Με πρόσχημα τους φόρους, ανακοίνωσε αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής από τον Οκτώβρη, με κατάργηση του μοντέλου σταθερής φτηνότερης τιμής κατά 18% από το πετρέλαιο θέρμανσης
Οι ισχυρισμοί αυτοί, μαζί με κάποια υποθετικά μοντέλα, δεν έχουν καμιά σημασία για τους καταναλωτές, που ανεξάρτητα από τη μεγαλύτερη ή μικρότερη διαφορά στις τιμές, θα κληθούν να πληρώνουν πολύ ακριβότερα το φυσικό αέριο και λόγω φορολόγησης, αλλά και για τη μεγαλύτερη κερδοφορία της εταιρείας. Η ΕΠΑ, εγκαταλείποντας το μοντέλο του 18% φτηνότερου καυσίμου, που επίσης άφηνε τεράστια περιθώρια κερδοφορίας, θα διαμορφώνει τα τιμολόγιά της στη βάση του κόστους προμήθειας, του περιθωρίου διανομής (κέρδος της εταιρείας) και τους φόρους. Σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Χ. Μπαλάσκας, επισήμανε ότι η αλλαγή έχει να κάνει και με τους επαγγελματικούς πελάτες, οι οποίοι θα δέχονταν άμεσα εξαιρετική επιβάρυνση στα τιμολόγιά τους εάν δεν άλλαζε το μοντέλο τιμολόγησης, αλλά και ότι η εταιρεία δε θα μπορούσε να αντέξει το κόστος εάν δεν άλλαζε μοντέλο, καθώς θα έχανε τα προβλεπόμενα 10 εκατ. ευρώ κέρδη που αναμένει για το 2011!
Υποστήριξε, πάντως, ότι το περιθώριο κέρδους της εταιρείας μένει σταθερό. Σε συνδυασμό με το νέο φόρο του 1,5 ευρώ ανά γιγατζάουλ στο φυσικό αέριο έναντι 1,6 ευρώ ανά γιγατζάουλ στο πετρέλαιο θέρμανσης, είναι φανερό ότι μόνο συγκυριακά μπορεί να υπάρξει μια μεγάλη διαφορά στις τιμές των δύο καυσίμων.