Κυριακή 9 Ιούνη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Νέες εκδόσεις για το Fiat Punto

Με μια επίθεση νέων εκδόσεων του Punto, στοχεύει η Fiat να το διατηρήσει στην κορυφή των πωλήσεων σε Ελλάδα και Ευρώπη. Οι Ιταλοί έκριναν ότι οι κορυφαίοι χώροι, το design, αλλά και η εξαιρετική ενεργητική και παθητική ασφάλεια, που προσφέρει, καλύπτουν τις απαιτήσεις της αγοράς και δε χρειάζεται ακόμα face lifting. Ο εμπλουτισμός της γκάμας, όμως, κρίθηκε αναγκαίος, ώστε με τις νέες εκδόσεις το Punto να προσφέρει περισσότερα στον καταναλωτή και να ανταποκριθεί σε περισσότερες και διαφορετικές ανάγκες. Οι γνωστές μέχρι τώρα εκδόσεις του Punto καταργούνται και στη θέση τους διατίθεται μια σειρά νέων εκδόσεων, που προσφέρουν περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού με χαμηλότερο κόστος, καθώς και διαφορετικές εκδόσεις σε παρόμοια τιμή, για την κάλυψη διαφορετικών αναγκών. Οι νέες εκδόσεις είναι οι εξής:

Active 60 & 80 (3θυρο και 5θυρο), με: Κλιματισμό, Ηλεκτρικά παράθυρα και κεντρικό κλείδωμα, Αερόσακο οδηγού, Βαμμένους προφυλακτήρες, Ηχητική προ-εγκατάσταση με 6 ηχεία, Ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι στο 80, Immobilizer, Πίνακα οργάνων με στροφόμετρο, trip computer και check control

Dynamic 60, 80 & 80 Speedgear (3θυρο και 5θυρο), με την προσθήκη στον εξοπλισμό του Active, μεταξύ των άλλων, των εξής στοιχείων: Ράδιου - CD με 6 ηχεία, Αερόσακου συνοδηγού, Τηλεχειρισμού για το άνοιγμα των θυρών

Emotion 80 (3θυρο και 5θυρο), με πρόσθετα στοιχεία σε σχέση με το Dynamic: ABS με EBD, Φανοί ομίχλης, Ζάντες αλουμινίου 185/55 R15

  • Το πρωτοποριακό «κιτ» FIX & GO, που περιλαμβάνει ειδική φιάλη με υγρό επισκευής ελαστικού, αεροσυμπιεστή στα 12 V, κατσαβίδι, οδηγίες χρήσης και βαλιτσάκι τοποθέτησης, προσφέροντας ευκολία χρήσης, αύξηση του ωφέλιμου χώρου αποσκευών, μείωση του βάρους, ίδια μέγιστη ταχύτητα και δυνατότητα χρήσης του αεροσυμπιεστή και σε άλλες περιπτώσεις (π.χ. φουσκωτά).

Sound 80 (3θυρο), η νέα πρόταση στην γκάμα του Fiat Punto, που αποτελεί μια προσιτή λύση για όσους αναζητούν σπορτίφ χαρακτηριστικά, χωρίς να ανέβουν στην κατηγορία του Sporting. Στο στάνταρ εξοπλισμό (πέρα από τα στοιχεία εξοπλισμού των Active) του, περιλαμβάνονται: Το τιμόνι, τα καθίσματα και η κεντρική κονσόλα από το Sporting, και ταπετσαρίες ίδιου ύφους με του Sporting, αλλά με νέα χρώματα, Ζάντες αλουμινίου 185/55 R15, Ράδιο - CD με 6 ηχεία.

Sporting & Sporting Speedgear (3θυρο), που πέρα από τον εξοπλισμό των Dynamic διαθέτουν: ABS με EBD, Τηλεχειρισμό, Κιβώτιο 6 ταχυτήτων (7 στο Speedgear), Φανούς ομίχλης, Ζάντες αλουμινίου 185/60 R14 στο βασικό εξοπλισμό τους.

HGT (3θυρο), που, με το νέο εργοστασιακό κιτ Abarth, μπορεί να αποκτήσει έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα.

