Οι μικροί επιχειρηματίες είναι κι αυτοί σκληρά εργαζόμενοι, κάτω από άσχημες, πολλές φορές, συνθήκες, κύρια οι βιοτέχνες - ξυλουργοί, τυπογράφοι, συνεργεία αυτοκινήτων, μηχανουργεία, κ.ά. - αλλά και με εξαντλητικά ωράρια. Το βασικότερο όμως είναι ότι έχουν, όπως και η εργατική τάξη, κοινό εχθρό τα μονοπώλια, αποτελούν κομμάτι της κοινωνικής συμμαχίας, τόνισε η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ σε εκδήλωση χτες βράδυ για τους επαγγελματίες-βιοτέχνες-εμπόρους
Η λαϊκή απάντηση πρέπει να είναι η μεγάλη ενίσχυση του ΚΚΕ
Οι εργαζόμενοι μπορούν και πρέπει να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα με βάση τις τελευταίες εξελίξεις, που έδειξαν ανάγλυφα αυτό για το οποίο προειδοποιούσε το ΚΚΕ πολύ καιρό τώρα. Το ΠΑΣΟΚ έχει μετατραπεί σε ένα δεξιό, αντιδραστικό, κοσμοπολίτικο κόμμα και ήταν επόμενο να απορροφήσει ανθρώπους σαν τους Μάνο-Ανδριανόπουλο-Δαμανάκη-Ανδρουλάκη κ.ά.
ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έχουν ίδια βασικά πολιτική, νέα αντιλαϊκά σχέδια για μετά τις 8 του Μάρτη. Οπως, μάλιστα, τόνισε χτες η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι το ΠΑΣΟΚ είναι το κόμμα εκείνο που έχει μεγαλύτερη δυνατότητα απ' ό,τι η ΝΔ, να ξεγελά και να κοροϊδεύει το λαό, και γι' αυτό άλλωστε στηρίζεται και από τον ξένο παράγοντα και από τον επιχειρηματικό κόσμο, περισσότερο σε σύγκριση με τη ΝΔ.
Ταυτόχρονα, ήρθε η ώρα να βγάλουν συμπεράσματα όλοι οι αριστεροί αγωνιστές. Αποδεικνύεται ότι όλες αυτές οι σύγχρονες δήθεν ανανεωτικο-εκσυγχρονιστικές-αριστερές αντιλήψεις δεν αποτελούν τίποτα άλλο παρά θερμοκήπιο ανάδειξης ανθρώπων προς τη σοσιαλδημοκρατία. Με μόνη τη διαφορά ότι άλλοι πάνε απευθείας και άλλοι πάνε διά της τεθλασμένης, κατέληξε η Αλ. Παπαρήγα.
|
Αμέσως μετά τις εκλογές τα διόδια της Αττικής Οδού αυξάνονται από 2 σε 2,5 ευρώ, ενώ από τον προσεχή Σεπτέμβρη τα διόδια θα φτάσουν τα 3 ευρώ. Στα 10-15 ευρώ θα διαμορφωθεί το αντίτιμο των διοδίων για κάθε διέλευση αυτοκινήτου από την περιβόητη ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου. Αυτές είναι οι συνέπειες από τον τρόπο κατασκευής των έργων με τη μέθοδο των «συμβάσεων παραχώρησης», που από κοινού προώθησαν και προωθούν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και με την οποία τα έργα πληρώνει ο λαός τουλάχιστον δύο φορές: Μία για την κατασκευή και μία για τη λειτουργία...