Τα στελέχη της εταιρίας φρόντισαν να δικαιολογήσουν τα αυξημένα τέλη, λέγοντας ότι πρόκειται για ένα καθαρά ιδιωτικό αεροδρόμιο. «Σύμφωνα με το καταστατικό της εταιρίας Αεροδρομίου - δήλωσε απερίφραστα ο γενικός διευθυντής Ανάπτυξης της εταιρίας Ι. Παράσχης - αποτελεί μια κερδοσκοπική εταιρία του ιδιωτικού τομέα, με διοικητικό συμβούλιο αποτελούμενο από 4 εκπροσώπους των ιδιωτών μετόχων, 4 του ελληνικού δημοσίου και 1 ανεξάρτητο μέλος και με γενικό διευθυντή προτεινόμενο από τους ιδιώτες μετόχους, ενώ η εταιρία έχει τη δυνατότητα να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο, πράγμα που προσδιορίζεται για τη διετία 2003 - 2004»... Οπως, μάλιστα, επισημάνθηκε, τα τέλη θα μπορούσαν να είναι ακόμη πιο «τσουχτερά», αν δεν είχαν αντληθεί έσοδα από άλλες εμπορικές δραστηριότητες - ιδιωτικοποιήσεις λειτουργιών του νέου αεροδρομίου...
Σε άλλη παρέμβαση, ο εκπρόσωπος της ΥΠΑ Γ. Σταμπουλίδης δήλωσε ευθέως ότι πρέπει να απομακρυνθούν οι κεραίες από τον Υμηττό, γιατί, διαφορετικά, «οι πιλότοι αντί να ακούν τη φωνή του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, θα ακούν τον Νταλάρα να τους τραγουδά»! Ο ίδιος δήλωσε αισιόδοξος ότι οι πτήσεις θα λειτουργήσουν με ασφάλεια, παρότι το σύστημα «PALAS» παρελήφθη την περασμένη μόλις βδομάδα. Εάν δε δουλέψει καλά το σύστημα - πρόσθεσε - τότε θα τεθεί το ερώτημα εάν μπορεί το αεροδρόμιο να εξυπηρετήσει 32 πτήσεις την ώρα (σ.σ. ελάχιστο όριο για να μην αφαιρεθεί η άδεια λειτουργίας από το αεροδρόμιο). Πάντως, εξήγησε ο ίδιος - στην ασφάλεια των πτήσεων δεν πρόκειται να γίνουν εκπτώσεις, αν χρειαστεί, θα μειωθούν οι πτήσεις...