Τρίτη 16 Μάρτη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
«Τεκμηριωμένες μελέτες» για... το ΕΒΕΑ

Πάντα στην επικαιρότητα το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), όταν πρόκειται να παρέμβει ιδεολογικά στις νεανικές συνειδήσεις. Συνεχίζοντας τα ετήσια «βραβεία ΕΒΕΑ για φοιτητές» διοργανώνει διαγωνισμό με θέμα εργασίας «Το δημοσιονομικό πρόβλημα της Ελλάδας. Φύση, αιτία, διαστάσεις, ευθύνες, επιπτώσεις. Προοπτικές εξόδου». Στην ανακοίνωση του ΕΒΕΑ αναφέρεται, μάλιστα, ότι η απονομή των βραβείων θα γίνει, σε επίσημη τελετή, από το υπουργείο Παιδείας, το οποίο, προφανώς, δε χάνει ευκαιρία να συμμετάσχει σε φιέστες που προωθούν την πολιτική της κυβέρνησης. Στην ανακοίνωσή του σημειώνεται ότι «θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην τεκμηρίωση της μελέτης».

Αλήθεια, αν ένας φοιτητής έστελνε μια εργασία, τεκμηριωμένη, αναδεικνύοντας τους πραγματικές αιτίες του «δημοσιονομικού προβλήματος της Ελλάδας», θα έπαιρνε κάποιο απ' τα χρηματικά βραβεία του ΕΒΕΑ; Για παράδειγμα, μια λύση στο «δημοσιονομικό πρόβλημα της Ελλάδας» είναι να φορολογηθεί το κεφάλαιο με 45%. Δέχεται τέτοιες «προοπτικές εξόδου» το ΕΒΕΑ ή είναι ...εκτός θέματος;

ΕΦΕΚ
Μαζί με το ΜΑΣ και το ΠΑΜΕ

Τη συμμετοχή της Εθνικής Φοιτητικής Ενωσης Κυπρίων Αθήνας (ΕΦΕΚ) σε όλες τις κινητοποιήσεις και δραστηριότητες του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών αποφάσισε με συντριπτική πλειοψηφία η γενική συνέλευση του συλλόγου η οποία πραγματοποιήθηκε στις 14 Μάρτη.

Οπως σημειώνεται ανάμεσα σε άλλα στην απόφαση της ΕΦΕΚ, η οποία εκπροσωπεί περισσότερους από 4.000 Κυπρίους φοιτητές, «η Γενική Συνέλευση της ΕΦΕΚ Αθήνας αποφασίζει τη συμμετοχή του συλλόγου σε όλες τις κινητοποιήσεις και δραστηριότητες του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών στη βάση του διακηρυγμένου πλαισίου αιτημάτων του που αφορούν την παιδεία και τις ανάγκες των φοιτητών. Παράλληλα, μέσα από τη συμπόρευση με το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών η ΕΦΕΚ Αθήνας θα εκφράσει έμπρακτα την αλληλεγγύη και τη συμπαράταξή της με τον εργαζόμενο λαό της Ελλάδας που δέχεται σήμερα την επίθεση του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου, ενώ ταυτόχρονα συκοφαντείται πως δεν αγαπά την πατρίδα του επειδή αρνείται να πληρώσει την κρίση. Μαζί με το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών και το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα της Ελλάδας, το ΠΑΜΕ, θα δυναμώσουμε τους αγώνες για προάσπιση, αλλά και διεύρυνση των εργατικών και κοινωνικών κατακτήσεων του ελληνικού λαού».

ΜΕΤΩΠΟ ΑΓΩΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ
«Είναι ώρα μάχης»

Με συλλαλητήρια και κλειστές σχολές στις 18 Μάρτη φοιτητές και σπουδαστές συνεχίζουν τον αγώνα

*

Στους δρόμους βγαίνουν και πάλι την Πέμπτη 18 Μάρτη φοιτητές και σπουδαστές ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών (ΜΑΣ).

