Για να μη σας πούμε ολόκληρη την ιστορία, και οι δυο δολοφονίες είναι χωρίς αίματα και χωρίς βία. Μακριά από αυτά που τον τελευταίο καιρό συνηθίζει ο κινηματογράφος. Η Αγκάθα Κρίστι δεν επιτρέπει τέτοιες χυδαιότητες. Και ο Πασκάλ Τομάς, ο σκηνοθέτης της ταινίας, σεβάστηκε τη μεγάλη κυρία της αστυνομικής φιλολογίας. Της δημιουργού του Ηρακλή Πουαρό. Αλλωστε, έχει μετατρέψει και άλλο δικό της μυθιστόρημα σε κινηματογραφικό έργο. Και είχε δείξει τις ικανότητές του και το σεβασμό του προς τα γραπτά και τη συγγραφέα.
Στο «Ωρα Μηδέν», έχουμε να κάνουμε με ψιλοβελονιά. Με πολύ καλό γούστο. Με σπάνιο χιούμορ. Οι χώροι, το σπίτι, τα έπιπλα, τα μικροαντικείμενα, τα κοστούμια, αλλά και οι κινήσεις, οι συμπεριφορές των ηρώων, οι ερμηνείες των ηθοποιών, οι μουσικές, έχουν όλα σοβαρή αισθητική αξία. Επιπλέον, σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να μας διαφεύγει το σασπένς. Η Αγκάθα Κρίστι, και από κοντά ο σκηνοθέτης είναι εξπέρ στο είδος.
Δεν μπορώ να μη σημειώσω κάποιες πολύ ποιητικές στιγμές της ταινίας. Ας πούμε, αυτές με τις μουσικές μπάντες που εμφανίζονται τελείως αυθαίρετα και, χωρίς να αλλοιώσουν τίποτα, προσθέτουν μαγεία. Ωραίες εικόνες υπάρχουν και στην παραλία! Βέβαια, δεν πρέπει να φεύγει ποτέ από το νου πως μιλάμε για αστυνομική φιλολογία, για Αγκάθα Κρίστι. Αυτά θα βρείτε στην ταινία, τίποτα άλλο!
Παίζουν: Μελβίν Ποπό, Κιάρα Μαστρογιάννι, Ντανιέλ Νταριέ, κ.ά.