Σάββατο 21 Δεκέμβρη 2024 - Κυριακή 22 Δεκέμβρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
«Και να τι θέλω τώρα να σας πω»

Μεγάλη συναυλία προς τιμήν του Θάνου Μικρούτσικου διοργανώνει η ΚΕ του ΚΚΕ μαζί με την οικογένεια του συνθέτη, στις 2 Φλεβάρη

Με αφορμή τη συμπλήρωση 5 χρόνων από τον χαμό του Θάνου Μικρούτσικου, η ΚΕ του ΚΚΕ μαζί με την οικογένειά του διοργανώνουν μεγάλη συναυλία προς τιμήν του μεγάλου μας συνθέτη, με τίτλο «Και να τι θέλω τώρα να σας πω».

Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 2 Φλεβάρη, στις 7.30 μ.μ., στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Θα μιλήσει ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας.

Τραγουδούν (αλφαβητικά): Ρίτα Αντωνοπούλου, Χρήστος Θηβαίος, Κώστας Θωμαΐδης, Γιάννης Κότσιρας, Γιώργος Μεράντζας, Νατάσσα Μποφίλιου, Μαρία Παπαγεωργίου, Μίλτος Πασχαλίδης.

Η καλλιτεχνική επιμέλεια είναι του Θύμιου Παπαδόπουλου.

***

Σε λίγες μέρες συμπληρώνονται 5 χρόνια χωρίς τον Θάνο Μικρούτσικο. Η απουσία του βαριά. Ομως τα τραγούδια του μένουν εδώ και συνεχίζουν να εμπνέουν, να εμψυχώνουν, να μας συντροφεύουν... Με τα τραγούδια του και μέσα από τα τραγούδια του έμαθε σε όλους εμάς να κρατάμε «ανοιχτό το παράθυρο στο όνειρο, όσο κι αν απέξω υπάρχει σκοτάδι. Γιατί αγωνιζόμενοι μέχρι τέλους θα καταφέρουμε να φτιάξουμε μια κοινωνία ικανή να μας οδηγήσει στην αυτοπραγμάτωση του ανθρώπου...».

Στη μουσική του πορεία, ο Θάνος Μικρούτσικος ασχολήθηκε με όλα σχεδόν τα είδη της μουσικής. Δεν εφησύχαζε ποτέ. Γνώριζε πολύ καλά ότι το μεγάλο ταλέντο είναι συνδυασμός πολλών ικανοτήτων, προϊόν σκληρής εργασίας και μελέτης. Είναι σαφής: «Το καλύτερο ταλέντο του κόσμου να έχεις, και είναι αποδεδειγμένο ιστορικά, χωρίς γνώσεις κάποια στιγμή δεν δίνει έργο».


Στην περίπτωση, λοιπόν, του Θάνου Μικρούτσικου έχουμε την ιδανική περίπτωση: Το μεγάλο ταλέντο να πατά πάνω στη γνώση και με αυτόν τον τρόπο να εκφράζει αριστουργηματικά τον εαυτό του και την εποχή του. Είναι η διαλεκτική σχέση έμπνευσης - σκέψης, καρδιάς και μυαλού, που διαπερνά τη δημιουργία του. Μουσική βαθιά κοινωνική, βαθιά ανθρώπινη, απέριττη, δίδαγμα ευθύνης του καλλιτέχνη μπροστά στην εποχή του και μπροστά στον κόσμο.

Εχει γράψει όπερες, συμφωνική μουσική, μουσική δωματίου, μουσική για το θέατρο και τον κινηματογράφο, πειραματική μουσική. Μέσα από τα τραγούδια του κατάφερε και έβαλε στο στόμα των ανθρώπων λόγια μεγάλων ποιητών και στιχουργών. Τεράστια ήταν και η παρουσία του στη δισκογραφία. Εδωσε εκατοντάδες συναυλίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και συμμετείχε - ή έργα του παίχτηκαν - σε πολλά διεθνή φεστιβάλ μουσικής. Εργα του έχουν παρουσιαστεί από πολλές μεγάλες ορχήστρες και ορχήστρες μουσικής δωματίου, και τα έχουν διευθύνει σπουδαίοι μαέστροι. Συνεργάστηκε με πολλούς Ελληνες και ξένους σκηνοθέτες, γράφοντας μουσική για δεκάδες θεατρικά έργα που έχουν παρουσιαστεί σε ολόκληρο τον κόσμο. Συνεργάστηκε ακόμα με όλους σχεδόν τους σημαντικούς Ελληνες ερμηνευτές και μουσικούς καθώς και με πολλούς διεθνείς καλλιτέχνες.


Βασικό θέμα που απασχολούσε τον Θάνο Μικρούτσικο, από την αρχή κιόλας της συνθετικής του διαδρομής, ήταν η μελοποίηση της ποίησης. Τον ενδιέφερε πώς θα κατάφερνε να δώσει νέο ήχο και ταυτόχρονα να μπορεί να υπάρχει επικοινωνία με το κοινό, τον αποδέκτη δηλαδή του έργου. «Πολιτικά Τραγούδια», «Καντάτα για τη Μακρόνησο», «Σπουδή σε ποιήματα του Βλαδίμηρου Μαγιακόβσκη», «Τροπάρια για φονιάδες», «Τα τραγούδια της λευτεριάς», «O Σταυρός του Νότου», «Εμπάργκο», «Ο γέρος της Αλεξάνδρειας», «Η αγάπη είναι ζάλη», «Ολα από χέρι καμένα», «Γραμμές των οριζόντων», «Στου αιώνα την παράγκα», «Ποίηση με μουσική», «Θάλασσα στη σκάλα», «Ο Αμλετ της Σελήνης», «Ο Σχοινοβάτης» και πολλοί ακόμα είναι δίσκοι που περιλαμβάνουν κομμάτια μελοποιημένης ποίησης.