Στην Αθήνα, θα συγκεντρωθούν στις 12 το μεσημέρι στην Ομόνοια και στη Θεσσαλονίκη την ίδια ώρα στην πλατεία Χημείου. Επίσης κινητοποιήσεις θα γίνουν στην Πάτρα στις 7 μ.μ. στην πλ. Γεωργίου, στη Λάρισα στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Εβραίων, στο Βόλο στις 6.30 μ.μ. στο Θόλο, στην Καλαμάτα, τον Πύργο, την Αλεξανδρούπολη, την Κομοτηνή, την Ξάνθη, τις Σέρρες, την Κοζάνη, τη Χαλκίδα, τα Χανιά, το Ηράκλειο, το Ρέθυμνο, τα Γιάννενα, την Κέρκυρα, την Αρτα και το Αγρίνιο.

«Οργανώνουμε την πάλη σε κάθε σχολή κάθε αμφιθέατρο!», «είναι ώρα μάχης», τονίζει το ΜΑΣ, το οποίο αναφέρεται στην εμπειρία από τους αγώνες μέχρι σήμερα, αποκαλύπτει τη στάση των δυνάμεων της υποταγής και προβάλλει πλαίσιο διεκδίκησης των πραγματικών αναγκών των σπουδαστών.

«Από την πρώτη στιγμή το ΜΑΣ, οι επιτροπές αγώνα σε όλη την Ελλάδα μπήκαν μπροστά στην οργάνωση της πάλης των φοιτητών και των σπουδαστών. Με πρωτοβουλίες μας ενημερώθηκαν οι φοιτητές και οι σπουδαστές για τα νέα μέτρα, έκλεισαν οι σχολές για να κατέβουν στο δρόμο, όταν όλες οι δυνάμεις επιζητούσαν τη συναίνεση και την υποταγή. Κουβαλάμε στις πλάτες μας 5 απεργίες, χιλιάδες σπουδαστές γράφτηκαν στα σωματεία, έκαναν το βήμα να απεργήσουν, σήκωσαν κεφάλι απέναντι στην τρομοκρατία στους χώρους δουλειάς. Αυτό μας γεμίζει περηφάνια και αισιοδοξία για τους αγώνες που έχουμε μπροστά μας», σημειώνει το ΜΑΣ.

Ενάντια στις δυνάμεις του συμβιβασμού

Το ΜΑΣ καλεί τους φοιτητές και σπουδαστές να γυρίσουν την πλάτη στις δυνάμεις της υποταγής και να οργανώσουν την πάλη τους με το Μέτωπο. Οπως σημειώνει, «το χρονικό της δράσης των δυνάμεων της υποταγής και του συμβιβασμού αυτό το διάστημα αποκαλύπτει πλέον ξεκάθαρα το βρώμικο ρόλο τους μέσα στις σχολές». Συγκεκριμένα, το ΜΑΣ καταγράφει:

«1η εβδομάδα:

Μετά την εξαγγελία των μέτρων οι δυνάμεις του δικομματισμού, μαζί με τους ξετσίπωτους συμμάχους της εργοδοσίας, ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ-ΕΑΑΚ, έκαναν κυριολεκτικά τα πάντα για να σαμποτάρουν την οργάνωση της πάλης:

Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, όλο το προηγούμενο διάστημα, μας πιπίλιζαν τα αυτιά για την αναγκαιότητα των μέτρων, τρομοκρατούσαν με τη "χρεοκοπία της χώρας", την "αντοχή της οικονομίας", τα "άδεια ταμεία". Επικαλούνται ακόμη και τον "πατριωτισμό των Ελλήνων" που πρέπει να σκύψουν και άλλο το κεφάλι. Γνωρίζουν πολύ καλά και οι ίδιοι ότι η ανάπτυξη που επικαλούνται σήμερα, οι επενδύσεις, η αύξηση της κερδοφορίας του κεφαλαίου, είναι αυτή που έχει δημιουργήσει τα ελλείμματα και τα χρέη.

Τη μέρα εξαγγελίας των μέτρων ΔΑΠ - ΠΑΣΠ - ΣΥΡΙΖΑ - ΕΑΑΚ έβγαζαν τις Γενικές Συνελεύσεις "παράνομες" και "πραξικοπηματικές", αλλού έλεγαν για "επαγγελματικά δικαιώματα", όπου τους έκραζε ο κόσμος έμπαιναν για Γενικές Συνελεύσεις, αλλού μίλαγαν για τα ΚΕΣ, αλλού για ζητήματα σχολής.

