Κάτι περισσότερο από 100.000 (103.000 συγκεκριμένα) υβριδικά αυτοκίνητα έχει πουλήσει παγκοσμίως η Toyota, η οποία, ούτως ή άλλως, κατέχει το 90% της αγοράς. Τα υβριδικά θεωρούνται σήμερα μια από τις πιο ενδεδειγμένες περιβαλλοντικά λύσεις και η επίδοση αυτή έρχεται πέντε χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του Prius στην ιαπωνική αγορά το Δεκέμβρη του 1997, που ήταν και το πρώτο υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις 33.000 μονάδες μέχρι τα τέλη του 1999. Το Prius έκανε το ντεμπούτο του στην αγορά της Β. Αμερικής τον Ιούνη του 2000 και λίγο αργότερα ξεκίνησαν οι πωλήσεις στην Ευρώπη. Από το 1997 βέβαια ακολούθησαν και άλλα πράσινα μοντέλα της εταιρίας, όπως το Estima Hybrid minivan και η ημιυβριδική έκδοση του πολυτελούς sedan Crown. Τα πιο σημαντικά υβριδικά εξαρτήματα του Prius είναι ένας βενζινοκινητήρας μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων που λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson, μία μπαταρία νικελίου-μετάλλου υβριδίου για την παροχή ισχύος, ένας ηλεκτροκινητήρας, μία ηλεκτρογεννήτρια και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση κίνησης. Αντίστοιχα το Estima Hybrid είναι εφοδιασμένο με ένα ηλεκτρικό σύστημα 4WD εξαιρετικών επιδόσεων, ενώ ο ολοκληρωμένος έλεγχος τετρακίνησης και πέδησης χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε ένα μοντέλο παραγωγής, όπως άλλωστε και η πρακτική εφαρμογή ενός ημιυβριδικού ηλεκτρικού συστήματος 42 V, που εφαρμόζεται στο Crown.
Το να μη μοιάζει ένα αυτοκίνητο με κανένα άλλο, την εποχή της ομοιομορφίας, αποτελεί από μόνο του ένα πλεονέκτημα. Με αυτό το προσόν ξεκινά την καριέρα του το Citroen C3. Ενα εντελώς νέο μοντέλο, που η γαλλική εταιρία τοποθετεί στην κατηγορία Β, προικίζοντάς το με πολύ στιλ, μεγάλες για την κατηγορία διαστάσεις, αλλά και τεχνολογικές πινελιές
Αρκετά μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του C3, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που περιβάλει όμως ένα αναλογικό στροφόμετρο. Υλικά καλής ποιότητας, θήκες μικροαντικειμένων και χώρος αποσκευών από μεγαλύτερη κατηγορία, αφού φθάνει τα 305 λίτρα. Επιπρόσθετα, το σύστημα moduboard μεταβάλλει τη διάταξη, χωρίζοντας το χώρο σε δύο τμήματα και διευκολύνοντας την πρόσβαση, για παράδειγμα, στα καθημερινά ψώνια.
Στην εμπρός ανάρτηση υπάρχουν τα αναμενόμενα γόνατα McPherson, ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδος. Πίσω όμως, οι ράβδοι στρέψης με βραχίονες, επί σειρά δεκαετιών σήμα κατατεθέν των Γάλλων κατασκευαστών, αντικαταστάθηκαν από ημιάκαμπτο άξονα, σε συνδυασμό με αντιστρεπτική ράβδο. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από απλούς δίσκους εμπρός -μόνο η έκδοση των 1,6 λίτρων εξοπλίζεται με αεριζόμενους-, ενώ τους πίσω τροχούς επιβραδύνουν ταμπούρα και μόνο στην έκδοση των 1.600 κ.εκ. υπάρχουν απλοί δίσκοι. Το ABS συνδυάζεται με ηλεκτρονικό κατανεμητή πίεσης, ενώ υπάρχει και σύστημα που αυξάνει την πίεση σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού, μειώνοντας την απόσταση ακινητοποίησης. Πρωτοποριακή για την κατηγορία η ταυτόχρονη με το φρενάρισμα ενεργοποίηση των αλάρμ. Επιπλέον, στις πλουσιότερες εκδόσεις υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθούν σύστημα ευστάθειας ESP, καθώς και σύστημα αντιολίσθησης των κινητήριων τροχών.
Οι εκδόσεις είναι δύο για τα 1,1 λίτρα (Trend & Trend Plus) και οι τιμές 9.500 και 10.700 ευρώ. Στα 1,4 υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού, Comfort (11.300 ευρώ), Elegance (12.300) και Exclusive (13.300). Τα 1.600 κ.εκ. διατίθενται μόνο στην έκδοση Elegance και με κόστος 14.100 ευρώ.