Σε άγρια λεηλασία του εργατικού λαϊκού εισοδήματος έχουν επιδοθεί ανεξέλεγκτοι οι ακτοπλόοι εφοπλιστές. Τα στοιχεία σε ό,τι αφορά τις τιμές των εισιτηρίων μιλούν από μόνα τους: Από Πειραιά για Σάμο με συμβατικό πλοίο τον Ιούνη του 2007 το εισιτήριο της οικονομικής (γ) θέσης κόστιζε 35 ευρώ - αύξηση σε σχέση με τον Ιούνη του 2006 18,5%. Τον Ιούνη του 2008, η τιμή του εισιτηρίου έφτασε τα 54,50 ευρώ σε κάθισμα, χωρίς καμπίνα και 49 ευρώ στο κατάστρωμα, δηλαδή σε πλαστική καρέκλα. Ποσοστό αύξησης
55,7%! Από Πειραιά για Ικαρία, η οικονομική θέση με συμβατικό πλοίο τον Ιούνη του 2007 κόστιζε 28,5 ευρώ - ποσοστό αύξησης σε σχέση με το 2006 18,7%. Τον Ιούνη του 2008, η τιμή εκτινάχτηκε στα 42,50 ευρώ! Ποσοστό αύξησης
49,1%! Από Πειραιά για Μυτιλήνη από 36 ευρώ το ανώτερο που ήταν τον Ιούνη, η τιμή σήμερα του εισιτηρίου φτάνει τα 47 ευρώ! Ποσοστό αύξησης έως
30,5%!Οσο για τα κέρδη των ακτοπλοϊκών εταιρειών, την ίδια στιγμή που διαμαρτύρονται για την αύξηση της τιμής των καυσίμων έχουν ως εξής για το 2007:
- ΑΝΕΚ, 24,19 εκατομμύρια ευρώ καθαρά κέρδη (ποσοστό αύξησης 21,8%).
- ATTICA GROUP, 50,72 εκατομμύρια ευρώ (ποσοστό αύξησης 92,9%).
- HELLENIC SEAWAYS, 17,37 εκατομμύρια ευρώ (ποσοστό αύξησης 71%).
ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ, 44,31 εκατομμύρια ευρώ (ποσοστό αύξησης 8,5%).- ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, 14,8 εκατομμύρια ευρώ κέρδη το 9μηνο του 2007 (ποσοστό αύξησης 28,9%).