2η εβδομάδα:

Ολοι τους μαζί, αφού πρώτα πήραν γραμμή από τα επιτελεία της κυβέρνησης και τα μεγαλοσυγκροτήματα του Τύπου, άλλαξαν τροπάρι:

Το ΠΑΣΟΚ στις σχολές, αφού θυμήθηκε τα "ιδανικά του Σοσιαλισμού", ετοιμάζεται να κάνει ντόρο για να μην εφαρμοστούν κάποια αντιλαϊκά μέτρα (λες και τα υπόλοιπα είναι φιλολαϊκά!!!). Ταυτόχρονα συμπαραστέκεται στην "καλή κυβέρνηση" που πιέζεται από τα ξένα, κερδοσκοπικά συμφέροντα, κρύβοντας ότι αυτά τα μέτρα τα έχουν υπογράψει, συνδιαμορφώσει, στηρίξει και εξειδικεύσει οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ στα πλαίσια της ΕΕ.

Στο κόλπο και οι γνωστές ομάδες ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ - ΕΑΑΚ, που σε ένα βράδυ βάφτισαν τις μαζώξεις του ΣΥΡΙΖΑ "πρωτοβάθμια σωματεία" και ξέθαψαν το γνωστό "πανεκπαιδευτικό μέτωπο".

Μόνιμο ακροατήριο του Παναγόπουλου, έστησαν πάλι τις φιέστες των απαξιωμένων από τους εργαζόμενους ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ. Την ίδια ώρα που δήθεν κατηγορούν (στα λόγια) την κυβέρνηση και τις ξεπουλημένες ηγεσίες του εργατικού κινήματος, διαδηλώνουν μαζί με το ΠΑΣΟΚ και τους επαγγελματίες απεργοσπάστες ενάντια στις "ξένες αγορές και τις φιλελεύθερες πολιτικές που θέλουν τη χώρα πειραματόζωο"», αναφέρει το ΜΑΣ.

«Η ενότητά τους είναι ενότητα με την κυβέρνηση, τους καλοπληρωμένους εργατοπατέρες, τους απεργοσπάστες καθηγητές της ΟΛΜΕ που μοίραζαν αποβολές και περνούσαν ποινολόγιο μαθητές που κινητοποιούνταν και έστηναν συλλήψεις σε αγωνιστές - μέλη του ΜΑΣ που από το πρωί περιφρουρούσαν τις απεργίες», σημειώνει το ΜΑΣ απαντώντας: «Δε θα γίνουμε οι δούλοι του 21ου αιώνα. Κλιμακώνουμε την πάλη τώρα».

Το ΜΑΣ αναφέρεται και στις πρόσφατες εξαγγελίες της κυβέρνησης για την Παιδεία που, όπως σημειώνει, «είναι συνέχεια προηγούμενων καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων στο χώρο της Παιδείας, επιβεβαιώνει το πόσο δεμένες είναι οι αλλαγές στην οικονομία με τις αλλαγές στην εκπαίδευση. Και δεν μπορεί να είναι αλλιώς, αφού το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να παράγει φτηνό ευέλικτο εργαζόμενο, ιδεολογικά χειραγωγημένο από την κυρίαρχη πολιτική, αφού το κεφάλαιο αντιμετωπίζει την εκπαίδευση ως πεδίο κερδοφορίας του. Γι' αυτό και θα συνεχίσει να βαθαίνει η επιχειρηματική δραστηριότητα και στα σχολεία και στα ΑΕΙ-ΤΕΙ», τονίζει το ΜΑΣ.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ - ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
Γόνιμη η σύσκεψη στην Αθήνα

