Παπαγεωργίου Βασίλης |
«Οχι στην αναιτιολόγητη περιστολή του δικτύου. Κάθε τυχόν περικοπή οφείλει να είναι αιτιολογημένη και να λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τα ελλείμματα, αλλά και τα αναπτυξιακά και χωροταξικά κριτήρια» συμπλήρωσε ο εκπρόσωπος της «Δημοκρατικής Αριστεράς». Μα, η κυβέρνηση έχει αιτιολογίες (και δικαιολογίες) για την περικοπή των δρομολογίων που κάνει, λέει καθαρά πως υπάρχουν δρομολόγια ασύμφορα. Δρομολόγια δηλαδή που δεν έχουν την απαιτούμενη κίνηση και άρα δε φέρνουν στον ΟΣΕ τα απαιτούμενα έσοδα.
Επομένως, υπάρχει κριτήριο. Κριτήριο είναι το πόσο «ανταγωνιστικός» γίνεται ο ΟΣΕ ως επιχείρηση. Κι αυτό «κριτήριο αναπτυξιακό» είναι. Σύμφωνα με το οποίο όμως - όπως δείχνει η πολύχρονη εμπειρία και του ελληνικού λαού - η π.χ. ολοκληρωμένη και συστηματική συντήρηση του δικτύου ώστε να είναι ασφαλείς οι μεταφορές θεωρείται «κόστος», «βαρίδι». Καλή λοιπόν, η προσπάθεια της «Δημοκρατικής Αριστεράς» να κρύψει ότι η «ανάπτυξη» είναι κοινή για το λαό και για τα μονοπώλια, αλλά να ξέρει ότι δε θα 'ναι στρωμένος με ροδοπέταλα ο δρόμος για τα αναχώματα στη ριζοσπαστικοποίηση των λαϊκών στρωμάτων. Με όπλο την ένταση της ιδεολογικοπολιτικής αντιπαράθεσης τα μέλη κι οι οπαδοί του ΚΚΕ θα εντείνουν καθημερινά τη δράση για το ξεμπρόστιασμα του ρόλου και της αποστολής όλων αυτών των κομμάτων.