ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Ερχονται νέες αυξήσεις στα εισιτήρια

Το προβλέπει το δεύτερο μνημόνιο που υπέγραψαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης

Τετάρτη 25 Απρίλη 2012

Eurokinissi

Νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες προετοιμάζονται για μετά τις εκλογές, με αποτέλεσμα ακόμη και αυτές οι αναγκαίες καθημερινές μετακινήσεις να μετατρέπονται σε ασύμφορο έξοδο για τον εργαζόμενο λαό, τους συνταξιούχους και τη νεολαία.

Οπως έχει αποκαλύψει ο «Ρ» ήδη από τον περασμένο Φλεβάρη, οι διοικήσεις των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) στην πρωτεύουσα, σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών, επεξεργάζονται σχέδια, πάντα στο πλαίσιο του ν. 3920/2010, για την περιστολή των εξόδων και την επίτευξη «κερδοφόρων ισολογισμών».

Είναι δεδομένο ότι, βάσει των όσων επιτάσσει και το νέο μνημόνιο για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, αποκρατικοποιήσεις, περιστολή δημόσιων δαπανών, και οι θέσεις των εργαζομένων στα ΜΜΕ και οι μισθοί τους θα δεχτούν και νέα επίθεση, όπως επίσης και η επιδότηση των αστικών συγκοινωνιών από το κράτος πάει για οριστικό τσεκούρωμα έως και οριστική κατάργηση.

Παράλληλα, με τις αυξήσεις, που μπορεί να φτάνουν τα 30 με 40 λεπτά για το ενιαίο εισιτήριο, εξετάζονται από τις διοικήσεις των οργανισμών και το υπουργείο Υποδομών περικοπές σε μια σειρά ατέλειες και εκπτώσεις που ισχύουν σήμερα, με αυτές των φοιτητών - μαθητών και των στρατιωτικών να βρίσκονται υψηλότερα στις λίστες των πιθανών περικοπών, αλλά και η μείωση του χρόνου ισχύος του εισιτηρίου. Οι μέχρι σήμερα πληροφορίες αναφέρουν ότι οι αυξήσεις θα ισχύσουν από τις αρχές του επόμενου έτους, λαμβάνοντας ωστόσο υπόψιν την επιθετικότητα της κυβερνητικής πολιτικής, αλλά και τη γενικότερη δημοσιονομική κατάσταση, ο στόχος για την επίτευξη κερδοφόρων προϋπολογισμών των εταιρειών στις αστικές συγκοινωνίες εντός του 2012 «φέρνει» τις αυξήσεις στο αμέσως επόμενο διάστημα μετά τις εκλογές.

Οπως φαίνεται, τα λαϊκά στρώματα θα πληρώνουν ολοένα και πιο ακριβά τις καθημερινές τους μετακινήσεις, την ίδια στιγμή που οι υπηρεσίες τους θα χειροτερεύουν εξαιτίας των διαρκών περικοπών σε θέσεις εργασίας, συντήρηση οχημάτων, αριθμό δρομολογίων, ώσπου να καταστούν και αυτές «ασύμφορες» για το Δημόσιο και να καταλήξουν στα χέρια των ιδιωτών...