Κυριακή 24 Μάρτη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
F1 - Γκραν πρι Μαλαισίας
ΘΡΙΑΜΒΟΣ των Ραλφ Σουμάχερ - Πάμπλο Μοντόγια - Γουίλιαμς

...και τα πανηγύρια αρχίζουν
...και τα πανηγύρια αρχίζουν
Θριαμβευτικά ολοκληρώθηκε για την ομάδα της Γουίλιαμς (Williams) το Grand Prix Μαλαισίας, αφού οι Ραλφ Σουμάχερ (Ralf Schumacher) και Πάμπλο Μοντόγια (Juan - Pablo Montoya) κατέκτησαν τις δύο πρώτες θέσεις, αφήνοντας τον Μίκαελ Σουμάχερ (Michael Schumacher) στην τρίτη θέση, έπειτα από ένα δραματικό αγώνα για την ομάδα της Φεράρι (Ferrari) και τον ομόσταυλο του οδηγό, Ρούμπενς Μπαρικέλο (Rubens Barrichello). Η διπλή νίκη της Γουίλιαμς την ανέβασε -έπειτα από μία πενταετία- στην κορυφή της βαθμολογίας των Κατασκευαστών και προσέδωσε ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα, που μπορεί να βρίσκεται μόλις στο δεύτερο αγώνα, αλλά «απειλείται» από τη μονοκρατορία Φεράρι - Μ. Σουμάχερ . Ο αγώνας πάντως σημαδεύτηκε από την επαφή των Πάμπλο Μοντόγια και Μ. Σουμάχερ στην πρώτη στροφή του αγώνα. Ο Κολομβιανός προσπάθησε να προσπεράσει τον πρωταθλητή, αλλά κράτησε μια αρκετά κλειστή γραμμή που θα έπρεπε να υποχρεώσει τον «Σούμι» να φρενάρει, πράγμα που όμως δεν έγινε. Ο Μ. Σουμάχερ υποστρέφοντας βρήκε με την μπροστινή πτέρυγα, που καταστράφηκε, το μονοθέσιο του Μοντόγια. Αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με τη νέα ποινή της διέλευσης από τα πιτς στοπ ο Μοντόγια και να πυροδοτήσει σχόλια για δύο μέτρα και σταθμά, αφού ήταν ακόμα νωπές οι μνήμες του πρώτου αγώνα, που παρόλη την απογείωση του Ραλφ Σουμάχερ πάνω από τον Μπαρικέλο και την εγκατάλειψη των μισών αγωνιζομένων δεν τιμωρήθηκε κανείς και ούτε καν δόθηκε νέα εκκίνηση.

