Σελ. /28
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Παρασκευή 11 Απρίλη 2025 - αριθ. φύλλου: 14723

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
Πάνω από 5.000 βαγόνια - «κινούμενα φέρετρα» κυκλοφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο!

Την κυνική ομολογία του εκτελεστικού διευθυντή της «Europe's Rail» αποκάλυψε η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ


ΣΕΛ.  5
«Ο Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ - 80 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ»
Πρεμιέρα σήμερα για το ντοκιμαντέρ της ΚΕ του ΚΚΕ

Στις 21.00 στον κινηματογράφο «Τριανόν» | Από αύριο, προβολές στην Αττική με ελεύθερη είσοδο


ΣΕΛ.  3

Φόροι, αντεργατικά μέτρα και πολεμική οικονομία η ...θωράκιση από την «παγκόσμια αστάθεια»

  • Στρώνουν τον δρόμο για νέες αιματηρές θυσίες, στο όνομα της «βιωσιμότητας» και της «μακροπρόθεσμης σταθερότητας της χώρας»!
  • Διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης σε μεγάλους ομίλους της Βιομηχανίας για κλιμάκωση των αντιλαϊκών αναδιαρθρώσεων και στήριξη των επενδύσεων, με προσανατολισμό στην παραγωγή πολεμικού υλικού
  • Απειλή για την ανάπτυξη η «επιβράδυνση στην Ευρωζώνη» και η «επιδείνωση των περιφερειακών συγκρούσεων». Μέσα από τη «συγκράτηση δαπανών, ειδικά σε συντάξεις και μισθούς» περνάει η θωράκιση του κεφαλαίου

INTIME NEWS


ΣΕΛ.  14   -   15

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
Κάθε βήμα...

Κάθε βήμα της κυβέρνησης στην υπόθεση των Τεμπών είναι στην κατεύθυνση της πιο βαθιάς συγκάλυψης των πραγματικών ενόχων και αιτιών του εγκλήματος. Αυτό δείχνουν οι πρόσφατες εξελίξεις και τα «μπρος - πίσω» στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ.

Στον διορισμένο από την κυβέρνηση Οργανισμό, η πολιτική που οδήγησε στα Τέμπη βρίσκεται σε πλήρη σύνθεση και έχει την απόλυτη πλειοψηφία!

Μέλη της έχουν διατελέσει στελέχη του ευρωπαϊκού οργανισμού σιδηροδρόμων, που ενέκριναν τα πιστοποιητικά ασφαλείας της «Hellenic Train». Αλλοι είχαν άμεση εμπλοκή στην ελληνική ρυθμιστική αρχή, τον φερετζέ δηλαδή της πολιτικής «απελευθέρωσης» και ιδιωτικοποίησης του σιδηρόδρομου.

Τώρα που τα άπλυτα της συγκάλυψης βγαίνουν ξανά στη φόρα, προκύπτει ότι το πόρισμα της Επιτροπής σε πολλά και επίμαχα σημεία ήταν προϊόν συγκρούσεων και συμβιβασμών ανάμεσα σε ισχυρά επιχειρηματικά συμφέροντα, που βγάζουν τεράστια κέρδη από τον σιδηρόδρομο.

Με άλλα λόγια, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα για τον λαό και τη νεολαία, που ψάχνουν μαχητικά την αλήθεια και παλεύουν για δικαίωση, για την αποκάλυψη δηλαδή όσων πραγματικά ευθύνονται για το έγκλημα και των αιτιών που οδήγησαν στη σύγκρουση.

Η κοροϊδία δεν έχει όριο! Προσπαθούν μάταια να αποπροσανατολίσουν και να ελιχθούν απέναντι στο εργατικό - λαϊκό κίνημα που τους έχει στριμώξει.

Το σύνθημα «ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας» επιβεβαιώνεται από κάθε τους προσπάθεια να σπρώξουν τη συζήτηση μακριά από τις συνέπειες που έχει για τον λαό η πολιτική στήριξης του καπιταλιστικού κέρδους.

Σ' αυτό τους στηρίζουν και τα άλλα κόμματα, που είναι όμως γελασμένα αν νομίζουν ότι θα τα καταφέρουν τελικά να μείνουν έξω από το κάδρο. Τα 12 λεπτά που τα δυο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή προς αντίθετη κατεύθυνση, δεν ήταν ούτε η αρχή, ούτε η κορύφωση του εγκλήματος...