Οι εξελίξεις στο χώρο της Παιδείας βρέθηκαν στο επίκεντρο της σύσκεψης που διοργάνωσε την περασμένη Κυριακή η Επιτροπή Αγώνα Ωρομισθίων - Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Αθήνας. Στη σύσκεψη, εκπαιδευτικοί οι οποίοι εργάζονται με ελαστικές εργασιακές σχέσεις, συζήτησαν για τις εξαγγελίες για το «νέο σχολείο», τα σχέδια για νέες ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, τη σύνδεση των αλλαγών στο σχολείο με την επίθεση σε δικαιώματα και κατακτήσεις των εργαζομένων. Παράλληλα, επιβεβαιώθηκε η ανάγκη ταξικού προσανατολισμού, συντονισμού και συμπόρευσης των εκπαιδευτικών με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Η «καινοτομία» ως μοχλός ... εξαγοράς των εκπαιδευτικών

Αρνητικά πρότυπα χαρακτήρισε τους εκπαιδευτικούς που διαμαρτύρονται και διεκδικούν η υπουργός Παιδείας!

Ο «νέος» εκπαιδευτικός που επιδιώκει να διαμορφώσει το υπουργείο Παιδείας αποκαλύφθηκε στην εκδήλωση βράβευσης εκπαιδευτικών για «καινοτομία» των έργων τους, το Σάββατο. Το «πρότυπο» του εκπαιδευτικού θα δουλεύει με οικονομικό κίνητρο, ακολουθώντας τους «κανόνες» του «νέου» σχολείου της αγοράς, ενώ θα πρέπει να υποτάσσεται και να μη διεκδικεί τα δικαιώματά του.

Ολα αυτά προέκυψαν ανάγλυφα στην εκδήλωση, η οποία «διακόπηκε» από διαμαρτυρίες ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, για τις ελαστικές σχέσεις. Αρχισαν να φωνάζουν συνθήματα και ύψωσαν ένα πανό, ενώ άνδρας της ασφάλειας της υπουργού τους ...προέτρεψε να το κατεβάσουν. Μετά από μικροσυμπλοκές, αποκαλύφθηκε ότι οπλοφορούσε. Η υπουργός, Αννα Διαμαντοπούλου, μετά από λίγη ώρα ανέβηκε στο βήμα, ενώ τα συνθήματα συνεχίζονταν, και ξεκίνησε «ατάραχη» την ομιλία της. Τα «πρότυπα» των εκπαιδευτικών, είπε, βρίσκονται «εδώ», δείχνοντας τους βραβευμένους, «και όχι εδώ», δείχνοντας τους διαμαρτυρόμενους! Η προκλητική αυτή δήλωση της υπουργού, προφανώς, δεν αφορούσε μόνο τους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς που διαμαρτύρονταν, αλλά αποτύπωσε την πολιτική αντίληψη της κυβέρνησης: «Πρότυπα» είναι όσοι ακολουθούν τις «ανάγκες» της αγοράς, οι υπόλοιποι που διαμαρτύρονται είναι καταδικαστέοι!

Πίσω απ' τις βραβεύσεις για «καινοτομία»

Σε δηλώσεις της η υπουργός υποστήριξε ότι πρέπει «να αναδεικνύεται η καινοτομία, να δημιουργούνται πρότυπα, να μην ισοπεδώνονται όλοι», καλλιεργώντας το γνωστό ιδεολόγημα του συστήματος περί «άξιων» που πρέπει να αμείβονται και «ανάξιων» που μένουν πίσω. Υπενθυμίζουμε ότι η Αννα Διαμαντοπούλου έχει συνδέσει ξεκάθαρα το μισθό του εκπαιδευτικού με την παραγωγικότητα, σε παλιότερη συνέντευξή της, αποκαλύπτοντας τους σχεδιασμούς του υπουργείου, μέσω της βράβευσης «καινοτόμων» εκπαιδευτικών: «Στις 13 Μαρτίου (σ.σ. μέρα της εκδήλωσης) θα παρουσιάσουμε τους καινοτόμους εκπαιδευτικούς», «σε πρώτη φάση, λοιπόν, θα τους αναδείξουμε σε όλα τα σχολεία, μέσω του Διαδικτύου, με το όνομα, τη φωτογραφία τους και τη δουλειά τους. Από του χρόνου θα προχωρήσουμε και στην υλική ανταμοιβή τους».

ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Χαιρετίζει τους εκπαιδευτικούς των απεργιακών φρουρών

Οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί παλεύουν και ενάντια στις δυνάμεις που επικαλούνται το «δικαίωμα» της απεργοσπασίας και στήνουν μηχανισμούς τρομοκράτησης εκπαιδευτικών και μαθητών

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση ανάμεσα στους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς στα σχολεία και στους εκπαιδευτικούς που αγωνίζονται για τη ριζοσπαστικοποίηση των εργαζομένων, υπερασπίζοντας το δικαίωμα στην απεργία, ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική. Η Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ, σε ανακοίνωσή της χαιρετίζει τους εκπαιδευτικούς των απεργιακών φρουρών και σημειώνει ότι στα σχολεία απ' όλο και περισσότερους μαθητές διατυπώνεται το παρακάτω ερώτημα: «Γιατί κύριε/α δεν έκανες απεργία;». Το ερώτημα αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που δεν αποφασίζουν να συμμετάσχουν στην απεργία, προβάλλοντας στους μαθητές μια παθητική στάση ζωής. Υπάρχει, όμως, και η άλλη αντίληψη στους δασκάλους, αυτή που διδάσκει την αγωνιστική στάση ζωής. Στις δύο τελευταίες απεργίες μάχιμοι εκπαιδευτικοί συγκρότησαν απεργιακές φρουρές και μαζί με μαθητές και γονείς περιφρούρησαν την απεργία, κόντρα σε κάθε απεργοσπαστικό μηχανισμό των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ, ορισμένων διευθυντών σχολείων και στελεχών εκπαίδευσης.

Συμμετοχή στην απεργία μέχρι την τελευταία στιγμή

Στην Πάτρα, στην απεργία στις 5 Μάρτη ορισμένοι διευθυντές σχολείων επιτέθηκαν σε απεργιακές φρουρές, με στόχο να τις σπάσουν, ενώ απείλησαν μαθητές με απουσίες, προσπαθώντας να τους αποτρέψουν να συμμετάσχουν στις απεργιακές συγκεντρώσεις. Μάλιστα, η Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας λίγες μέρες μετά συνεδρίασε με στόχο την καταδίκη του ΠΑΜΕ για τις απεργιακές φρουρές, κάτι που τελικά δεν έγινε. Παρ' όλα αυτά οι απεργιακές φρουρές βοήθησαν πολλούς μαθητές να συμμετάσχουν στην απεργία. Στην απεργία στις 11 Μάρτη οι απεργιακές φρουρές είχαν επιτυχία, αφού προέτρεψαν εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν στην απεργία την τελευταία στιγμή.

Στιγμιότυπα από την περιφρούρηση της απεργίας σε σχολεία της Αθήνας
Στιγμιότυπα από την περιφρούρηση της απεργίας σε σχολεία της Αθήνας
Στη Σπάρτη στην απεργία στις 5 Μάρτη πολλοί μαθητές του σχολικού συγκροτήματος του 2ου Γυμνασίου και 2ου Λύκειου Σπάρτης, αλλά και καθηγητές αποφάσισαν να έρθουν στην απεργιακή συγκέντρωση με το ΠΑΜΕ, μετά το κάλεσμα της απεργιακής φρουράς.

Στη Ζάκυνθο, στις 5 Μάρτη, στο ΕΠΑΛ του νησιού, που έχει σοβαρά κτιριακά πρόβλημα, υπήρχε απεργιακή φρουρά, η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών έκανε απεργία, ενώ στην κινητοποίηση συμμετείχαν και μαθητές. Παραφωνία ήταν ο συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ στο ΔΣ της ΕΛΜΕ, ο οποίος με προσωπική του ανακοίνωση προσπάθησε να συκοφαντήσει την περιφρούρηση της απεργίας.

Οι «δάσκαλοι» της απεργοσπασίας

Στην Καλαμάτα στην απεργία στις 11 Μάρτη στα σχολεία που υπήρχε απεργιακή φρουρά η αντίδραση των μαθητών ήταν θετική, ενώ αρκετοί ήρθαν στη συγκέντρωση. Στις 5 Μάρτη, όμως, διευθυντές σχολείων και στελέχη εκπαίδευσης «δίδαξαν» την απεργοσπασία, φτάνοντας σε σημείο να πουν στους μαθητές ότι δε θα περάσουν τη χρονιά αν πάνε στην πορεία! Μάλιστα, μετά την απεργία στις 5 Μάρτη η Α' ΕΛΜΕ Μεσσηνίας έβγαλε ανακοίνωση καταγγέλλοντας τη στάση του ΠΑΜΕ στις απεργιακές φρουρές.