Οι δύο Williams οδηγούν...
Οι δύο Williams οδηγούν...
Η Φεράρι γνωρίζοντας ότι η νίκη θα ήταν δύσκολη, υιοθέτησε τη στρατηγική των δύο πιτ στοπ, και πόνταρε στην πιθανολογούμενη πτώση της θερμοκρασίας. Σε περίπτωση στεγνού αγώνα, οι οδηγοί της θα μπορούσαν, να κινηθούν όσο το δυνατόν ταχύτερα, χάρη στο μειωμένο φορτίο καυσίμου. Ομως στην πράξη τα πράγματα συνέβησαν διαφορετικά. Ο εξαναγκασμός του Σουμάχερ να μπει στα πιτ ακριβώς μετά την εκκίνηση για να αλλάξει το ρύγχος του μονοθεσίου του και να συνεχίσει τον αγώνα από την τελευταία θέση, στέρησε ουσιαστικά τον πρωταθλητή από το κυνήγι της νίκης. Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο τέθηκε επικεφαλής του αγώνα μπροστά από τον Ραλφ Σουμάχερ , αλλά παρότι η Φεράρι ήταν ελαφρότερη δεν μπορούσε να δημιουργήσει ικανή χρονική διαφορά από τον -βαρύτερο λόγω καυσίμων- Ραλφ. Επειτα από το δεύτερο πιτ στοπ, ο Ρούμπενς Μπαρικέλο πίεσε, αλλά εγκατέλειψε όταν καταστράφηκε ο κινητήρας της Φεράρι. Τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν ακόμα χειρότερα για τη Φεράρι, αφού η ιταλική ομάδα είχε ειδοποιήσει τον Μ. Σουμάχερ να αρκεστεί στην τέταρτη θέση, πίσω από τον Jenson Button, ανακόπτοντας το ρυθμό του. Εντούτοις, ο Γερμανός τερμάτισε τρίτος, λόγω προβλήματος της ανάρτησης της Renault του νεαρού Βρετανού, που του προκαλούσε προβλήματα στο φρενάρισμα. Για τον Ραλφ Σουμάχερ ήταν η τέταρτη νίκη της καριέρας του. Ο Πάμπλο Μοντόγια αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά πως έχει το ταλέντο να αναδειχτεί σε αντι-Σουμάχερ, κατέρριψε το ρεκόρ γύρου που κατείχε από το 2000 ο Mika Hakkinen, το ρεκόρ σε κάθε έναν από τους τρεις τομείς της πίστας, και σημείωσε την υψηλότερη τελική ταχύτητα (313,7χλμ./ώρα), έναντι της αντίστοιχης του Μ. Σουμάχερ, που δεν ξεπέρασε τα 309,4χλμ./ώρα. Ο αγώνας αποτέλεσε επίσης θρίαμβο για την ομάδα της Σάουμπερ (Sauber), αφού οι οδηγοί της Nick Heidfeld και Felipe Massa, κατέλαβαν αντίστοιχα την πέμπτη και την έκτη θέση. Ο πρώτος, φάνηκε ότι ήταν σε θέση να ακολουθήσει τους ρυθμούς των Πάμπλο Μοντόγια και M. Σουμάχερ, ενώ ο νεαρός Βραζιλιάνος ολοκλήρωσε έναν αγώνα χωρίς λάθη, αποδεικνύοντας τη βελτίωσή του. Ο οδηγός της Renault Allan McNish τερμάτισε στην έβδομη θέση, ενώ θα τερμάτιζε εντός της εξάδας, αν οι μηχανικοί στα πιτ δεν έκαναν λάθος τοποθέτηση τροχού, και καλώντας τον πάλι στον επόμενο γύρο για να τοποθετήσουν το σωστό. Ο Jacgues Villeneuve τερμάτισε όγδοος, λόγω δυσλειτουργίας του συστήματος διεύθυνσης της BAR, ενώ από την αρχή του αγώνα, αντιμετώπισε πρόβλημα με την πρόσφυση του μονοθεσίου. Ο Takuma Sato ολοκλήρωσε τον αγώνα στην ένατη θέση, ενώ ο Pedro de la Rosa, αφού αντικατέστησε το ρύγχος της R3 -έπειτα από την επαφή του με το μονοθέσιο του O. Panis- τερμάτισε δέκατος, υποφέροντας από αεροδυναμική αστάθεια όταν βρισκόταν πίσω από άλλα μονοθέσια. Η ομάδα της McLaren πρέπει να επανεξετάσει «εκ βάθρων» το θέμα με τους κινητήρες της Ιλμορ. Ο David Coulthard, ο οποίος ήταν τέταρτος, «αποσύρθηκε» στο 15ο γύρο από τον αγώνα, όταν σταμάτησε να λειτουργεί ο ένας κύλινδρος του κινητήρα, ενώ ο Kimi Raikkonen έφτασε μέχρι τη δεύτερη θέση, όταν καταστράφηκε ο κινητήρας του στον 24ο γύρο.



Μια από τις σημαντικότερες ατραξιόν του «Walt Disney Studios Park» στο Παρίσι είναι το «Stunt Show Spectacular», το μεγαλύτερο ζωντανό σόου δεξιοτεχνίας που έχει παρουσιαστεί ποτέ στη «Disneyland». Χορηγός του σόου είναι η Opel, ενώ τα αυτοκίνητά της πρωταγωνιστούν σε ένα συναρπαστικό θέαμα γεμάτο δράση και εντυπωσιακές επιδείξεις δεξιοτεχνίας. Στα πλαίσια του 30λεπτου σόου, ήρωας είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο, ειδικά σχεδιασμένο, που καταδιώκεται από έξι Opel Corsa GSI μέσα στους δρόμους ενός χωριού της Μεσογείου.

Το νέο πάρκο «Walt Disney Studios» μυεί τους επισκέπτες του στην ιστορία του ευρωπαϊκού και αμερικανικού κινηματογράφου και θυμίζει χολιγουντιανό κινηματογραφικό στούντιο. Η «Disneyland Resort Paris», που άνοιξε την άνοιξη του 1992, φιλοξενεί πάνω από 12 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο.




Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