ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΘΗΝΑΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διόδια για δρόμο που δεν υπάρχει!

Αυξημένα χαράτσια από χτες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου και στην Εθνική Αθηνών - Πατρών

Τρίτη 12 Γενάρη 2010

Eurokinissi

Ακόμη πιο «τσουχτερά» από χτες τα διόδια στο Ρίο - Αντίρριο. Οι «συμβάσεις παραχώρησης» ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θα χαρατσώνουν για δεκαετίες τους εργαζόμενους
Σε μια επίδειξη προκλητικότητας η ιδιωτική κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» υποχρεώνει ξανά τους οδηγούς να πληρώνουν διόδια στους σταθμούς Μοσχοχωρίου και Λεπτοκαρυάς, παρότι ο δρόμος στα Τέμπη παραμένει κλειστός, με αποτέλεσμα αυτοί να κινούνται μέσα από επικίνδυνους επαρχιακούς δρόμους. Μάλιστα, αρχικά ανακοίνωσε τη λειτουργία νέου σταθμού διοδίων στο ύψος του Αιγινίου, ενέργεια που ματαιώθηκε προσωρινά, ύστερα από τις έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής.

Ενώ λοιπόν η Ελλάδα εξακολουθεί να είναι κομμένη στα δύο, εξαιτίας της κατάπτωσης βράχων στην κοιλάδα των Τεμπών, και εκατομμύρια οδηγών υφίστανται τεράστια ταλαιπωρία, η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» ξεπερνώντας κάθε όριο πρόκλησης, προχώρησε, από χτες, σε επαναλειτουργία των Σταθμών Διοδίων σε Μοσχοχώρι και Λεπτοκαρυά - που είχαν κλείσει μετά τη θανατηφόρα κατολίσθηση στα Τέμπη - επιβάλλοντας, ταυτόχρονα, πρόσθετο χαράτσι με τη λειτουργία του νέου σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο Πιερίας που υποχρεώθηκε όμως να αναβάλει προσωρινά την τελευταία στιγμή.

Η εταιρεία που έχει αναλάβει τα έργα κατασκευής και συντήρησης επί της Εθνικής Οδού, στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί, επιχειρεί να «χρυσώσει το χάπι», επικαλούμενη κάποιες μικρές μειώσεις των διοδίων σε Μοσχοχώρι και Λεπτοκαρυά, οι οποίες, όμως, καθόλου, δε μειώνουν το συνολικό κόστος της διαδρομής, το οποίο ως γνωστόν είναι υπέρογκο και θα γίνει ακόμη πιο δυσβάσταχτο όταν επαναλειτουργήσει ο σταθμός στον Πυργετό και μπει μπροστά ο σταθμός του Αιγινίου. Προς το παρόν οι οδηγοί θα πληρώνουν:

Και νέες αυξήσεις


Eurokinissi

Επιπλέον, από χτες επιβλήθηκαν αυξημένα χαράτσια διοδίων από 1,50% έως και 5,30% στους οδηγούς που κινούνται στην Εθνική Οδό Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα και περνούν από τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου. Το νέο μπαράζ αυξήσεων στα χαράτσια έρχεται ως αποτέλεσμα της παράδοσης και των οδικών αξόνων της χώρας στο μεγάλο κεφάλαιο, με «συμβάσεις παραχώρησης» τύπου ΣΔΙΤ, που ψήφισαν από κοινού το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και ο ΛΑ.Ο.Σ. Σύμφωνα μάλιστα με όσα προβλέπουν οι συμβάσεις αυτές μέσα στο 2010 και μέσα στο 2011 θα γίνουν νέες, ακόμη μεγαλύτερες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων.

Οι νέες τιμές που ισχύουν στους σταθμούς Ελευσίνας, Ισθμού, Ζευγολατιού και Ρίου έχουν ως εξής:

Τα διόδια αυτά ισχύουν πλέον και σε δύο πλευρικούς σταθμούς, αυτούς της Νέας Περάμου (είσοδος προς Κόρινθο) και Αγίων Θεοδώρων (είσοδος προς Αθήνα και προς Κόρινθο), με αποτέλεσμα να πληρώνουν το πανάκριβο χαράτσι και όσοι κάνουν τοπικές μετακινήσεις ή χρησιμοποιούν τους παράδρομους από τη Νέα Πέραμο έως την Κόρινθο!

Στο Ρίο - Αντίρριο

Οι νέες τιμές που ισχύουν από χτες στη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έχουν εξής:

Για τα δίκυκλα 1,80 ευρώ (όσο είχαν), για τα ΙΧ 11,80 ευρώ (από 11,70), για τα φορτηγά με 2 άξονες 18.30 ευρώ (από 18), για τα φορτηγά με 3 άξονες 29,80 ευρώ (από 29,20), για τα φορτηγά με 4 άξονες και πάνω 39,20 ευρώ (όσο είχαν), για τα λεωφορεία μέχρι 20 θέσεων 27,50 ευρώ (από 27), για λεωφορεία από 20 έως 40 θέσεων 38,50 ευρώ (από 38) και για λεωφορεία 40 θέσεων και πάνω 59 ευρώ (από 58).