Ενα οικολογικό όχημα για τον 21ο αιώνα παρουσίασε η Toyota, έχοντας στόχο τις μικρότερες δυνατές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Πρόκειται για το Toyota ES3 (Eco Sprint στον κύβο), που μεταφράζεται σε Οικολογικό Πνεύμα Τρίτου Βαθμού
Για την κίνηση του νεαρού οικολόγου οι μηχανικοί της Toyota επέλεξαν ένα πετρελαιοκινητήρα 1.400 κ. εκ. με άμεσο ψεκασμό cotuthor - rail, υπερσυμπιεστή και εναλλάκτη θερμότητας αέρα, τον οποίο συνδύασαν με ένα κιβώτιο ταχυτήτων CVT, συνεχούς μεταβαλλόμενης κίνησης. Το Cammon rail είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και σε συνδυασμό με το CVT φροντίζει για την καλύτερη αξιοποίηση του καυσίμου. Για κορυφαία οικονομία και μειωμένους ρύπους, πέρα από το ηλεκτρονικό σύστημα που παρακολουθεί τον πετρελαιοκινητήρα και το κιβώτιο, τοποθετήθηκε και το σύστημα διαχείρισης Stop and Go. Με αυτό το σύστημα ο κινητήρας σβήνει κάθε φορά που ακινητοποιείται το όχημα, μηδενίζοντας την κατανάλωση, ενώ παρέχεται και άμεση επανεκκίνηση. Τα φρένα έχουν εφοδιαστεί με το idling stop που εμποδίζει το ES3 να κυλήσει προς τα πίσω όταν σταματά σε μια ανηφόρα. Για τη μείωση σωματιδίων ντίζελ και οξειδίου του αζώτου η Toyota τοποθέτησε το σύστημα DPNR και πέτυχε το πετρελαιοκίνητο ES3 να τηρεί τις προδιαγραφές Euro Step IV για τα βενζινοκίνητα οχήματα.
Σύμφωνα με την Toyota το ES3 πετυχαίνει χάρη και στο χαμηλό του βάρος επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου, ενώ μπορεί να μεταφέρει άνετα 4 επιβάτες. Τέλος, έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλούμενα υλικά - όπως στα πάνελ και στους προφυλακτήρες - ενώ η χρήση υλικών μη φιλικών προς το περιβάλλον μειώθηκε στο ελάχιστο. Ετσι το PVC εξορίστηκε ακόμη και από τα περιβλήματα των καλωδίων, ενώ ο μόλυβδος που χρησιμοποιείται στις βαφές ή στους λαμπτήρες μειώθηκε στο ελάχιστο.