Η δημιουργός παρουσιάζει τοπία χωρίς ανθρώπους, που η ανθρώπινη παρουσία υπάρχει μόνο από τη μεριά του βλέμματος του θεατή, χωρίς να διαταράσσεται η φυσική όψη του τόπου. Νεροχρώματα, αυγοτέμπερες και ακουαρέλες, που δίνουν τη δυνατότητα - όπως η ίδια λέει - «της καταγραφής της πρώτης εντύπωσης του κάθε τοπίου, σχεδόν αυτόματα, μιας και δουλεύονται πολύ πιο γρήγορα και πιο αποφασιστικά από άλλα υλικά».
Στην γκαλερί «έκφραση» παρουσιάζεται ένα μέρος της δουλειάς της Εύας Μελά, των τελευταίων χρόνων, που έχει αναφορά αποκλειστικά στη φύση, στο τοπίο. Μια περιήγηση σε μέρη αγαπημένα, που μέσα από το ιδιαίτερο χρώμα τους δίνουν το ερέθισμα για να πάει κανείς ένα βήμα παραπέρα από την απλή αποτύπωση. Να κάνει μια υπέρβαση μέσα από την προσωπική του ματιά και μέσα από το προσωπικό του βίωμα.
«Τοπία πάντα της Σύμης από το Νημποριό» - σημειώνει η ζωγράφος - «κοιταγμένα ξανά και ξανά τα τελευταία χρόνια, κάθε φορά μέσα από άλλη ματιά, τοπία της νότιας Μάνης, καθώς και κομμάτια της φύσης ανώνυμα που υπάρχουν κάπου γύρω μας, χωρίς συγκεκριμένες αναφορές».
«Αυτή τη δουλειά» - επισημαίνει η Εύα Μελά - «μπορεί να τη δει κανείς σαν το πρώτο μέρος μιας παρουσίασης, σαν το ένα κομμάτι από τα δύο που είναι για μένα η ζωγραφική: Το κομμάτι που αντλώ από τη φύση, που "γεμίζω" και οπλίζομαι για να συνεχίσω στο εργαστήριο την άλλη μου δουλειά που αναφέρεται στα "ανθρώπινα τοπία"...».
Η Εύα Μελά δουλεύει τα τελευταία χρόνια παράλληλα σε δύο δρόμους. «Από τη μια στο εργαστήριο» - σημειώνει - «με θέμα τον άνθρωπο, μελετώντας τους ανθρώπους της δουλειάς, επικεντρώνοντας στους εργαζόμενους στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, χώρο με οξυμένα εργασιακά προβλήματα, αγώνες και ταξικές συγκρούσεις και στους μετανάστες, αυτό το πιο ευάλωτο και πιο εκμεταλλεύσιμο κομμάτι της εργατικής τάξης, που ζουν γύρω μας στερούμενοι τις περισσότερες φορές τα πιο βασικά πράγματα για τη ζωή τους και που βρέθηκαν εδώ αναγκαστικά, αφού δεν μπορούν να ζουν στη χώρα τους, λόγω των στρατιωτικών επεμβάσεων, των πολέμων και της οικονομικής κατάστασης που έχει επιβάλει η πολιτική σε διεθνές επίπεδο. Από την άλλη, παράλληλα, μου αρέσει να δημιουργώ παρατηρώντας τη φύση, άμεσα, μελετώντας το τοπίο εκ του φυσικού. Αυτό είναι το αναγκαίο σχολείο για κάθε μου βήμα στο εργαστήριο. Η φύση με τον πλούτο της με διδάσκει χρώμα, σύνθεση και αρμονία. Και αυτά πιστεύω τα έχει ανάγκη κάθε ζωγράφος σε κάθε του βήμα. Εγώ έχω ανάγκη διαρκώς να επανέρχομαι στη φύση».
Εχει βραβευθεί και διακριθεί: Το 1984 ένα από τα δύο Πρώτα βραβεία του Πανελλήνιου Καλλιτεχνικού Διαγωνισμού που προκήρυξαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία για το σχεδιασμό γραμματοσήμου με θέμα «150 χρόνια της Αθήνας ως πρωτεύουσας του Κράτους». Το 1989 Τρίτο βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σχεδιασμού Καλλιτεχνικού Βιβλίου με θέμα «Υμνος εις την Ελευθερίαν» του Δ. Σολωμού, που προκήρυξε η Στέγη Καλών Τεχνών και Γραμμάτων του υπουργείου Πολιτισμού. Το 2000 Κρατικό Βραβείο Εικονογράφησης Παιδικού Βιβλίου για το βιβλίο της Γεωργίας Ανεζίνη - Λεράκη «Η Περιπέτεια μιας Καρδερίνας», εκδ. «Σύγχρονη Εποχή». Απονεμήθηκε από το υπουργείο Πολιτισμού. Βραβείο Εικονογράφησης 2000 για το βιβλίο της Γεωργίας Ανεζίνη - Λεράκη «Η Περιπέτεια μιας Καρδερίνας», εκδ. «Σύγχρονη Εποχή». Απονεμήθηκε από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου. Ασχολείται με εικονογραφήσεις βιβλίων και καλλιτεχνική επιμέλεια εντύπων, με ζωγραφική σε κτίρια και επαγγελματικούς χώρους.
Ωρες λειτουργίας έκθεσης: Καθημερινά 11 π.μ. - 2 μ.μ. και 6 μ.μ. - 9 μ.μ. Σάββατο απόγευμα, Κυριακή και Δευτέρα κλειστά.