Επίθεση σε τρία μέτωπα πραγματοποιεί η Rover προϊδεάζοντας για μια πιθανή ανάκαμψη μετά την κρίση που ακολούθησε το διαζύγιο με την BMW
Ο κωδικά Ζ είναι το κλειδί των επιδόσεων για τα μοντέλα της Rover. Το MG ZT είναι στην ουσία ένα άγριο 75 με σπόιλερ, 18άρες ζάντες, αεροζόμονα δισκόφρενα και... μαύρα δερμάτινα. Η ΖΤ δεν πρέπει όμως να φαίνεται γρήγορη αλλά και να είναι, γι' αυτό και οι κινητήρες ξεκινούν από τα 2,5 λίτρα και οι αποδόσεις από τους 160, 190, 260 και φθάνουν έως και τους 375 ίππους.
Τη γρήγορη φύση της βρίσκει και η σειρά 25 με το ΖR που βασίζεται στα μηχανικά μέρη της μικρής Rover. Εδώ οι κινητήρες είναι 1,4 και 1,8 λίτρων με κορυφαίο τον 1.800άρη με τις βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού και απόδοση 160 ίππων. Με κωδικό MGZS θα ξεχωρίζουν τα σπορ 45 από τα καθημερινά...
Το πιο «ονειρεμένο» από τα μοντέλα της Rover, το MGF ανανεώθηκε και βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς. Ο κινητήρας των 1.800 κ.εκ. με τις μεταβλητού χρονισμού βαλβίδες έχει ανεβάσει την απόδοσή του κατά 17 ίππους, φθάνοντας την ισχύ των 160 ίππων. Τα 0-100 έρχονται σε 7'' και η τελική τα 210 χλμ/ώρα. Φυσικά θα υπάρχει και η επιλογή με τον πιο «ήρεμο» κινητήρα των 1.600 κ.εκ. Οσο για τις γκρίνιες που έχουν ακουστεί κατά καιρούς για το «δύσκολο» κράτημα του όμορφου ρούτστερ οι μηχανικοί υπόσχονται βελτιώσεις που οφείλονται στην αναβάθμιση των αναρτήσεων, τα ισχυρότερα φρένα και τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος.