� 2013 SPWAG, All rights reser |
Η Τζόρνταν εργάζεται σαν τηλεφωνήτρια, στο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης στο Λος Αντζελες, όταν παίρνει ένα τηλεφώνημα από μια νεαρή κοπέλα που φοβάται για τη ζωή της. Η Τζόρνταν κάνει ένα λάθος και η κοπέλα δολοφονείται. Κάποιους μήνες αργότερα, η Τζόρνταν που έχει αλλάξει υπηρεσία και εργάζεται εκπαιδεύοντας νέες τηλεφωνήτριες, οδηγείται πίσω στον παλιό της ρόλο, όταν μια νεαρή που έχει απαχθεί, η Κέισυ, τηλεφωνά στην υπηρεσία από το πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου του απαγωγέα όπου βρίσκεται κλεισμένη. Η κοπέλα τηλεφωνά από καρτοτηλέφωνο, έτσι δεν είναι δυνατόν να εντοπιστεί ο τόπος που βρίσκεται, μόνο οι συνομιλίες ανάμεσα στην Τζόρνταν και την Κέισι μπορούν να φέρουν την αστυνομία πιο κοντά στον απαγωγέα.
Πρόκειται για μια καλή προσέγγιση, για ένα σφιχτό θρίλερ με νευρικό κυνήγι, κάτι που αναμφισβήτητα ταιριάζει στον Αντερσον που είναι εξαιρετικά έμπειρος στο να χτίζει μια μυστηριώδη ατμόσφαιρα με ηδονοβλεπτική καταδίωξη μέσα από μια τρεμάμενη κάμερα στο χέρι, με έναν κλειστοφοβικό αγώνα επιβίωσης, με απελπισμένο διάλογο και εσωστρεφείς γωνίες λήψης. Υπάρχει μια ξέφρενη κίνηση στην ταινία, στοιχείο πολύ αβανταδόρικο και ελκυστικό. Το μοναδικό πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι ένα μόνιμο κυνηγητό της έντασης στον Αντερσον, που κάνει ορισμένες καταστάσεις και σκηνές, παρά την αναμφισβήτητη δεξιοτεχνία του σκηνοθέτη, να ρέπουν προς την ελαφρώς γελοία αναζήτηση εφέ.
Το γεγονός ότι τον περισσότερο χρόνο ο θεατής κάθεται σε αναμμένα καρφιά κάνει επίσης απόλυτα προφανές ότι ο Αντερσον, χωρίς ενδοιασμούς, θυσιάζει τη λογική και την κοινή λογική στο βωμό της δραματικότητας.
Παίζουν: Χάλι Μπέρι, Αμπιγκεϊλ Μπρέσλιν, Μόρις Τσέσνατ, Μάικλ Εκλαντ, Μαικλ Ιμπιριόλι, κ.ά.
Παραγωγή: ΗΠΑ (2013).