Οι συνέπειες των «απελευθερωμένων» σιδηροδρόμων
Σάββατο 19 Σεπτέμβρη 2009

Γρηγοριάδης Κώστας

Από 16 ευρώ που κόστιζε το εισιτήριο του ΟΣΕ για τη διαδρομή Λαμία - Θεσσαλονίκη τώρα κοστίζει 29 ευρώ (σχεδόν διπλασιάστηκε). Υπάρχουν δρομολόγια τα οποία μετά τις αρχές Αυγούστου, όταν δηλαδή μπήκε σε εφαρμογή το σχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ, σταμάτησαν εντελώς, ανάμεσά τους και περιπτώσεις με συρμούς που πολύ συχνά ήταν υπερπλήρεις. Τα παραπάνω κατήγγειλε αναγνώστης του «Ριζοσπάστη», που τηλεφώνησε στην εφημερίδα μας, καταδικάζοντας με οργή την πολιτική που «φορτώνει» ολοένα τους εργαζόμενους με νέα βάρη.

Οργή, απόλυτα δικαιολογημένη για τις υψηλές ανατιμήσεις στα εισιτήρια, που - όπως είχε καταγράψει στα ρεπορτάζ του ο «Ρ» από τον περασμένο Ιούνη - τον Οκτώβρη του 2010 θα φτάσουν το 135%. Οργή, δικαιολογημένη πολύ περισσότερο για την πολιτική όσων φορτώνουν στις εργατικές - λαϊκές οικογένειες ασταμάτητα, με ιδιωτικοποιήσεις πρώτα απ' όλα των εταιρειών στρατηγικής σημασίας, με τα προγράμματα ενίσχυσης της «επιχειρηματικότητας» και «ανταγωνιστικότητας», με το χτύπημα της σταθερής εργασίας, με μέτρα και ρυθμίσεις που χτυπούν ανελέητα και ολόπλευρα τα λαϊκά δικαιώματα. Οργή που πρέπει να καταγραφεί ως μήνυμα αντίστασης και αντεπίθεσης, ενάντια στην πολιτική ΕΕ - ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, που αντιμετωπίζει τις λαϊκές ανάγκες ως «κόστος» ή εμπόδιο στην κερδοφορία του κεφαλαίου. Γι' αυτό και στις 4 Οκτώβρη η κάλπη πρέπει να βγάλει ισχυρό ΚΚΕ, όσο πιο ισχυρό γίνεται.