1. Ποια ήταν η πραγματική κατάσταση του πλοίου; Κατά πόσο τα έγγραφα αξιοπλοΐας που έφερε το πλοίο και είχε εκδώσει ο Νορβηγικός Νηογνώμονας, η ιδιωτική εταιρεία DNV, ανταποκρίνονταν στην πραγματική κατάσταση;
2. Εγιναν μετασκευές στο πλοίο; Αξιοποιήθηκαν στεγανά - χώροι ή δεξαμενές που έδιναν εφεδρική πλευστότητα, για την αύξηση της χωρητικότητας επιβατών ή για επιπρόσθετη αποθήκευση καυσίμων, λιπαντικών, νερού κ.ά.;
3. Ποιες είναι οι αιτίες της προσάραξης του πλοίου στον ύφαλο;
4. Πότε ενημέρωσε ο πλοίαρχος το Θάλαμο Επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, τον τοπικό λιμενικό σταθμό της Σαντορίνης και τους εκπροσώπους της εταιρείας;
5. Ποιες ήταν οι εντολές του Θαλάμου Επιχειρήσεων του ΥΕΝ, του Λιμενικού Σταθμού Σαντορίνης και του εκπροσώπου της εταιρείας προς τον πλοίαρχο κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας τους;
6. Γιατί το πλοίο μετακινήθηκε από το σημείο προσάραξης και οδηγήθηκε σε θαλάσσια περιοχή με αποτέλεσμα να βυθιστεί;
7. Γιατί, ενώ σύμφωνα με τη Διεθνή Σύμβαση «SOLAS» έπρεπε μέσα σε 30 λεπτά να εκκενωθεί το πλοίο, καθυστέρησε η εγκατάλειψη, καθώς και η αποβίβαση των επιβατών και του πληρώματος;
8. Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη και θα ενημερώσει την κοινή γνώμη για το τι έγινε και πώς χάθηκαν οι δύο επιβάτες του πλοίου;
ΣΕΛ.
5,
11 -
13