Με όλες τις δυνάμεις για την επιτυχία της απεργίας στις 10 Οκτώβρη
Αγώνας με συνέχεια και προοπτική
Οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, οι συνταξιούχοι, οι νέοι, όλοι όσοι πλήττονται από την αντιλαϊκή επίθεση, έχουν μια σημαντική ευκαιρία, με τη συμμετοχή τους στην 24ωρη απεργία στις 10 Οκτώβρη, να διατρανώσουν αγωνιστικά την αντίθεσή τους στην αντεργατική επίθεση της κυβέρνησης και των εργοδοτών. Ο σκοπός της απεργίας είναι συγκεκριμένος και σαφής. Δε γίνεται για να υπάρξουν αγωνιστικά άλλοθι και για εκτόνωση. Ο σκοπός της απεργίας είναι να μην περάσουν τα αντεργατικά μέτρα και να σταματήσει τώρα κάθε κοινωνικός διάλογος.
Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μια συνηθισμένη επίθεση, αλλά με μια επίθεση που έχει στόχο να δώσει συντριπτικό πλήγμα στα δικαιώματα και τις κατακτήσεις των εργαζομένων μέσα από την ανατροπή του συνόλου των εργασιακών, κοινωνικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων με σκοπό να εντείνει την εκμετάλλευση των εργαζομένων, να τους παροπλίσει, να τους υποτάξει. Εχουμε να κάνουμε με μια πολιτική που οδηγεί σε αδιέξοδο τους εργαζόμενους.
(Συνέχεια στη σελίδα 3)
Του
Κώστα ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ
Μια απόλυτα ανεξέλεγκτη κατάσταση, όπου οι μεγάλες εφοπλιστικές εταιρίες θα κατέχουν τις γραμμές «φιλέτο», με ναύλα χωρίς καμία διατίμηση και με πλοία σαπάκια μέχρι και 35 χρόνων, ενώ την ίδια ώρα στις ασύμφορες για τους μεγαλοεφοπλιστές γραμμές θα δίνεται κρατική επιδότηση, ώστε να δρομολογηθούν πλοία με σημαία «Αντίγκουα» και ναυτικούς που θα πληρώνονται με μια κούπα ρύζι...
Αυτή την κατάσταση διαμορφώνει το νέο θεσμικό πλαίσιο για τις εσωτερικές θαλάσσιες συγκοινωνίες, το σχέδιο του οποίου παρέδωσε χτες το βράδυ στον πρωθυπουργό ο υπουργός ναυτιλίας Χρ. Παπουτσής. Η κυβέρνηση αποδέχεται και τις 8 αξιώσεις της Ενωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας που είχαν κατατεθεί στο ΥΕΝ στις 2 Αυγούστου, με τις οποίες ο προστατευτισμός στις ελληνικές θάλασσες καταργείται.
Παρουσιάζει, δηλαδή, ως απάντηση στο ναυάγιο, τις προτάσεις που κατέθεσαν οι κατεξοχήν υπεύθυνοι του ναυαγίου! Στον αντίποδα αυτής της προοπτικής το ΚΚΕ έχει ήδη καλέσει το λαϊκό κίνημα να προβάλει τη δική του αξίωση για τη δημιουργία Εθνικού Οργανισμού Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, με εργατικό και κοινωνικό έλεγχο.
ΣΕΛ.
9 -
11