Στην Ηλεία και συγκεκριμένα στον Πύργο (2ο και 4ο Λύκειο), στις 5 Μάρτη, διευθυντές και καθηγητές που πρόσκεινται στο ΠΑΣΟΚ προπηλάκισαν την απεργιακή φρουρά, φτάνοντας στο σημείο να πούνε ότι είναι δικαίωμά τους να στηρίξουν την κυβέρνηση κάνοντας μάθημα! Και εδώ δεν έλειψαν οι απειλές στους μαθητές για τις απουσίες. Αξιοσημείωτο είναι ότι στο 2ο Λύκειο ο απεργοσπαστικός μηχανισμός στήθηκε από στελέχη του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑ.Ο.Σ.


Στο Ηράκλειο Κρήτης οι μηχανισμοί της ΠΑΣΚ όχι μόνο οργάνωσαν απεργοσπασία, αλλά ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηρακλείου ...ενοχλήθηκε τόσο πολύ από τη δράση του ΠΑΜΕ που δήλωσε σε τοπική εφημερίδα ότι «είναι αντιδημοκρατική και αντιδεοντολογική τυχόν προσπάθεια παρεμπόδισης της εργασίας εκείνων που για τους δικούς τους λόγους αποφάσισαν να μην απεργήσουν». Επιπλέον, την ημέρα της απεργίας, ορισμένοι «δημοκράτες» διευθυντές (που ...κατά διαβολική σύμπτωση ανήκαν στην ΠΑΣΚ) κάλεσαν και την αστυνομία.

Στα Γιάννενα, η ΟΒ μαθητών της ΚΝΕ κατήγγειλε τις μεθόδους τρομοκράτησης από απεργοσπάστες καθηγητές. Χαρακτηριστικό είναι ότι στο 1ο Γυμνάσιο, απεργοσπάστες κλείδωσαν τις πόρτες(!), απειλώντας τους μαθητές ότι θα τους δώσουν αποβολές και θα καλέσουν την αστυνομία. Ανάλογες απειλές δέχθηκαν και οι μαθητές του Γυμνασίου Βελισσαρίου, του 1ου και 8ου Λυκείου.

Καθηγητές και μαθητές μαζί στην περιφρούρηση

Στον Πειραιά, στις 11 Μάρτη, η δυναμική περιφρούρηση των εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ, στο 1ο ΕΠΑΛ Κορυδαλλού, έσπασε τους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς και έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να συμμετάσχουν στην απεργιακή συγκέντρωση. Μια απεργοσπάστρια καθηγήτρια κάλεσε την αστυνομία, ενώ δεν έλειψαν προσπάθειες εκφοβισμού των απεργών. Περιφρούρηση έγινε και στο 7ο ΕΠΑΛ Πειραιά στην Αγία Σοφία, όπου το σχολείο έκλεισε και δεν έγινε μάθημα. Αρκετοί μάλιστα ήταν και οι καθηγητές που ενώ πήγαν στο σχολείο, δήλωσαν απεργοί. Παράλληλα τα μέλη του ΠΑΜΕ και στα δύο σχολεία έκαναν συζήτηση με τους μαθητές και τους ενημέρωσαν για τα χειρότερα που έρχονται στην Παιδεία, στην εργασία και την ανάγκη και οι μαθητές να οργανώσουν τον αγώνα τους ενάντια στα νέα μέτρα.

Στην Αθήνα έγιναν απεργιακές φρουρές σε σχολεία του Ηρακλείου, του Αγ. Δημητρίου, του Ιλίου, στη Λεόντειο Σχολή, όπου γενικότερα είχαν αποδοχή με λίγες εξαιρέσεις. Στην Γκράβα ορισμένοι διευθυντές, χωρίς επιτυχία, προσπάθησαν να τρομοκρατήσουν, ενώ στο 1ο - 3ο ΕΠΑΛ στο Μεταξουργείο υπήρχαν απειλές για απουσίες στους μαθητές.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