Ο Μπαρικέλο αντίθετα με τον Σουμάχερ έφτασε στη δεύτερη θέση μετά από σκληρή προσπάθεια αφού ο Ζακ Βιλνέβ είχε βαλθεί να τρελάνει τους συμπατριώτες του. Ξεκίνησε εκπληκτικά και βρέθηκε στη δεύτερη θέση και αν άντεχαν τα λάστιχα ίσως να είχε καλύτερη τύχη από την εγκατάλειψη στην οποία εξαναγκάστηκε, πέντε γύρους πριν το τέλος αφού συγκρούστηκε με τον Ραλφ Σουμάχερ. Ο Μαρικέλο που δείχνει εξαιρετικά ώριμος, οδήγησε σωστά και σίγουρα η Φεράρι παίρνει από τον Βραζιλιάνο αυτό που θέλει, και στο συγκεκριμένο αγώνα τους βαθμούς της δεύτερης θέσης. Εκρηκτικός ο Τζιανκάρλο Φισικέλα ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου αφήνοντας στην τέταρτη θέση τον παγκόσμιο πρωταθλητή Μίκα Χάκινεν που δεν πρέπει να παρηγορείται από τον ταχύτερο γύρο που πέτυχε. Στην εξάδα και οι Βερστράπεν και Τρούλι, ενώ ο Κούλθχαρντ δεν πήρε βαθμό,εκτός της ποινής είχε μια ακόμη ατυχία αφού συγκρούστηκε με τον Βουρτζ.
Η βροχή που άρχισε στον 44ο γύρο δε θα μπορούσε να αλλάξει την κατάσταση στην κορυφή και απλώς ο Μίχαελ Σουμάχερ βρήκε μια ευκαιρία να δείξει την τεχνική του αρτιότητα. Στη βαθμολογία ο Γερμανός προηγείται με 56 βαθμούς έναντι 34 του Κούλθχαρντ, ενώ στους κατασκευαστές η Ferrari έχει πάρει διαφορά 22 βαθμών από τη Μακλάρεν.
Το Fabia αποτελεί ταυτόχρονα μια νέα τάξη πραγμάτων για τη Scoda. Είχαν γίνει αρκετά βήματα προς την ποιοτική αναβάθμιση των προϊόντων της ιστορικής τσέχικης αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά το Fabia αποτελεί άλμα προς τα εμπρός. Το πόσο εμπρός είναι κάτι που θα κριθεί από την εμπορική επιτυχία του νέου μοντέλου, που θα έχει ως αντίπαλο την τιμή του, μια τιμή ακριβότερη που δεν ταιριάζει με ό,τι μας είχε συνηθίσει μέχρι σήμερα η Scoda.
Με μια πρώτη ματιά το Fabia είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο και με μια δεύτερη μοιάζει και αρκετά ποιοτικό. Ο μεγάλος προφυλακτήρας δένει άψογα με τα φωτιστικά δίνοντας μια «δεμένη» αίσθηση. Η δεκαετής εγγύηση αντιοξειδωτικής προστασίας που συνοδεύει το πλήρως γαλβανισμένο αμάξωμα πείθει ότι έχει γίνει καλή δουλιά.
Οι εξωτερικές διαστάσεις - παρά 4 εκατοστά, 4 μέτρα μήκος - και το μακρύ μεταξόνιο έχουν συμβάλει σε ένα άνετο εσωτερικό. Ακόμα και στις πίσω θέσεις ο χώρος είναι επαρκής ώστε να βολευτούν τα πόδια ενός άντρα κανονικού αναστήματος.
Στο ταμπλό έχει χρησιμοποιηθεί μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας και ο σχεδιασμός, χωρίς να διεκδικεί δάφνες νεοτερισμού, είναι συμπαθητικός και θα τον χαρακτηρίζαμε γερμανικό. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει πρόβλεψη για ένα σύστημα πλοήγησης GPS.
Το δάπεδο του Fabia είναι το νέο του γκρουπ VW και θα φορεθεί στα Α2, το νέο Polo και το Ibiza. Το Fabia χρησιμοποιεί το σύστημα CAN bus, που συνδέει τα συστήματα του αυτοκινήτου με μια κεντρική μονάδα ελέγχου.
Οι κινητήρες που προσφέρονται ξεκινούν από τα 1.000 κ.εκ. και τα 50 άλογα και φτάνουν μέχρι τους 101 ίππους του δεκαεξαβάλβιδου των 1.400 κ.εκ. Οι δυο πιο ενδιαφέροντες - λόγω κόστους - είναι ο οχταβάλβιδος 1400άρης των 60 ίππων, καθώς και του ίδιου κυβισμού ιδιαίτερα ελαστικός των 68 ίππων. Ολοι οι κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύσουν στην ΕΕ από το 2005.
Οι κατηγορίες εξοπλισμού είναι τρεις: Classic, Comfort και Elegance που περιλαμβάνουν από τα βασικά έως ψυχόμενα ντουλαπάκια αναψυκτικών. Στάνταρ είναι πάντως σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά καθώς και ρυθμιζόμενο καθ' ύψος υδραυλικό τιμόνι, αερόσακος οδηγού, μπάρες προστασίας κλπ.