Κυριακή 11 Φλεβάρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Νέα χρηματοδότηση SEAT

Νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης των μοντέλων SEAT προσφέρει η ΤΕΧΝΟΚΑΡ, δίνοντας τη δυνατότητα εξόφλησης μέχρι και σε 72 μήνες. Ετσι οι χρηματοδοτικές προτάσεις διαμορφώνονται ως εξής:

1. Ελάχιστη προκαταβολή: 0% - 19%, Μηνιαίο επιτόκιο: 0,8% (+ΦΠΑ), Εξόφληση: 60 μήνες, Εξοδα φακέλου: 50.000 δρχ.

2. Ελάχιστη προκαταβολή: 20% και άνω, Μηνιαίο επιτόκιο: 0,5% (+ΦΠΑ), Εξόφληση: Μέχρι 72 μήνες, Εξοδα φακέλου: 50.000 δρχ.

3. Ελάχιστη προκαταβολή: 35% και άνω, Αναβολή καταβολής: 1η δόση τον Ιανουάριο του 2002 άτοκα, Μηνιαίο επιτόκιο: 0,8% (+ΦΠΑ), Εξόφληση: 72 μήνες, ελάχιστος αριθμός δόσεων 24.

Γίνε εθελοντής κριτής

Πρόγραμμα εθελοντισμού ξεκινά η ΕΛΠΑ ώστε μέχρι της 14 Ιουνίου που θα πέσει η καρό σημαία για το 48ο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ όλα να είναι έτοιμα για την καλύτερη δυνατή διοργάνωση. Το πρόγραμμα αφορά όσους έχουν διάθεση και ελεύθερο χρόνο για να την αφιερώσουν στην εκπαίδευση ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες του εθνικού μας αγώνα. Οσοι ενδιαφέρονται να μοιραστούν την ευθύνη αλλά και τις εμπειρίες και τον ενθουσιασμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, μπορούν να επικοινωνούν με το 6068.866 ή να επισκεφθούν την ηλεκτρονική διεύθυνση Secret@acropolisrally.gr από όπου και μέσω e.mail μπορούν να προμηθευτούν και τις σχετικές αιτήσεις.

ΝΕΟ FORD MONDEO
Ποιοτικός εκσυγχρονισμός παραδοσιακής δύναμης

Αθήνα, Γιάννενα, Θεσ/νίκη, Αλεξανδρούπολη. Η παρουσίαση του νέου Ford Mondeo συνδυάστηκε με πολλή οδήγηση, κάτι που δείχνει την εμπιστοσύνη της εταιρίας στο νέο μεσαίο της μοντέλο. Πράγματι, ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια, το νέο Mondeo να αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς, κάτι που έρχεται να υπογραμμίσει η πενταετής εγγύηση που το συνοδεύει

Η εικόνα του νέου μοντέλου έχει κρατήσει κάποιες συγγένειες όσον αφορά στο σχήμα, έχοντας όμως ενσωματώσει πολλά από τα new edge στοιχεία που γνωρίσαμε στο Focus. Με δυο κουβέντες είναι σαφώς πιο όμορφο και πιο ενδιαφέρον ως πρόταση από τον προκάτοχό του, αν και όχι κραυγαλέα διαφορετικό. Η αίσθηση που αναδύει, περιγράφεται από τις λέξεις σοβαρότητα και λεπτομέρεια. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα της κατηγορίας - 500 λίτρα για το πορτ-παγκάζ αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τους αγοραστές στους οποίους απευθύνεται. Το ίδιο και η άνεση, η οποία γίνεται αντιληπτή ακόμα και από το άνοιγμα των θηρών που είναι σαφώς μεγαλύτερο. Αν στην εξωτερική εμφάνιση ξεχωρίζουν οι διαφορετικές επιφάνειες και η 16άρες ζάντες, στο εσωτερικό ο προσεκτικός παρατηρητής θα ξεχωρίσει το ταμπλό που είναι μονοκόμματο και κατασκευασμένο από νέο μαλακό πλαστικό που μοιάζει με λάστιχο.

Ο ειδικός θα βρει φιλόξενο τον χώρο του, θα εξοικειωθεί εύκολα με τα χειριστήρια και τον όγκο του αυτοκινήτου που δε θα τον εμποδίσει σε ελιγμούς και παρκαρίσματα. Η αισθητική του εσωτερικού δεν είναι τολμηρή, αν και θα μπορούσε, αφού η εξωτερική σχεδίαση το επιτρέπει. Αυτό που ξεχωρίσαμε είναι το οβάλ ρολόι στο κέντρο της κονσόλας που έδινε μια νοσταλγική νότα. Οι ενδείξεις που είχε στη διάθεσή του ο οδηγός μπορούσαν να καλύψουν όλες τις ανάγκες, ενώ το κλιματιστικό έκανε θαυμάσια δουλιά ρυθμισμένο στους 23 οC όταν η εξωτερική έφθανε τους -9 οC.


