Με επικοινωνιακά κόλπα και θεατρινίστικου τύπου υπουργικές παραστάσεις επιχειρούν πλέον οι κυβερνώντες να απαντήσουν στην οργή και την αγανάχτηση των εργαζομένων για τις συνεχείς ανατιμήσεις και την ακρίβεια στην αγορά. Σε μια περίοδο που η λιτότητα χτυπάει αλύπητα τα λαϊκά νοικοκυριά, οι όλο και πιο αυξημένες τιμές σε όλα χωρίς εξαίρεση, τα είδη λαϊκής κατανάλωσης, πολλαπλασιάζει και οξύνει περισσότερο τα ιδιαίτερα έντονα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι.
Η κατάσταση για τα λαϊκά στρώματα επιδεινώνεται ακόμα περισσότερο, αφού οι εργαζόμενοι πέρα από την ακρίβεια έχουν κυριολεκτικά «στεγνώσει» από την πολυετή σκληρή σε βάρος τους λιτότητα, από τους αυξημένους φόρους και τα δημοτικά τέλη, από τη συνεχή αύξηση των δαπανών που απαιτούνται για μόρφωση, υγεία, περίθαλψη κ.ο.κ.
Η κυβέρνηση, πιστός υπηρέτης των συμφερόντων και των αξιώσεων του κεφαλαίου, επέλεξε να επιστρατεύσει τον Κ. Κουλούρη να σεργιανάει τις λαϊκές αγορές και να ξιφουλκεί ανέξοδα! Η υποκρισία πάντως του ΠΑΣΟΚ, μαζί με αυτήν της ΝΔ, είναι έκδηλη, αφού την ώρα που ξορκίζουν την ακρίβεια, συνεχίζουν να δίνουν όρκους πίστης στην «ελεύθερη αγορά».
Το κυκλοφοριακό αδιέξοδο της Αθήνας είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολιτικών επιλογών. Η συνεχής ενίσχυση του ΙΧ που λειτουργεί αποτρεπτικά στη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, εξυπηρετεί τα οικονομικά συμφέροντα των αυτοκινητοβιομηχανιών, των εταιριών πετρελαιοειδών, ελαστικών κλπ.
Αυτό αποδεικνύουν τα στοιχεία που δημοσιεύει σήμερα ο «Κυριακάτικος Ριζοσπάστης». Σχεδόν το 40% των μετακινήσεων διεξάγεται με το αυτοκίνητο. Τα οδικά έργα που εκτελούνται, μπορεί να παρουσιάζονται από την κυβέρνηση ως πανάκεια για την επίλυση του κυκλοφοριακού, ωστόσο οι επιστήμονες αναμένουν ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση του ΙΧ τα επόμενα χρόνια...
«Τσακίζουν» κόκαλα οι άτυπες μορφές απασχόλησης, σε πείσμα των σχετικών, επίσημων στοιχείων...