Κυριακή 22 Απρίλη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Πρωτάθλημα F1- ΙΜΟΛΑ
Μεγάλωσε ο μικρός αδελφός

Τα «δόντια» τους έδειξαν ο Ραλφ Σουμάχερ και η Γουίλιαμ-BMW που πραγματοποίησαν την πρώτη νίκη τους φέτος

Βρέχει σαμπάνια για το νικητή Ραλφ Σουμάχερ

Associated Press

Βρέχει σαμπάνια για το νικητή Ραλφ Σουμάχερ
Αν δεν ήταν ο μικρός αδελφός του Μίχαελ, ο Ραλφ Σουμάχερ, σίγουρα θα είχε κερδίσει πολύ περισσότερη προσοχή και δημοσιότητα για τις οδηγικές του ικανότητες από ό,τι λόγω της συγγενικής του σχέσης με τον παγκόσμιο πρωταθλητή. Οσοι τον κατέκριναν στην αρχή ή πίστεψαν ότι χαριστικά βρέθηκε στην ελίτ των οδηγών, έχουν από καιρό διαψευστεί. Τώρα πια, μετά και την πρώτη του νίκη στο γκραν πρι της Ιμολα, ίσως αρχίσουν να θεωρούν τον τίτλο όχι προσωπική υπόθεση του Μίχαελ, αλλά οικογενειακή υπόθεση των Σουμάχερ.

Η Ιμολα θεωρείται η έδρα της Φεράρι και οι Ιταλοί ήθελαν τη νίκη όσο τίποτα. Ομως η Μακλάρεν και ο Κούλθχαρντ ξανάδειξαν τα δόντια τους πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο. Η εκκίνηση όμως έδειξε άλλα «δόντια», αυτά της Γουίλιαμ-BMW. Ο Ραλφ Σουμάχερ πραγματοποίησε εκκίνηση για σεμινάριο και έφυγε μπροστά από τις δυο Μακλάρεν.

Αρκετοί ίσως σκέφθηκαν ότι η πρωτοπορία του θα κρατούσε για λίγο. Ομως ο 26χρονος Ραλφ δεν έχασε ούτε για μια στιγμή την πρώτη θέση, ούτε μετά από τις δυο εισόδους του στα πιτς.

Το Σαν Μαρίνο ταυτόχρονα, δεν αποδεικνυόταν φιλόξενο για τον Μίχαελ. Στον 25ο γύρο ο οδηγός της Φεράρι εγκατέλειπε λόγω ελαστικών και προβλημάτων στην αεροδυναμική. Αντίπαλος του Ραλφ ήταν πια μόνο ο εαυτός του. Εδώ μίλησε η εμπειρία των 70 γκραν πρι και κυρίως αυτή του Νίρμπουγκρινγκ πριν δυο χρόνια. Τότε ο Ραλφ αν και προηγούνταν δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη. Ο ίδιος δήλωσε ότι εκείνη η ατυχία του ήρθε στο μυαλό 20 γύρους πριν το τέλος, όταν σκέφθηκε ότι μπορούσε να κερδίσει. Τελικά κατάφερε να μείνει αυτοσυγκεντρωμένος και να τερματίσει πρώτος.

Ραλφ Σουμάχερ, με τη Γουίλιαμς Ρενώ περνά τη γραμμή τερματισμού
Ραλφ Σουμάχερ, με τη Γουίλιαμς Ρενώ περνά τη γραμμή τερματισμού
Πίσω του ο Ντέιβιντ Κούλθχαρντ με τη Μακλάρεν - Μερσέντες και ο Μπαρικέλο με τη Φεράρι, που χάρη στον Βραζιλιάνο μάζεψε τους αναγκαίους βαθμούς, ώστε να παραμείνει στην κορυφή των κατασκευαστών. Την εξάδα συμπλήρωσαν ο απογοητευτικός φέτος Χάκινεν και οι Τρούλι, Φρέντζεν.

Μετά το γκραν πρι οι φήμες και οι μουρμούρες για στημένο πρωτάθλημα φούντωσαν. Κάποιοι μιλούσαν για την προσπάθεια να δείχνει το πρωτάθλημα ανταγωνιστικό και υπενθύμιζαν τη διαφορά που έδειχνε στην αρχή της σεζόν η Φεράρι. Ο Μπέρνι Εκλεστον, ισχυρός άνδρας της Φόρμουλα 1, χαρακτήρισε ως ηλίθιους τους ισχυρισμούς και υπενθύμισε ότι οι ομάδες δε συμμετέχουν για να διοργανώσουν αγώνες αλλά για να πουλήσουν προϊόντα.

Οπως κι αν έχει το πασχαλινό γκραν πρι σήμανε για τον Ραλφ Σουμάχερ μια ανάσταση που λάμπρυνε το άστρο του. Στη βαθμολογία Σουμάχερ και Κούλθχαρντ ισοβαθμούν με 26 βαθμούς, ενώ η Φεράρι προηγείται με 10 βαθμούς της Μακλάρεν. Η Γουίλιαμς που πέτυχε την πρώτη της νίκη από το 1997 ακολουθεί με 12 βαθμούς.

Πίσω έχει η Fabia την ουρά...

Μεγαλώνει και ωριμάζει η Fabia. Η Scoda λανσάρει την έκδοση sedan, του ήδη πετυχημένου μοντέλου της, στοχεύοντας στους αγοραστές που ζητούν κλασικό σχήμα τριών όγκων και φυσικά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών

Στην ουρά λοιπόν κρύβεται η προίκα της Τσέχας, για αυτό και το μήκος φθάνει πλέον τα 4,222 χιλ., όσα ακριβώς και στην έκδοση στέισον.

Η αύξηση του μήκους προσφέρει χώρο αποσκευών 438 λίτρων, που αυτόματα την τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας. Αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα τότε ο χώρος για βαλίτσες κλπ. μεγαλώνει στα 789 λίτρα. Για όσους το ψάχνουν περισσότερο, το μήκος της επίπεδης επιφάνειας φόρτωσης φθάνει το 1 μέτρο ενώ ξεπερνά το 1,5 ρίχνοντας τα καθίσματα. Το μεγαλύτερο πλάτος είναι 1.446 χιλ., ενώ το μικρότερο, ανάμεσα στα φτερά 1.573 χιλ. Οσο για το κατώφλι της φόρτωσης είναι αρκετά χαμηλά στα 569 χιλ. Η απόσταση ανάμεσα στα κατώφλι και το επίπεδο φόρτωσης είναι μόλις 15 εκατοστά, κάτι που εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση. Σε αυτό συνηγορεί και το ύψος του ανοίγματος στα 459 χιλ. Στο πορτ-παγκάζ υπάρχουν χρήσιμες θηλιές πιασίματος, ελαστικό δίχτυ και ανεξάρτητος φωτισμός.

Στις πιο ακριβές εκδόσεις υπάρχουν δυο κεκλιμένα άγκιστρα από τα οποία μπορούν να κρεμαστούν σακούλες με ψώνια χωρίς να φοβάται ο οδηγός ότι θα αδειάσει το περιεχόμενό τους στο πορτ-παγκάζ.

Στο εσωτερικό υπάρχει αρκετός χώρος για τους επιβάτες τόσο στο μήκος, όσο και στο ύψος. Κορυφαία η τιμή των 1.870 χιλ. της απόστασης μεταξύ των πεντάλ και της πλάτης του καθίσματος. Πίσω υπάρχει ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα, ενώ για την καλή ακουστική φροντίζουν 8 ηχεία. Οι κινητήρες είναι οι ήδη γνωστοί, των 1.400 κ.εκ. με απόδοση 68 ή 101 ίππων εφοδιασμένα με το διαγνωστικό σύστημα βλαβών ΕΟΒD.


Οι εκδόσεις εξοπλισμού είναι τρεις: Classic, Comfort και Elegance. Στο βασικό πακέτο περιλαμβάνονται: αερόσακος οδηγού, ηλεκτρο-υδραυλικό τιμόνι ρυθμιζόμενης κλίσης, διαιρούμενες πίσω θέσεις, τηλεχειριζόμενο άνοιγμα χώρου αποσκευών κλπ. Η βασική τιμή υπολογίζεται στα 3.700.000 δρχ. και αναμένεται στην ελληνική αγορά στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιούνη.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