Με τη λειτουργία του νέου σταθμού, μεταφέρθηκαν δέκα αφετηρίες λεωφορείων από τις περιοχές της Αγίας Παρασκευής και των Μεσογείων ενώ καταργήθηκαν τρεις λεωφορειακές γραμμές, οι οποίες είχαν αφετηρία την οδό Ακαδημίας. Παράλληλα, ενισχύθηκαν ορισμένες γραμμές και ιδρύθηκαν ορισμένες κυκλικές που εξυπηρετούν την περιοχή του Παπάγου. Η κυβέρνηση σχεδιάζει και άλλες αλλαγές στην κυκλοφορία των λεωφορείων, σε δήμους που εξυπηρετούνται από το μετρό. Αλλαγές θα γίνουν με τη λειτουργία του σταθμού του μετρό στο Χολαργό τους επόμενους μήνες, ενώ οι υπό δημιουργία τρεις σταθμοί μετεπιβίβασης και η παράλληλη μετατροπή λεωφορειακών γραμμών σε τροφοδοτικές του μετρό, αφορούν:
Επίσης, μελετάται η αναδιάρθρωση των γραμμών των δήμων Ηλιούπολης και Αγίου Δημητρίου σε σχέση με τους υφιστάμενους σταθμούς του μετρό «Αγιος Δημήτριος» και «Δάφνη».
Πάντως, ανεξάρτητα από τις όποιες αλλαγές, η ουσία είναι ότι το τελευταίο διάστημα όλο και μειώνεται το συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ στο λεκανοπέδιο Αττικής, με επακόλουθο να αυξάνεται η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, κυρίως τις ώρες αιχμής. Η έλλειψη προσωπικού στην κίνηση (οδηγοί) αλλά και σε άλλες ειδικότητες, η έλλειψη υποδομών στον τεχνικό τομέα, η καθυστέρηση παράδοσης ανταλλακτικών από τις κατασκευάστριες εταιρείες, καθώς και ο ελλιπής συντονισμός, είναι οι βασικές αιτίες που παρατηρείται σημαντική απόκλιση μεταξύ του προγραμματισμένου έργου και του εκτελούμενου. Οσο παραμένουν άλυτα αυτά τα βασικά προβλήματα, οι όποιες αλλαγές δρομολογούνται, ελάχιστα μπορούν να βελτιώσουν το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο.