωργίου Βασίλης |
Αν όμως συνεχιστεί η κατάσταση που επικρατεί στον ΟΣΕ, όπως επισημαίνουν οι εργαζόμενοι, και αν δε ληφθούν μέτρα, τότε θα είναι δύσκολο να αποφύγουμε τραγωδίες, ακόμη και σ' αυτό το πιο ασφαλές - υποτίθεται - μέσο μαζικής μεταφοράς.
Τη στιγμή που τα τρένα σε άλλες χώρες τρέχουν σχεδόν με... υπερηχητικές ταχύτητες, στη χώρα μας δεν υπάρχει λειτουργία τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης, παρά μόνο στα 200 από τα 2.200 χιλιόμετρα του σιδηροδρομικού δικτύου. Υπάρχουν χιλιάδες αφύλακτες ισόπεδες διαβάσεις, αιτία για δεκάδες τροχαία ατυχήματα. Παράλληλα, και με βάση το οργανόγραμμα του ΟΣΕ, τα οργανικά κενά σε εργαζόμενους ξεπερνούν τις 2.000!
Η απαξίωση του σιδηροδρόμου την τελευταία 20ετία, από τις κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, φτάνει στο αποκορύφωμά της, παρά τα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ που ξοδεύτηκαν δήθεν για τον εκσυγχρονισμό του...