ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Τα πολλά πανάκριβα διόδια «απαγορεύουν» τη χρήση ΠΑΘΕ και Ε65 από τον εργαζόμενο λαό

Ερώτηση για το θέμα προς τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας κατέθεσαμν οι σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσεις»

Πέμπτη 22 Φλεβάρη 2018

Eurokinissi

Απαγορευτική για την πλειοψηφία του εργαζόμενου λαού της Θεσσαλίας είναι η κυκλοφορία τόσο στην ΠΑΘΕ όσο και στο νέο αυτοκινητόδρομο Ε65, λόγω των πολλών και πανάκριβων διοδίων, μετωπικών και πλευρικών, που έχουν εγκαταστήσει και συνεχίζουν να εγκαθιστούν οι εταιρείες που έχουν την εκμετάλλευσή τους.

Πρόσφατα παραδόθηκε στην κυκλοφορία ένα «τυφλό» κομμάτι της Ε65 (Ξυνιάδα - Τρίκαλα) και με το «καλημέρα» επιβλήθηκε χαράτσι 5 ευρώ ανά κατεύθυνση, στα μετωπικά διόδια αυτής της διαδρομής, αλλά και πλευρικά για να μην ξεφεύγει κανείς.

Στην ΠΑΘΕ, μόνο στο τμήμα Λάρισα - Βόλος, πέρα από τη λειτουργία πανάκριβων μετωπικών διοδίων στο Μοσχοχώρι (4 ευρώ ανά κατεύθυνση), η εταιρεία που εκμεταλλεύεται την ΠΑΘΕ (Κλειδί - Πελασγία) επεκτείνει τώρα τα διόδια, πλευρικά αυτήν τη φορά και στις εισόδους - εξόδους, στο Κιλελέρ της Λάρισας και στο Βελεστίνο Μαγνησίας, που σημαίνει νέα χαράτσια στους κατοίκους και τους οδηγούς που μετακινούνται καθημερινά από Λάρισα προς Βόλο και αντίστροφα, είτε για την εργασία τους είτε για άλλο λόγο. Ετσι γίνεται αναγκαστική επιλογή για την πλειοψηφία των οδηγών που θέλουν να μετακινηθούν σ' αυτήν τη διαδρομή, να ταξιδεύουν από την παλιά Εθνικό οδό Λάρισας - Βόλου, που είναι σε πολύ κακή κατάσταση και με δεδομένο ότι ήδη έχει πολλαπλασιαστεί η κίνηση των μεγάλων οχημάτων, λόγω του οικονομικού κόστους και των εργασιών που γίνονται για την κατασκευή των νέων διοδίων, δημιουργείται πολύ μεγάλος κίνδυνος για τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα, που ήδη έχουν συμβεί αρκετά, με ανθρώπινες θυσίες και υλικές καταστροφές.

Ερώτηση για το θέμα προς τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κ. Αγοραστό, κατέθεσαν οι σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Θεσσαλίας, ζητώντας να απαντήσει:

α) Αν θα συνεχίσει να αποδέχεται την άγρια αφαίμαξη του ήδη λεηλατημένου λαϊκού εισοδήματος και μέσω των διοδίων από τις εταιρείες για τους δρόμους που έχει ήδη χρυσοπληρώσει ο λαός μας.

β) Αν θα παρέμβει για να σταματήσει τώρα η κατασκευή των νέων πλευρικών διοδίων σε Κιλελέρ και Βελεστίνο και να ανοίξει ελεύθερα η είσοδος και έξοδος σε αυτά τα σημεία.

γ) Αν θα αξιώσει την κατάργηση όλων των διοδίων και των συμβάσεων παραχώρησης των εθνικών δρόμων στους επιχειρηματικούς ομίλους, για να υπάρχει ελεύθερη διέλευση σε όλο το εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο.

δ) Αν θα διεκδικήσει τη δραστική μείωση της τιμής της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης (με τη μείωση της βαριάς φορολογίας) και των υψηλών τελών κυκλοφορίας των οχημάτων μέχρι 1.800 κ.εκ.

ε) Αν θα ζητήσει να σταματήσουν οι διώξεις εναντίον όσων αγωνίζονται για την κατάργηση των διοδίων.