***
Με εγγύηση 2 χρόνων καλύπτει πλέον όλα τα αυτοκίνητά του ο όμιλος Fiat. Η παράταση του χρόνου έχει ήδη τεθεί σε ισχύ από την 1η Σεπτέμβρη και αφορά όλα τα μοντέλα Fiat, Lancia, Alfa Romeo και όλο το δίκτυο υποστήριξης, καλύπτοντας και τους επόμενους ιδιοκτήτες ακόμα και τις εταιρίες. Η Fiat έχει ανακοινώσει επίσης την πρόθεσή της να συμπεριλάβει στο δεύτερο χρόνο της εγγύησης και υπηρεσίες αυτοκίνησης όπως η οδική βοήθεια που ισχύει ακόμα και για σκασμένο λάστιχο ή για την αντικατάσταση αυτοκινήτου λόγω βλάβης μέχρι και για 3 ημέρες.
***
O ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 (BMW, DaimlerChrysler, Fiat [Ferrari], Ford [Jaguar] και Renault), συμφώνησαν στη δημιουργία ενός νέου πρωταθλήματος μονοθεσίων, που θα ονομάζεται GPWC HOLDING B.V Η υλοποίηση αυτού του σχεδίου θα ξεκινήσει το αργότερο το 2008, οπότε λήγει η υποχρεωτική συμμετοχή των κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Πρώτος πρόεδρος της οργάνωσης αυτής θα είναι ο Paolo Cantarella, διευθύνων σύμβουλος της Fiat. Οι κατασκευαστές συναντήθηκαν με τους υπευθύνους των ομάδων της Formula 1 και τους κάλεσαν να συμμετάσχουν στο Νέο Πρωτάθλημα. Με τα εγκαίνια του Νέου Πρωταθλήματος, θα τερματίσουν τη συμμετοχή τους στη Formula 1. Η απόφαση αυτή αποσκοπεί στην καλύτερη κατανομή των εσόδων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, την προώθηση των αγώνων, τη διαφήμιση στα σιρκουί, την προβολή μέσω του Διαδικτύου κλπ. Με αυτό τον τρόπο αναμένεται να βελτιωθούν τα οικονομικά οφέλη των ομάδων και διασφαλίζεται απόλυτη οικονομική διαφάνεια.
Οι ειδικοί παραγωγής περιμένουν κορυφαία ποιότητα από το πρώτο κιόλας νέο Vectra, που θα περάσει τη γραμμή παραγωγής, βελτιστοποίηση των πρωτοποριακών μεθόδων και τεχνολογιών παραγωγής. Τη σημασία που έχει η ποιότητα τόνισε και ο διευθυντής του εργοστασίου, προσθέτοντας ότι εξετάζουν και την παραμικρή λεπτομέρεια καθώς πλησιάζουν στο ξεκίνημα της παραγωγής και πρόσθεσε ότι όλα εξελίσσονται σύμφωνα με τους στόχους. Η φάση προ-παραγωγής συνοδεύεται από ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης προσωπικού που ξεκίνησε το φθινόπωρο του 1999 και είναι το πλέον εκτεταμένο στην ιστορία της εταιρίας.
Το Peugeot 307 κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας C το Νοέμβρη |
Οι συνολικές πωλήσεις, ανερχόμενες πλέον σε 267.735 για το εντεκάμηνο του 2001, είναι μειωμένες κατά 3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και δε φαίνεται να αλλάζουν τα δεδομένα μέχρι το τέλος του χρόνου.
Πρώτη σε πωλήσεις στη χώρα μας το Νοέμβρη ήταν, με την οριακή διαφορά των έξι αυτοκινήτων, η Peugeot (1.798 πωλήσεις), ακολουθούμενη κατά πόδας από την Opel με 1.792 πωλήσεις. Η Opel διατηρεί βέβαια την πρωτοκαθεδρία της σε ετήσια βάση και μόνο σε κάποιο θαύμα μπορεί να ελπίζουν οι αντίπαλοί της. Στην τρίτη θέση συναντάμε την κορεατική Hyundai με 1.625 πωλήσεις, ενώ την τέταρτη και την πέμπτη θέση καταλαμβάνουν η Citroen και η Toyota με 1.412 και 1.232 πωλήσεις αντίστοιχα. Ακολουθούν οι VW και Seat με 1.195 πωλήσεις, η Fiat με 1.039, η Renault με 1.008 και τη δεκάδα κλείνει η Nissan με 808 πωλήσεις.
Εξαίρεση αποτελεί το Peugeot 307, που κατάφερε να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας C το Νοέμβρη. Αντίθετα, το νέο Fiat Stilo, με μόλις 209 πωλήσεις το Νοέμβρη, βρίσκεται αρκετά χαμηλότερα από τις προσδοκίες της ιταλικής εταιρίας.
Αναλυτικά τα δημοφιλέστερα μοντέλα ανά κατηγορία το Νοέμβρη είναι:
4X4 SUZUKI JIMNY 158 14,6%
A HYUNDAI ATOS 461 32,5%
B CITROEN SAXO 735 14,2%
C PEUGEOT 307 854 12,5%
D TOYOTA AVENSIS 262 9,8%
E MERCEDES C-CLASS 121 64,7%
F MERCEDES E-CLASS 41 33,3%
G JAGUAR X-TYPE 8 28,6%
MPV HYUNDAI MATRIX 154 24,9%
Cabrio PEUGEOT 206 CABRIO 103 66,9%
Coupe RENAULT MEGANE 70 44,0%
Roadster MAZDA MX-5 23 35,4%.