Γρηγοριάδης Κώστας |
Με προφανή σκοπό να «χτυπηθεί» από μια πλευρά ακόμη το δικαίωμα των εργαζομένων στην απεργία, αλλά και να ενταθεί ο λεγόμενος «κοινωνικός αυτοματισμός» η κυβερνητική προπαγάνδα αποσιωπά το γεγονός ότι οι αυξήσεις στα ΜΜΜ για το 2013 είναι προαποφασισμένες ήδη από το δεύτερο Μνημόνιο. Οπως επίσης, ότι με την πρόσφατη νομοθεσία όλων των κυβερνήσεων των τριών τελευταίων χρόνων οι αστικές συγκοινωνίες λειτουργούν στη βάση ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων, με μειωμένη κρατική επιχορήγηση, με ρήτρες αυτόματης προσαρμογής του κομίστρου προς τα πάνω όταν προκύπτουν αρνητικοί ισολογισμοί, αλλά και με μείωση του επιβατικού κοινού εξαιτίας της καπιταλιστικής κρίσης.
Τίποτε περισσότερο παρά μία ακόμη πτυχή της «βρώμικης» προπαγάνδας, εκείνων που μετέτρεψαν τις αστικές συγκοινωνίες σε καπιταλιστικές επιχειρήσεις για να «ξεζουμίζουν» οικονομικά τα λαϊκά στρώματα και τη νεολαία, από την παροχή μιας υπηρεσίας που και μπορεί και πρέπει να προσφέρεται πολύ φθηνά ή και δωρεάν για κάποιες κατηγορίες του πληθυσμού.