ΜΑΘΗΤΕΣ
Στις 10 Δεκέμβρη στο συλλαλητήριο, στις 17 στην απεργία

Συνεδρίασαν το περασμένο Σαββατοκύριακο τα Συντονιστικά Αγώνα Σχολείων Αθήνας, Πάτρας, Λάρισας και Πειραιά

Τρίτη 1 Δεκέμβρη 2009

Ενα σχολείο για όλους, δημόσιο και δωρεάν, που να μορφώνει και να διαμορφώνει ολοκληρωμένες προσωπικότητες: Κυρίαρχο αίτημα των μαθητών τα τελευταία χρόνια
Στις 10 Δεκέμβρη κατεβαίνουμε στο δρόμο, στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια που θα γίνουν σε πολλές πόλεις. Για να παλέψουμε για το σχολείο των αναγκών μας. Στις 17 Δεκέμβρη στην απεργία. Ολοι οι μαθητές θα είμαστε δίπλα στους εργάτες γονείς μας. Μαζί με το οργανωμένο φοιτητικό κίνημα, το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών. Μαζί με το ταξικό εργατικό κίνημα, το ΠΑΜΕ.

Είναι η απόφαση που πήραν τα Συντονιστικά Αγώνα Σχολείων Αθήνας, Πάτρας, Λάρισας και Πειραιά, κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεών τους που έγιναν το περασμένο Σαββατοκύριακο. Στην Αθήνα, εκλεγμένοι αντιπρόσωποι τουλάχιστον 60 σχολείων συμμετείχαν στη χτεσινή συνεδρίασή του, δίνοντας ραντεβού στις 10 Δεκέμβρη, στις 12 το μεσημέρι, στα Προπύλαια. Μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο αποφασίστηκε και από τα σχολεία του Πειραιά, με τη συμμετοχή μαθητών από 10 περίπου σχολεία της περιοχής. Ιδια εικόνα και στην Πάτρα, με τη συμμετοχή πολλών σχολείων πάρθηκε απόφαση για τις 10/12 και 17/12. Στη Λάρισα οι μαθητές έκλεισαν ραντεβού για τις 10 Δεκέμβρη, στις 12 το μεσημέρι, στο 1ο Λύκειο, στις 17 κάνουν κατάληψη στα σχολεία και κατεβαίνουν στην απεργία.

Ηδη πολλά σχολεία, με αποφάσεις των 15μελών και των γενικών συνελεύσεων, αποφασίζουν αγωνιστική συμμετοχή στις κινητοποιήσεις, δηλώνοντας: «Δεν αντέχουμε άλλα βάρη και εμπόδια. Εχουν βάλει στο μάτι το δικαίωμά μας στη μόρφωση. Εχουν βάλει στο μάτι το δικαίωμα των εργαζόμενων γονιών μας στη σταθερή δουλειά, το δικαίωμά τους στη σύνταξη. Ολοι μαζί "δουλεύουν" για τους βιομήχανους και τις μεγάλες επιχειρήσεις ...για τα κέρδη τους». Τα Συντονιστικά απαιτούν την κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, των εσωτερικών κανονισμών που «θυμίζουν στρατό και όχι σχολείο». Και διεκδικούν: