Τα αιτήματα των σύγχρονων αναγκών τους διαδήλωσαν χτες οι συνταξιούχοι της Αθήνας, με μια μαζική πικετοφορία, μετά από κάλεσμα των συνεργαζομένων συνταξιουχικών Ομοσπονδιών.
ΣΕΛ. 11
Η παράδοση των εθνικών οδικών αξόνων στο μεγάλο κεφάλαιο έχει σαν συνέπεια δυσβάσταχτα χαράτσια στους εργαζόμενους μέσα στην πενταετία 2005 - 2010
Αύξηση - φωτιά στα διόδια των εθνικών οδικών αξόνων (που συνολικά την πενταετία 2005 - 2010 αναμένεται να φτάσει ακόμα και το 500%) θα πληρώσουν οι εργαζόμενοι, αρχής γενομένης από το Μάη του 2007! Αυτό το χαράτσι έρχεται ως αποτέλεσμα της πολιτικής της κυβέρνησης της ΝΔ, η οποία, ξεκινώντας από εκεί ακριβώς που σταμάτησε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, παραδίδει ολόκληρο το εθνικό οδικό οδικό δίκτυο της χώρας στο ντόπιο και ξένο μεγάλο ιδιωτικό κατασκευαστικό κεφάλαιο.
Η πρεμιέρα έγινε χτες στο ΥΠΕΧΩΔΕ, με την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης για την Ιόνια Οδό (Γιάννενα - Αντίρριο) που μαζί της δίνονται για εκμετάλλευση στους επιχειρηματικούς ομίλους «προίκα» και άλλα τμήματα των εθνικών οδικών αξόνων. Ετσι, οι μεγαλοκατασκευαστές θα εξασφαλίζουν εγγυημένη κερδοφορία για δεκαετίες. Το ΚΚΕ είναι αντίθετο με την πολιτική της ιδιωτικοποίησης των εθνικών οδικών αξόνων.
Τον κρατικό αυταρχισμό καταγγέλλει με ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Δημόσιας Τάξης, Β. Πολύδωρα.
Τα αιτήματα των σύγχρονων αναγκών τους διαδήλωσαν χτες οι συνταξιούχοι της Αθήνας, με μια μαζική πικετοφορία, μετά από κάλεσμα των συνεργαζομένων συνταξιουχικών Ομοσπονδιών.
Αντίθετος στην ένταξη της Ουκρανίας στο ΝΑΤΟ, σε ποσοστό 99%, δηλώνει ο λαός της αυτόνομης περιοχής της Κριμαίας, σε λαϊκό δημοψήφισμα που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο.