Σάββατο 19 Φλεβάρη 2022 - Κυριακή 20 Φλεβάρη 2022
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
«Ακουσε τη φωνή μου και έλα»

Συζητάμε με την Μαρία Φαραντούρη και την Κατερίνα Καμπανέλλη με αφορμή τη συναυλία - αφιέρωμα στον Ιάκωβο Καμπανέλλη

«Ακουσε τη φωνή μου και έλα» είναι ο τίτλος της ξεχωριστής συναυλίας - αφιέρωμα στον σπουδαίο Ιάκωβο Καμπανέλλη που θα πραγματοποιηθεί στις 25 και 26 Φλεβάρη στο θέατρο «Ολύμπια». Η μοναδική Μαρία Φαραντούρη θα ενώσει τη φωνή της με καταξιωμένους τραγουδιστές, την Ηρώ Σαΐα, τον Βασίλη Γισδάκη και τον Θανάση Βούτσα, αλλά και με τη Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Αθηναίων, υπό τη μουσική διεύθυνση του μαέστρου Ραφαήλ Πυλαρινού. Το αφιέρωμα υλοποιείται με τη σημαντική συμβολή και επιμέλεια της Κατερίνας Καμπανέλλη, κόρης του μεγάλου μας δημιουργού.

Με αφορμή τη συγκεκριμένη συναυλία ήταν ιδιαίτερα μεγάλη η χαρά και η τιμή μας που συνομιλήσαμε με την Μαρία Φαραντούρη και την Κατερίνα Καμπανέλλη.

Η μουσική στο έργο του Καμπανέλλη

«Θα είναι ένα σπουδαίο γεγονός αυτή η συναυλία. Τη διοργανώνει ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας στο "Ολύμπια" - Δημοτικό Μουσικό Θέατρο "Μαρία Κάλλας". Αφορμή γι' αυτό το μουσικό γεγονός, που είναι εξολοκλήρου αφιερωμένο στον στιχουργό Ιάκωβο Καμπανέλλη, είναι τα 100 χρόνια από τη γέννησή του και το Λογοτεχνικό Ετος "Ιάκωβος Καμπανέλλης".

Η Μαρία Φαραντούρη, η Ηρώ Σαΐα, ο Βασίλης Γισδάκης και ο Θανάσης Βούτσας θα ερμηνεύσουν τραγούδια από τη "Γειτονιά των αγγέλων" και τον "Εχθρό λαό", σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη, το "Παραμύθι χωρίς όνομα", σε μουσική Μάνου Χατζιδάκι, "Το Μεγάλο μας Τσίρκο", σε μουσική Σταύρου Ξαρχάκου, καθώς επίσης από το δίσκο του Σταύρου Ξαρχάκου "Κόσμε, αγάπη μου". Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το εμβληματικό "Μαουτχάουζεν"», μας λέει η Κατερίνα Καμπανέλλη.

Η Μαρία Φαραντούρη
Η Μαρία Φαραντούρη
Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι κυκλοφορεί εδώ και λίγο καιρό από τον «Κέδρο» ένα βιβλίο με παρόμοιο τίτλο με αυτόν της συναυλίας, «Ακουσε τη φωνή μου και έλα». Οπως μας λέει η Κ. Καμπανέλλη, «θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως τα άπαντα της ποίησης του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Περιλαμβάνονται τα ποιήματα από όλα τα θεατρικά του έργα αλλά και άλλα που προέρχονται από ταινίες. Το σημαντικό όμως είναι ότι παρουσιάζονται ανέκδοτα και άγνωστα ποιήματά του που βλέπουν για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας».

«Μαουτχάουζεν»

Στη συναυλία η Μαρία Φαραντούρη θα ερμηνεύσει το εμβληματικό «Μαουτχάουζεν». Είναι γνωστό ότι η εμπειρία κράτησής του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης καθόρισε βαθύτατα τον Ι. Καμπανέλλη. «Η πνευματική μου καταγωγή είναι το στρατόπεδο συγκέντρωσης», θα πει χρόνια αργότερα στον «Ριζοσπάστη». «Σε αυτήν την πρώτη και μεγαλύτερη εμπειρία μου ανακάλυψα τη ζωή και τον άνθρωπο. Είδα τι σημαίνει να ζεις με τον άλλο, να συμπάσχεις μαζί του, να ασχολείσαι με τα προβλήματά του. Το στρατόπεδο μου διαμόρφωσε την αντίληψη της συλλογικής αντιμετώπισης των καταστάσεων. Εμαθα να με απασχολούν θέματα κοινά που ενδιέφεραν τους πολλούς. Αυτός ήταν ο λόγος που ίσως οδηγήθηκα να γράψω. Μια ανάγκη επικοινωνίας, συνομιλίας με τους πολλούς...», συνεχίζει.


Το «Μαουτχάουζεν», όμως, έχει σημαδέψει και την ίδια την Μ. Φαραντούρη. Ηταν ο πρώτος της δίσκος, σε ηλικία 17 ετών, και στη συνέχεια συμμετείχε στην παρουσίασή του στην πρώτη μεγάλη λαϊκή συναυλία στο γήπεδο της ΑΕΚ, το 1966. Της ζητήσαμε να μας «ταξιδέψει» σε εκείνες τις στιγμές.

«Από τη στιγμή που συνάντησα στο σπίτι του Μίκη στη Νέα Σμύρνη, το 1965, τον ίδιο και τον Ιάκωβο Καμπανέλλη κι άκουσα για πρώτη φορά το "Μαουτχάουζεν", μαγεύτηκα. Ο Μίκης μού είπε, γράψε κάπου τη σημερινή ημερομηνία, το τραγούδι αυτό θα σε συνοδεύει σε όλη σου τη ζωή. Είχε δίκιο! Και πού δεν το έχω τραγουδήσει, από το στρατόπεδο το ίδιο του Μαουτχάουζεν που ήταν τόπος θανάτου για χιλιάδες Εβραίους, μέχρι στα μεγαλύτερα θέατρα του κόσμου. Είναι ένα έργο εμβληματικό και οικουμενικό. Οι κριτικοί έγραψαν ότι είναι το μοναδικό κορυφαίο έργο που παρουσιάζει την τραγωδία του Ολοκαυτώματος.

Η λαϊκή συναυλία στο γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια μου μένει αλησμόνητη, ήταν η πρώτη συναυλία σε γήπεδο. Ο Μίκης έκανε κι αυτήν την πρωτιά. Η μουσική του και τα τραγούδια του ήταν για τον πολύ κόσμο, ήθελε να βγει έξω από τις αίθουσες που τότε ήταν για λίγους. Μαζί με τη "Ρωμιοσύνη" του Ρίτσου και τον Μπιθικώτση σπάσαμε τα στεγανά κι η συναυλία ήταν μια λαϊκή αποθέωση, τέτοια που ανησύχησε το τότε πολιτικό κατεστημένο. Ημουν, όπως σωστά λέτε, μόλις 17 χρόνων κι η συγκίνησή μου μαζί με τον ενθουσιασμό ήταν μεγάλη κι αξέχαστη. Ο δίσκος "Η μπαλάντα του Μαουτχάουζεν" τότε έγινε ανάρπαστος και σήμερα αποτελεί ένα πολύτιμο συλλεκτικό κομμάτι για όποιον τον έχει».


Και τον Καμπανέλλη πότε τον γνώρισε; Ηταν παρών σε αυτήν τη διαδικασία; Πώς κοινώνησε όλες αυτές τις εμπειρίες; «Τον Ιάκωβο Καμπανέλλη τον γνώρισα τότε στο σπίτι του Μίκη. Ηταν ένας γλυκός άνθρωπος, ταλαντούχος, σφράγισε το νεοελληνικό θέατρο με τα έργα του. Τότε είχε εκδώσει και το βιβλίο "Μαουτχάουζεν", που διαβάζοντάς το μάθαμε την ιστορία του. Το ποίημα γράφτηκε χωριστά από το βιβλίο την ίδια περίοδο.

Ο Καμπανέλλης ήταν παρών και στη συναυλία στο στρατόπεδο του Μαουτχάουζεν και μας έδειξε θυμάμαι - πολύ συγκινημένος - τους τόπους των βασανιστηρίων, τη "σκάλα την πλατιά, τη σκάλα των δακρύων", μας διηγήθηκε ιστορίες κρατουμένων, όπως του Αντώνη. Ο Καμπανέλλης σφράγισε με το έργο του την εποχή μας. Στην Αυστρία εδώ και τρία χρόνια έκαναν μια ολοήμερη γιορτή στη μνήμη του με μεγάλη συμμετοχή κόσμου και νεολαίας».

Οσο για το τι είναι αυτό που κάνει το έργο να συγκινεί τόσο πολύ μέχρι τις μέρες μας, η Μαρία Φαραντούρη είναι ξεκάθαρη: «Το έργο η "Μπαλάντα του Μαουτχάουζεν" θα συγκινεί πάντα γιατί εκτός από τη μεγάλη λογοτεχνική και μουσική του αξία, είναι ένας ύμνος στον ανθρωπισμό, στο γνήσιο συναίσθημα του έρωτα μέσα στην κόλαση του στρατοπέδου του θανάτου. Ουσιαστικά, οι μεγάλες ανθρώπινες αξίες νικούν τη βαρβαρότητα των ναζί, τους βασανισμούς κι εντέλει τον ίδιο τον θάνατο».

Ετος Καμπανέλλη


Η συγκεκριμένη συναυλία εντάσσεται στις πλούσιες και ενδιαφέρουσες δράσεις που θα ξετυλίγονται όλη αυτήν τη χρονιά. «Το Λογοτεχνικό Ετος "Ιάκωβος Καμπανέλλης είναι μία μεγάλη τιμή που κάνει η πολιτεία στη μνήμη του πατέρα μου και είμαι ευγνώμων γι' αυτό. Ευχαριστώ πολύ τους συνεργάτες μου και όλους όσοι εργάζονται πάνω σε αυτό. Είναι πολύ σημαντικό ότι αυτό το έτος θα είναι πλούσιο σε δράσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό: Η έκδοση ενός τόμου αφιερωμένου στη ζωή και το έργο του, μια έκθεση στην Πινακοθήκη Χατζηκυριάκου - Γκίκα του Μουσείου Μπενάκη, εκδόσεις μεταφράσεων έργων στο εξωτερικό, συνέδρια σε Γαλλία και Αγγλία. Ολο και περισσότεροι φορείς εκδηλώνουν ενδιαφέρον να πραγματοποιήσουν αφιερώματα στη ζωή και το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Το σπουδαίο είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις θα ενταχθεί το έργο του σε εκπαιδευτικά προγράμματα, έτσι ώστε παιδιά και νέοι να έρθουν σε επαφή με αυτό, να το γνωρίσουν και γιατί όχι να δουλέψουν πάνω σε αυτό», μας λέει η Κ. Καμπανέλλη

Σχετικά με το τι είναι αυτό που θα ήθελε η ίδια να «μείνει» μέσα από όλη αυτήν τη χρονιά... «Με αφορμή το Ετος οι άνθρωποι θα ακούσουν και θα γνωρίσουν τον σπουδαιότερο Νεοέλληνα θεατρικό συγγραφέα, τον Πατριάρχη του νεοελληνικού θεάτρου, όπως τον έχουν αποκαλέσει, θα ακούσουν για τη ζωή και το έργο του. Αλλωστε, μέσα από τη ζωή του περνάει όλη η ελληνική Ιστορία των τελευταίων 90 ετών. Αυτό, λοιπόν, που θα ήθελα να μείνει μέσα από όλη αυτήν τη χρονιά, είναι να γνωρίσει όλος ο κόσμος, αλλά κυρίως οι νεότεροι, τη μεγάλη προσφορά του Ιάκωβου Καμπανέλλη στα ελληνικά γράμματα και να συνειδητοποιήσουν την τεράστια σημασία του πολιτισμού στη ζωή μας».