Για να φτάσουμε ως εκεί, οι συνέπειες από την «απελευθέρωση» του σιδηρόδρομου είχαν ριζώσει στις ράγες, με την πολιτική της ΕΕ, των κυβερνήσεων και των κομμάτων της, που έστρωσε το έδαφος για τη μοιραία σύγκρουση. Αδιάψευστος μάρτυρας οι καταγγελίες των σιδηροδρομικών ότι πλησίαζε το μεγάλο κακό.

Είναι αυτή η ΕΕ και η πολιτική της, που σήμερα ομολογεί κυνικά ότι πάνω από 5.000 ακατάλληλα βαγόνια μεταφέρουν καθημερινά επιβάτες και εμπορεύματα, στην πραγματικότητα κινούμενα φέρετρα, που θα πρέπει ή να επισκευαστούν από τα ...θεμέλια, ή να καταλήξουν σκραπ.

Συνεχίζουν όμως να τροχιοδρομούν στις ράγες του κέρδους, επειδή - όπως είπε ο αρμόδιος αξιωματούχος της ΕΕ - το τροχαίο υλικό είναι ακριβή επένδυση και δεν μπορεί να αλλάζει με τη συχνότητα ενός ...αυτοκινήτου! Τι άθλιος τρόπος για να περιγράψει κανείς τη μέγγενη του κόστους - οφέλους στη λειτουργία των σιδηροδρόμων, που είναι ίδια στην Ελλάδα και σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο...

Ο,τι κι αν κάνουν δεν πρόκειται να τρομάξουν, ούτε να ξεγελάσουν τα εκατομμύρια των εργαζομένων, της νεολαίας, των βιοπαλαιστών, που συνεχίζουν να διαδηλώνουν ενάντια στο σάπιο σύστημα και στην άθλια αντιλαϊκή πολιτική που σπέρνει «Τέμπη» παντού: Στις Μεταφορές, στους χώρους δουλείας, στην Υγεία, στην Παιδεία...

Αυτό που δεν μπορούν να χωνέψουν, είναι το «πόρισμα» που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στη συνείδηση του λαού.

Οτι οι ράγες του καπιταλιστικού κέρδους και της πολιτικής της «απελευθέρωσης» έχουν μία και μόνη τροχιά, σε σύγκρουση με τις λαϊκές ανάγκες για σύγχρονες, φτηνές και ασφαλείς μεταφορές, σε πλήρη διάσταση με τις δυνατότητες που υπάρχουν σήμερα για την ικανοποίησή τους. Κι ότι ο δρόμος προς τα εκεί περνάει μέσα από την πάλη του λαού να ξηλώσει αυτές τις ράγες οριστικά και αμετάκλητα.


MotionTeam

ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αλληλεγγύη στους συνδικαλιστές που διώκονται για αντιΝΑΤΟική δράση

Ξεκίνησε χτες η δίκη. Μαζική συγκέντρωση - κατακραυγή για την κατάπτυστη δίωξη και τις κατασκευασμένες κατηγορίες


ΣΕΛ.  4


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ
Ο λαός στο προσκήνιο, με την πολιτική πρόταση του ΚΚΕ, μπορεί να βγει από τα αδιέξοδα του συστήματος

Συνέντευξη του ΓΓ της ΚΕ σε τηλεοπτικό σταθμό


ΣΕΛ.  6   -   7
ΒΟΥΛΗ
Απορρίφθηκε το απαράδεκτο αίτημα δίωξης βουλευτή του ΚΚΕ

Αφορούσε τον Γ. Δελή και τη συμμετοχή του σε συμβολική κινητοποίηση για τα Τέμπη


ΣΕΛ.  4
ΓΕΡΜΑΝΙΑ
«Μανιφέστο» για αντιλαϊκή κλιμάκωση η κυβερνητική συμφωνία

ΣΕΛ.  16
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ
Σήμερα το βράδυ η συμβολική διαμαρτυρία

Στην πλατεία Συντάγματος στις 8 μ.μ.


ΣΕΛ.  18
ΗΠΑ
Απειλές πολέμου στο Ιράν πριν τη συνάντηση στο Ομάν

ΣΕΛ.  22   -   23

Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