Eurokinissi |
Τα αυτοκίνητα στοιβάζονται, στη λογική όσα χωρέσουν. Μετρά κανείς; Αγνωστο... Το βέβαιο είναι πως το εισιτήριο δεν είναι μηχανογραφημένο αλλά χειρόγραφο. Οι επιβαίνοντες στα αυτοκίνητα μένουν μέσα σε όλη τη διαδρομή. Δεν έχουν πού να πάνε. Αν βγουν από αυτά θα μείνουν στο χώρο του γκαράζ. Τι θα γίνει όμως αν κάτι συμβεί; Θα προλάβουν να βγουν ή θα πάνε μαζί με τα αυτοκίνητά τους στον πάτο της θάλασσας; Αλλά ακόμα και αν βγουν, τα σωστικά μέσα του πλοίου είναι τα προβλεπόμενα;
Eurokinissi |
Και αν ίσως πείτε ότι αυτά μπορεί να γίνουν μόνο σε λιμάνι σαν αυτό της Σουβάλας, ιδού ένα περιστατικό (και δεν είναι το μόνο) που έγινε στο λιμάνι του Πειραιά, λίγα μέτρα από το Λιμεναρχείο, λίγες μέρες μετά την προσωρινή απόσυρση για επισκευές, μετά την πρόσκρουσή του στον ντόκο, του πλοίου ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ της εταιρίας HELLENIC SEAWAYS. (Η εταιρία αυτή είναι ιδιοκτησία των ίδιων εφοπλιστών που είχαν το ΣΑΜΙΝΑ).
Η ώρα είναι 6 το πρωί. Ο επιβάτης θέλει να πάει στη Σουβάλα που εξυπηρετείται πια μόνο από το πλοίο ΑΙΑΣ. Ο πράκτορας του κόβει μηχανογραφημένο εισιτήριο για το αυτοκίνητο με το πλοίο ΠΟΣΕΙΔΩΝ για τις 7:25 με ημερομηνία 15/7, και για τον ίδιο με το πλοίο ΝΕΦΕΛΗ για τις 13:00 με ημερομηνία 14/7 λέγοντας του πως αν χωρέσει θα μπει στο πλοίο ΑΙΑΣ, αλλιώς στο ΝΕΦΕΛΗ που πηγαίνει στην Αίγινα.
Κατά τα άλλα, υποτίθεται ότι οι λιμενικοί κάνουν έλεγχο και καταμετρούν τους επιβάτες και τα οχήματα. Τώρα, τι καταμέτρηση μπορεί να γίνει με τέτοια εισιτήρια και τι άκρη μπορεί να βγει αν συμβεί ένα ατύχημα, ας μας το πει ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και ο αρχηγός του Λιμενικού, που δε διστάζει να ρίξει τους βατραχανθρώπους του στους λιμενεργάτες, όταν αυτοί τολμήσουν να σηκώσουν το κεφάλι απέναντι στο εφοπλιστικό κεφάλαιο, το οποίο υπηρετούν όλες οι κυβερνήσεις, είτε της ΝΔ, είτε του ΠΑΣΟΚ.
Eurokinissi |