Το έργο του διασχίζει τις γενιές και την Ιστορία


Ποιο είναι το στοιχείο όμως που καθιστά το έργο του διαχρονικό έως τις μέρες μας; Η Μ. Φαραντούρη μάς λέει πως «έργα σαν το "Μαουτχάουζεν" των Θεοδωράκη - Καμπανέλλη διασχίζουν τις γενιές και την Ιστορία συγκινώντας όλους. Δεν παλιώνουν ποτέ, γίνονται κλασικά, γιατί υμνούν τις πανανθρώπινες αξίες: Την ειρήνη, τον έρωτα, την αγάπη στον αδύναμο και στον κατατρεγμένο, και το λένε με τέτοιο τρόπο που μόνο η υψηλή τέχνη ξέρει να μιλά στο μυαλό και στην ψυχή μας. Το ίδιο, βέβαια, ισχύει και για τα υπόλοιπα έργα του Καμπανέλλη. Σε ποιο να πρωτοαναφερθώ... Αλλά επειδή μιλάμε για τον στιχουργικό Καμπανέλλη, θα σταθώ σε κάποια τραγούδια που θα έχω και τη χαρά να ερμηνεύσω στη συναυλία, όπως το "Αρνιέμαι" από τον "Εχθρό λαό" και το "Προσκύνημα" από "Το Μεγάλο μας Τσίρκο"».

Κλείνοντας ζητάμε από την Κ. Καμπανέλλη να μας πει πώς ήταν ως άνθρωπος ο Ι. Καμπανέλλης. «Ηταν ένας ευγενής, δίκαιος και ήρεμος άνθρωπος, θαρραλέος και δυνατός, με τεράστια αποθέματα αγάπης και καλοσύνης. Πάντα πρόθυμος να βοηθήσει και να προσφέρει στους άλλους είτε σε ατομικά ζητήματα είτε σε συλλογικούς αγώνες. Ηταν βαθιά Ελληνας. Αγαπούσε πολύ αυτήν τη μικρή χώρα, ήταν περήφανος για την ιστορία της και τη δημοκρατία της. Πάνω απ' όλα όμως είχε μια έμφυτη σοφία που του τη δίδαξε η ζωή από νωρίς. Νομίζω ότι μετά από μια εμπειρία, όπως ήταν το στρατόπεδο της κόλασης Μαουτχάουζεν, μόνο με στωικότητα, πείσμα και σοφία θα μπορούσε να αντιμετωπίζει τις στενοχώριες και τις δυσκολίες.


Ηταν τρυφερός, γλυκός και υπερ-ταλαντούχος άνθρωπος. Εκτός από τη συγγραφή ασχολιόταν και με άλλες τέχνες, τη ζωγραφική, τη μικρογλυπτική, την ξυλογλυπτική. Λάτρευε τη φύση και θαύμαζε απεριόριστα κάθε δημιούργημά της, πράγμα το οποίο έχει αποτυπώσει σε αρκετά έργα του. Αγαπούσε πολύ την οικογένειά του, τη μητέρα μου, εμένα, τις εγγονές του, τα αδέρφια του, τα ανίψια του, τους φίλους του και τους συνεργάτες του. Ετρεφε μεγάλη αγάπη και για τους νέους ανθρώπους, τους οποίους στήριζε και βοηθούσε σε κάθε ευκαιρία. Εκφράζω τον θαυμασμό και το δέος μου σε αυτό το ταλέντο, σε αυτό το μυαλό, που είχα την τύχη να είναι πατέρας μου».

  • Προπώληση εισιτηρίων ticketservices.gr

Α. Π.

Το «πολυεργαλείο» που λέγεται οπαδικός στρατός

Σαν «πολυεργαλείο» αξιοποιούνται οι οπαδικοί στρατοί, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας μετά την εν ψυχρώ δολοφονία του 19χρονου Αλκη στη Θεσσαλονίκη. Η ανεξέλεγκτη δράση τέτοιων συμμοριών, οι «δουλειές» που αναλαμβάνουν για λογαριασμό μεγαλοεργοδοτών - επιχειρηματιών, ώστε να κάνουν τα «κουμάντα» τους στην αγορά, οι σχέσεις με τη νύχτα και τον «έλεγχο περιοχών», πάλι για να προστατεύεται η δράση μηχανισμών και οι διάφορες μπίζνες τους, είναι μερικά από όσα αποκαλύπτει σ' αυτό το φύλλο ο «Ριζοσπάστης».