Με τον δρόμο σχεδόν παγωμένο το κράτημα του αυτοκινήτου ενέπνεε σιγουριά, προσφέροντας οδηγική ποιότητα. Τα φρένα χάρη στα τεχνολογικά καλώδια και τους τέσσερις δίσκους, υποδειγματικά. Προαιρετικά προσφέρεται το σύστημα (ΕΒΑ) Υποβοήθηση Φρένου σε Επείγουσες Ανάγκες, το οποίο επενεργεί σε φρεναρίσματα πανικού, καταφέρνοντας να μειώσει την απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ/ώρα κατά 21 μέτρα. Η αναβάθμιση της ανάρτησης και οι μεγαλύτερες διαδρομές απλώς δε μας επέτρεψαν να μπορούμε να γκρινιάξουμε μετά από τόσα χιλιόμετρα οδήγησης. Η ηχομόνωση, υποδειγματική, και παντελής η έλλειψη τριγμών. Μόνο αεροδυναμικοί θόρυβοι φθάνουν στα αυτιά των επιβατών κάτι για το οποίο ίσως ευθύνονται οι καθρέφτες που καταλήγουν σε γωνία. Η αεροδυναμική πάντως, με συντελεστή cdA 030 (τετράθυρο) και cdA 031 (πεντάθυρο) είναι σίγουρα καλή και επιτρέπει να απολαύσουν οι επιβάτες το «προχωρημένο» CD player.

Η ομάδα των δημοσιογράφων είχε διάθεση για γκρίνια όταν οι υπεύθυνοι της εταιρίας μας ενημερώνουν ότι δεν προβλέπεται έκδοση 1.600 κ.εκ. Ο 1.800άρης με τους 125 ίππους είναι ο βασικός και πιστεύουμε ότι ορθώς η εταιρία επιλέγει την ασφαλή κίνηση από την διεύρυνση των αγοραστών προς τα κάτω. Είναι σίγουρο πως τα λιγότερα κυβικά δεν ταιριάζουν στο μεγάλο αμάξωμα των 1.230 κιλών. Η επιτάχυνση με τον κινητήρα των 125 ίππων είναι για τα 0-100 χλμ/ώρα 10,8`` και η τελική σύμφωνα με την Ford 205 χλμ/ώρα. Εμείς είδαμε το κοντέρ στις μεγάλες ευθείες της Εγνατίας μέχρι και 220 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση μεικτού κύκλου με βάση τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και όπως ανακοινώθηκε είναι 7,8 λίτρα.


Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται ανάλογα την έκδοση σχεδόν τα πάντα με τους αερόσακους τύπου κουρτίνας να ξεχωρίζουν και ένα έξυπνο σύστημα ενεργοποίησης των συστημάτων ασφαλειών να φροντίζει, ώστε ο εξοπλισμός ασφάλισης να επενεργεί μόνο όταν χρειάζεται. Διαφορετικά λοιπόν αντιδρά όταν υπάρχει μια μετωπική σύγκρουση («σπάει» το τιμόνι και διώχνει τα πεντάλ) και διαφορετικά σε μια πλάγια.

Η Ford κατά τη διάρκεια της τριήμερης παρουσίασης μάς γνώρισε και πολλούς από τους νέους αντιπροσώπους της. Νέες μονάδες, με παροχή σύγχρονων υπηρεσιών και κεφάτοι άνθρωποι. Τα συνολικά σημεία επαφής με τους ενδιαφερόμενους έχουν ανέβει στα 52. Η Ford που τα τελευταία χρόνια έμοιαζε με κοιμισμένο γίγαντα φαίνεται να ξύπνησε για τα καλά. Με το νέο Mondeo, την πενταετή εγγύηση και την 8ετή αντιδιαβρωτική προστασία επιχειρεί ένα νέο ξεκίνημα.

Οσο για όλους όσοι σκεφθούν ότι ο 1800άρης κινητήρας θα ανεβάσει την τιμή η Ford με το Mondeo στα 6.559.000 δρχ. προσφέρει μια άκρως ανταγωνιστική πρόταση για όσους δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα τεκμηρίου.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