Γρηγοριάδης Κώστας |
Στην επιστολή της η επιχείρηση δε λέει κουβέντα για τις καταγγελίες τόσο της εργαζόμενης Παναγιώτας Γιαννοπούλου όσο και του Συλλόγου Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας. Σύμφωνα με αυτές τις καταγγελίες, τις οποίες κατέγραψε και το ρεπορτάζ του «Ρ», τη Δευτέρα 18 Φλεβάρη το κατάστημα παρέμεινε κλειστό λόγω της χιονόπτωσης. Η εργαζόμενη μετά από δυο μέρες, Τετάρτη 20 Φλεβάρη, πήρε κανονικά το ρεπό της. Αυτό ενόχλησε τον εργοδότη, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ο ίδιος είχε ορίσει ως μέρα ρεπό για όλους τη μέρα που το κατάστημα έμεινε κλειστό, δηλαδή τη Δευτέρα 18 Φλεβάρη. Για αυτό και απαίτησε να της αφαιρεθεί μια μέρα από την άδειά της. Η εργαζόμενη δε δέχτηκε και τότε της ζητήθηκε η μετάθεση, που στη συνέχεια έγινε απόλυση. Αυτά φαίνεται πως είναι «ψιλά γράμματα» για την εταιρεία, που επικαλείται το «διευθυντικό δικαίωμα» για να δικαιολογήσει την απόλυση.