Από τον «χορό» των εγκληματικών αυτών συμμοριών δεν θα μπορούσαν να λείπουν βέβαια οι συνήθεις ύποπτοι, οι φασίστες και οι ακροδεξιοί, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα φορά ότι δεν υπάρχει βρωμοδουλειά στην οποία να μην εμπλέκονται τα πιο πιστά μαντρόσκυλα του κεφαλαίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες λοιπόν, και χωρίς να χρειάζεται να πάμε πολύ πίσω στο χρόνο, το 2016 κάνει την εμφάνισή της η ομάδα «PAOK #031», ένα συνονθύλευμα ηγετικών στελεχών από διάφορους συνδέσμους του ΠΑΟΚ, που διακηρύττει ως στόχο την προάσπιση των συμφερόντων της ΠΑΕ με κάθε τρόπο. Στην κίνηση αυτή συμμετέχουν στελέχη από συνδέσμους όπως οι «Μακεδόνες», του Ευόσμου, της Ηλιούπολης, της Σταυρούπολης, ο «ΑΜΠΕΛΑΕΑ» κ.λπ.

Μαθητές και φοιτητές στο σημείο όπου δολοφονήθηκε ο 19χρονος Αλκης

MotionTeam

Μαθητές και φοιτητές στο σημείο όπου δολοφονήθηκε ο 19χρονος Αλκης
Οπως η ίδια η ομάδα αυτοσυστήνεται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, «η φιλοσοφία και η δράση μας είναι πάντα πιστή στις αρχέγονες αξίες του οπαδικού μας κινήματος, πράττοντας σύμφωνα με το ένδοξο παρελθόν μας, χωρίς να απορρίπτουμε την ανανέωση ή και την εισαγωγή νέων στοιχείων σύμφωνα με την σημερινή εποχή».

Ανάλογες «κλειστές» συμμορίες υπάρχουν βέβαια και σε άλλες ομάδες, στο έδαφος ισχυρών επιχειρηματικών συμφερόντων, που δίνουν τον τόνο στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, αξιοποιώντας τη λαοφιλία του αθλήματος από εκατομμύρια αγνούς φιλάθλους.

Η δράση της συγκεκριμένης ομάδας άρχισε να ξεδιπλώνεται από το 2017. Οπως αναφέρθηκε, οι «#031» απαρτίζονται από πρωτοπαλίκαρα των συνδέσμων (ηλικίας άνω των 30) και καθένας από αυτούς συγκροτεί ομάδες νέων ηλικίας 15 - 25, ιεραρχώντας για «στρατολογία» τις φτωχογειτονιές, τα ΕΠΑΛ, τα γυμναστήρια, ακαδημίες ομάδων και φυσικά τα ίδια τα στέκια και τις λέσχες των συνδέσμων.

Κάποιες από αυτές τις ομάδες εμπλέκονται και στα πρόσφατα γεγονότα στα ΕΠΑΛ Σταυρούπολης και Ευόσμου, όταν φασιστοειδή με κουκούλες και υπό την προστασία των ΜΑΤ αξιοποιούσαν τα σχολεία σαν ορμητήρια σε βάρος μαθητών, έκαναν επιθέσεις σε φοιτητικούς συλλόγους κ.λπ.

Πολλοί από αυτούς τους οπαδούς είναι ταυτόχρονα και μέλη εθνικιστικών μορφωμάτων που δρουν στη Θεσσαλονίκη, όπως η ΕΝΕΘ και ο «Ιερός Λόχος», ενώ παλιότερα ήταν στην εγκληματική Χρυσή Αυγή. Με λίγα λόγια αποτελούν ένα συνονθύλευμα φασιστικών συμμοριών και άλλων ομάδων που μπορεί να μην εκφράζονται πολιτικά, όμως η πρακτική τους παραπέμπει σε τάγματα εφόδου.

Ενας από τους συλληφθέντες για τον φόνο του Αλκη (ο λεγόμενος «Αθηναίος») εμφανίζεται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης να χαιρετάει φασιστικά, ενώ διαφημίζει και τη σχέση του με χρυσαυγίτες
Ενας από τους συλληφθέντες για τον φόνο του Αλκη (ο λεγόμενος «Αθηναίος») εμφανίζεται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης να χαιρετάει φασιστικά, ενώ διαφημίζει και τη σχέση του με χρυσαυγίτες
Με μια δομή με αυστηρού τύπου συγκρότηση, οι ομάδες του «#031» είναι σχετικά κλειστές, αλλά και με διασύνδεση μεταξύ τους. Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν σταθερή σύνθεση με βάση την περιοχή και τους συνδέσμους από όπου αντλούν μέλη. Πολλές φορές διαπλέκονται μεταξύ τους, ενώνουν δυνάμεις, ενώ όπως λέγεται, μια επίθεση που δέχεται μια ομάδα γίνεται «υπόθεση όλων».

