Για τους «λίγους», υπάρχει και ο V εξακύλινδρος των 2,5 λίτρων και των 190 ίππων, που απογειώνει τις επιδόσεις. Ενδεικτικά η τελική του φθάνει τα 230 χλμ./ώρα.
Δύο αερόσακοι τύπου «κουρτίνας» συνδυάζονται με τους πλευρικούς, προσφέροντας τη μέγιστη δυνατή προστασία, σε περίπτωση σύγκρουσης. Το πολυτελές εσωτερικό διαθέτει στο χώρο αποσκευών ράφια και δίκτυα συγκράτησης αντικειμένων. Στο στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται: Υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ABS, 2 μπροστινοί και δύο πλευρικοί αερόσακοι, καθώς και σύστημα αυτόματου κλιματισμού, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, δερμάτινες επενδύσεις, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου και άλλα πολλά προσφέρονται προαιρετικά, ενώ ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 13 διαφορετικά χρώματα.
Το πρώτο ευρωπαϊκής κατασκευής αυτοκίνητο της κατηγορίας, καταφέρνει να τονίσει από την πρώτη ματιά την ευρωπαϊκή του προέλευση έχοντας υιοθετήσει τις πιο πρόσφατες σχεδιαστικές αρχές της Opel. Με μήκος 3,50 m, πλάτος 1,62 m και ύψος 1,66 m σου δίνει την εντύπωση ότι χωράει παντού. Το στιλ του είναι νεανικό, χάρη κυρίως στα μεγάλα φωτιστικά και τη μάσκα, ενώ και οι καμπύλες στα τελειώματα τού δίνουν ένα μοντέρνο αέρα. Κάτι στο οποίο έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα είναι η ευκολία πρόσβασης, που έχει επιτευχθεί χάρη στις τέσσερις πόρτες και κυρίως την πέμπτη, που είναι αρκετά μεγάλη, καλύπτοντας όλο το πίσω μέρος.
Στο ζήτημα της ευρυχωρίας έχει γίνει καλή δουλιά και τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν μια χαρά. Η αίσθηση, χάρη κυρίως στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, είναι «φωτεινή», ενώ και οι ταπετσαρίες διαμορφώνουν μια φιλική ατμόσφαιρα. Το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο 50:50 και εύκολα μπορεί να αναδιπλωθεί, αφήνοντας ένα επίπεδο χώρο 598 λίτρων για φόρτωση αποσκευών. Με τα πίσω καθίσματα στις θέσεις τους το το πορτ-παγκάζ έχει χωρητικότητα 248 λίτρων. Στο εσωτερικό υπάρχει μια σειρά αποθηκευτικοί χώροι όπως θήκες στο ταμπλό, στις πόρτες εμπρός - πίσω, στις πλάτες των καθισμάτων κλπ. Χρήσιμες και οι δύο θήκες κάτω από τα εμπρός καθίσματα. Οι κινητήρες είναι οι γνωστοί μας από το Corsa 1 και 1.2 λίτρων ζωντανοί και οικονομικοί, αποδίδουν 58 και 78 ίππους αντίστοιχα, κινώντας αξιοπρεπέστατα το Agila. Ο τρικύλινδρος χιλιάρης καταναλώνει 6.3 λίτρα στα 100 χλμ. και δίνει τελική 142 χλμ./ώρα. Ο τετρακύλινδρος 1.200άρης επιταχύνει τα 0-100 σε 13,5 δευτερόλεπτα και ανεβάζει την τελική στα 155 χλμ./ώρα καταναλώνοντας μόλις 6,5 λίτρα στα 100 χλμ.. Ο οικολογικός χαρακτήρας των κινητήρων φαίνεται και από το γεγονός ότι ξεπερνούν τα αυστηρότερα όρια που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ενωση και πρόκειται να ισχύσουν από το 2005. Το σασμάν είναι πέντε ταχυτήτων, ενώ στους κινητήρες υπάρχουν τεχνολογικές «πινελιές» όπως μια μικροϋβριδική μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου και ηλεκτρικά ελεγχόμενο γκάζι (drive by wire). Ηλεκτρικό είναι και το σύστημα του υδραυλικού τιμονιού, κάνοντας το παρκάρισμα παιχνιδάκι. Οι ζάντες είναι 14άρες βοηθώντας στην ευστάθεια. Το μεταξόνιο είναι 2,36 μέτρα και η ακτίνα στροφής 9,95 δίνοντας ένα μέτρο για την ευελιξία του Agila. Τα φρένα είναι εξοπλισμένα με ABS τελευταίας γενιάς της Bosch.
Εντατήρες και μειωτήρες φορτίου υπάρχουν στις εμπρός ζώνες ασφαλείας, ενώ για τον οδηγό έχει προβλεφτεί αερόσακος. Τα πεντάλ αποσπώνται σε περίπτωση σύγκρουσης, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού των ποδιών. Για τα παιδιά υπάρχει το σύστημα Opel Fix για την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος. Στην πιο πλούσια έκδοση υπάρχει αερόσακος και για το συνοδηγό και ένα δίχτυ ασφαλείας μεταξύ του πορτ-παγκάζ και των πίσω καθισμάτων.
Στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται ηλεκτρικό σύστημα υδραυλικού τιμονιού, διαιρούμενο πίσω κάθισμα, οθόνη τριών ενδείξεων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες και προεγκατάσταση για ραδιόφωνο με κεραία οροφής και ηχεία.
Το Agila κατασκευάζεται ήδη από τον Ιανουάριο στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Opel στην Πολωνία και στη χώρα μας πρόκειται να εισαχθεί τον Ιούνη, θα συνοδεύεται από 12ετή εγγύηση αντιδιαβρωτικής προστασίας και με βασική τιμή κοντά στα 2.650.000 δρχ.