RENAULT THALIA
Μια Clio για οικογένεια

Με στόχο να ικανοποιήσει όσους αναζητούν ένα οικονομικό στην αγορά του οικογενειακό αυτοκίνητο, που θα ανταποκρίνεται στις καθημερινές ανάγκες, η Renault προτείνει την Thalia, η οποία είναι αδελφή της ιδιαίτερα δημοφιλούς Κλειούς, αλλά σε μια έκδοση τριών όγκων

Σε μια κατηγορία όπου κυριαρχούν μοντέλα με εξαιρετική σχέση αξίας - τιμής και αποτελούν κατά βάση κορεατική υπόθεση (Hyundai Accent, Daewoo Lanos), η Renault ακολουθεί τη συνταγή της επιμήκυνσης με την προσθήκη πορτμπαγκάζ, κάτι που είχε αρκετή επιτυχία στις περιπτώσεις του Seat Cordoba, αλλά και του τετράθυρου Skoda Fabia. Η Thalia βασίζεται στο Clio, που σε έκδοση τριών όγκων κυκλοφορεί εδώ και περίπου τρία χρόνια στην Ανατολική Ευρώπη, με αρκετή επιτυχία. Με το Clio μοιράζεται το ίδιο δάπεδο, το μεταξόνιο έχει παραμείνει το ίδιο (2,472 μέτρα), όπως και το πλάτος (1,640 μέτρα), αλλά το μήκος του αμαξώματος - σε σχέση πάντα με το πεντάθυρο Clio - έχει αυξηθεί κατά 39,6 εκατοστά (4,171 μέτρα συνολικά), ενώ το ύψος έχει αυξηθεί κατά 1,7 εκατοστά (1,437 μέτρα). Οπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η διαφοροποίηση από το Clio εστιάζεται στο πίσω μέρος, από την τελευταία κολόνα και μετά. Το ζητούμενο ήταν να αυξηθούν οι χώροι, κάτι που επιτεύχθηκε, ενώ ο όγκος των 510 λίτρων του πορτμπαγκάζ παραπέμπει σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Μόνη ένσταση βέβαια η αισθητική ασυνέχεια που εμφανίζεται στο πίσω μέρος, που μοιάζει να έχει προστεθεί εκ των υστέρων, κάτι που είναι εξάλλου αλήθεια και που μάλλον αποτελεί ένα συμβιβασμό των σχεδιαστών, αφού η Thalia θα γοητεύσει όχι με την εμφάνιση, αλλά με την πρακτικότητα και την τιμή της. Η ανάγκη της διατήρησης της τιμής χαμηλά επιβάλλει την παραγωγή του μοντέλου στην Τουρκία, αφού το εργοστάσιο στην Μπούρσα εξασφαλίζει χαμηλότερο κόστος. Η λογική της λιτότητας οδήγησε σε οικονομικές λύσεις, όπως, για παράδειγμα, η χρησιμοποίηση του ταμπλό της προηγούμενης τρίθυρης και πεντάθυρης έκδοσης του Clio και των υπόλοιπων υλικών στο εσωτερικό του, αλλά και την «επαναφορά» μηχανικών συνόλων του παρελθόντος. Η Thalia εξοπλίζεται με δύο κινητήρες των 1.400 κ.εκ. διαφορετικής απόδοσης εξαιτίας της κυλινδροκεφαλής. Ο ισχυρότερος δεκαεξαβάλβιδος, ο οποίος τοποθετείται και στο ανανεωμένο Clio, αποδίδει 98 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 127 Nm ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Το μικρότερο σε ισχύ οκταβάλβιδο μηχανικό σύνολο προέρχεται από το «παλιότερο» Clio και εξοπλίζει την προφανώς φθηνότερη Thalia αποδίδοντας 75 ίππους και 114 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. και 4.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει υδραυλική υποβοήθηση και όχι ηλεκτροϋδραυλική, όπως το νέο Clio. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενους δίσκους εμπρός στη δεκαεξαβάλβιδη έκδοση και απλούς στην οκταβάλβιδη, ενώ τους πίσω τροχούς και στις δύο εκδόσεις επιβραδύνουν τα ταμπούρα. Οι διατάξεις των αναρτήσεων είναι γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω, αλλά η ρύθμιση είναι αισθητά πιο μαλακή από του Clio, αυξάνοντας τις κλίσεις αλλά και τα επίπεδα άνεσης. H οκταβάλβιδη Thalia θα διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το Authentique με ενδεικτικό κόστος 10.830 ευρώ και το Expression έναντι 11.125 ευρώ. Στον βασικό εξοπλισμό της Thalia με τον κινητήρα των 75 ίππων θα περιλαμβάνονται αερόσακοι οδηγού - συνοδηγού, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές και ραδιοκασετόφωνο. Η μοναδική δεκαεξαβάλβιδη έκδοση θα είναι η Expression των 98 ίππων και θα κοστίζει 12.180 ευρώ.






Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