Σε κάθε περίπτωση, όσοι συγκροτούν αυτές τις ομάδες λειτουργούν με όρους τάγματος, οργανώνουν με κάθε λεπτομέρεια τις επιθέσεις τους, έχουν καταμερισμό στην επίθεση, ενώ ο τρόπος και τα μέσα που χρησιμοποιούν παραπέμπουν σε στοιχεία στρατιωτικής εκπαίδευσης (χτυπήματα στο πόδι, εξεζητημένα μαχαίρια κ.λπ.).

Ανάμεσα στους πρωτεργάτες του «#031», καθοδηγητικό ρόλο εμφανίζονται να έχουν συνδεσμίτες από τους λεγόμενους «Μακεδόνες». Πρόκειται για τον σύνδεσμο που σχετίζεται με την πυρκαγιά της κατάληψης «Libertatia», στον απόηχο των εθνικιστικών συλλαλητηρίων πριν από μερικά χρόνια.

Χαρακτηριστικά είναι και τα στοιχεία που γίνονται γνωστά για το παρελθόν των συλληφθέντων και κατηγορούμενων για τη δολοφονική επίθεση στον 19χρονο: Τουλάχιστον 8 από αυτούς είναι σεσημασμένοι για προηγούμενες συμμετοχές σε επιθέσεις, μαχαιρώματα κ.ο.κ. Ο ένας εμφανίζεται ανοιχτά σε φωτογραφίες στο διαδίκτυο να είναι παρέα με χρυσαυγίτες και να χαιρετά ναζιστικά.

Οι ίδιες πληροφορίες σημειώνουν ότι μέλη του «#031» έχουν σχέσεις με συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα, αποκτούν «κάλυψη» από μεγάλους επιχειρηματίες, ενώ συμμετέχουν σε μια σειρά από παράνομες δραστηριότητες, όπως μπράβοι σε μαγαζιά της νύχτας, προστασία σε καταστήματα, εμπόριο ναρκωτικών κ.λπ. Αλλωστε, σε ένα βαθμό οι συμπλοκές στις γειτονιές έχουν και τον χαρακτήρα εδαφικής επικράτησης και επιβολής προστασίας σε νυχτερινά μαγαζιά, κόντρα σε άλλες αντίστοιχες ομάδες.


Αφήσαμε για το τέλος - αν και έχει τεράστια σημασία - τις σχέσεις αυτών των ομάδων με τον επίσημο κρατικό μηχανισμό. Στην περίπτωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ επαναλαμβάνεται η «σύμπτωση» που συμβαίνει και με άλλες ΠΑΕ, πρώην αστυνομικοί να γίνονται στελέχη ασφαλείας στις συγκεκριμένες εταιρείες, στα γήπεδά τους κ.ο.κ.

Μάλιστα, δημοσιεύματα μετά τη δολοφονία του Αλκη «φωτογράφιζαν» πρώην αστυνομικό, η οποία στη συνέχεια εργάστηκε στην ασφάλεια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ως «κρίκο» μεταξύ συνδέσμων και αστυνομίας. Επίσης, τουλάχιστον άλλοι τρεις πρώην αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. έχουν αναλάβει «πόστα», είτε ως υπεύθυνοι ασφαλείας είτε ως σύμβουλοι της ΠΑΕ...

Για τις εξελίξεις στον χώρο του αθλητισμού

Εκδήλωση της ΤΟ Πειραιά της ΚΝΕ το Σάββατο 19 Φλεβάρη στο «Τραβέρσο»

Εκδήλωση με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις στον αθλητισμό και τη δολοφονία του 19χρονου Αλκη στη Θεσσαλονίκη διοργανώνει η Τομεακή Οργάνωση Πειραιά της ΚΝΕ, το Σάββατο 19 Φλεβάρη, στο Πολιτιστικό Στέκι της ΚΝΕ στον Πειραιά «Τραβέρσο» (Φίλωνος 9), στις 7 μ.μ.

Θα μιλήσουν ο Θοδωρής Λιάππης, υπεύθυνος του Τμήματος Αθλητισμού της ΚΕ του ΚΚΕ, και ο Μιχάλης Λεάνης, αθλητικός δημοσιογράφος.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