Τραγούδησε τους ποιητές μας και μαζί του μάθαμε και εμείς να τους τραγουδάμε. Ναζίμ Χικμέτ, Γιάννης Ρίτσος, Βλαδίμηρος Μαγιακόφσκι, Μάνος Ελευθερίου, Μπέρτολτ Μπρεχτ, Αλκης Αλκαίος, Μανόλης Αναγνωστάκης, Φώντας Λάδης, Νίκος Καββαδίας, Μιχάλης Γκανάς, Κώστας Τριπολίτης, Γιώργος Κακουλίδης, Χριστόφορος Λιοντάκης, Οδυσσέας Ιωάννου, Λίνα Νικολακοπούλου είναι μερικοί μόνο από τους ποιητές και στιχουργούς που μελοποίησε στην 50χρονη, σχεδόν, διαδρομή του.

Ο Θάνος Μικρούτσικος μέχρι τέλους παρέμεινε γενναίος, μαχητής, δημιουργικός, κάνοντας πράξη τον στίχο του ποιητή... «Το ζήτημα δεν είναι να είσαι αιχμάλωτος. Το να μην παραδίνεσαι, αυτό είναι...».

Προσκλήσεις διατίθενται από τις Οργανώσεις του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στην Αττική.

ΚΚΕ - ΚΝΕ
Την ερχόμενη Κυριακή η Πρωτοχρονιάτικη Γιορτή στον Περισσό

Εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν ακόμα σε Κρήτη και Καλαμάτα

Μικροί και μεγάλοι δίνουν ραντεβού, για μια ακόμα χρονιά, στην Πρωτοχρονιάτικη Γιορτή που διοργανώνουν το ΚΚΕ και η ΚΝΕ για τα παιδιά και τις οικογένειές τους.

Την Κυριακή 29 Δεκέμβρη στις 12 μ. στην έδρα της ΚΕ του ΚΚΕ, στον Περισσό, θα παρουσιαστεί μια πρωτότυπη και απολαυστική μουσικοθεατρική παράσταση για μικρούς και μεγάλους, η οποία μυεί τους ακροατές στην κλασική μουσική! Ο συνδυασμός θεάτρου σκιών Καραγκιόζη με δημοφιλή κλασικά έργα παίρνει σάρκα και οστά στην παράσταση «Ο Καραγκιόζης πάει συναυλία», σε ιδέα, ιστορία, επιλογή και ενορχήστρωση του Αλκη Μπαλτά. Τα μουσικά έργα θα παρουσιάσει 9μελές οργανικό σύνολο με μαέστρο τον Αλκη Μπαλτά, ενώ επί σκηνής θα βρίσκεται η «ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ, Θέατρο Κούκλας και Σκιών» με τον Μπάμπη Κωστιδάκη.

Στην παράσταση, η βεζυροπούλα διοργανώνει συναυλία κλασικής μουσικής. Ολοι είναι υποχρεωμένοι να πάνε. Ενας ένας εμφανίζονται οι ήρωες του θεάτρου σκιών, με τη δική του χαρακτηριστική μουσική ο καθένας (Καραγκιόζης, Χατζηαβάτης, Σταύρακας, Νιόνιος, Μορφονιός, Μπαρμπα - Γιώργος). Μετά αρχίζει η συναυλία, με αποσπάσματα από έργα Μπετόβεν, Μότσαρτ και άλλων συνθετών. Οι ήρωες παραξενεύονται με αυτά που ακούνε και κάνουν διασκεδαστικά σχόλια. Στο τέλος, όλοι είναι χαρούμενοι και χορεύουν! Στόχος της παράστασης είναι, με διασκεδαστικό τρόπο, τα παιδιά να ακούσουν μερικές απλές μουσικές πληροφορίες, να ακούσουν αποσπάσματα από κλασικά έργα και να γνωρίσουν τη λαϊκή παράδοση του θεάτρου σκιών.

Ο Μπ. Κωστιδάκης σημειώνει για το θέατρο σκιών και τον ήρωά του, τον Καραγκιόζη. «Ο Καραγκιόζης είναι ένας λαϊκός ήρωας που φέρνει το γέλιο αλλά και τον κόσμο άνω κάτω. Πέρα από τη βαθιά παράδοση που έχει και την ιστορία που κουβαλάει στην καμπούρα του, είναι πάντα αστείος, σκεπτόμενος, χωρατατζής, επικριτικός και γι΄ αυτό θα είναι πάντα επίκαιρος και οικείος. Κάθε περιπέτειά του είναι μια αφορμή και μια πρόσκληση να μπουν μικροί αλλά και μεγάλοι στον κόσμο των σκιών, να «ταξιδέψουν» στις γενέτειρες των ηρώων - φίλων του, να δουν τη διάρθρωση της κοινωνίας μας, την ποικιλομορφία της, τις ανισότητές της, τα καλώς κείμενα μα και τα μελανά σημεία της, καλυμμένα με το απαλό άσπρο σεντόνι του μπερντέ. Σατιρίζει αλλά και αυτοσαρκάζεται. Αγράμματος αλλά πανέξυπνος και ανυπότακτος. Στην πρωτότυπη παράσταση "Ο Καραγκιόζης πάει συναυλία" συναντά την κλασική μουσική. Μαθαίνει αλλά και σχολιάζει με τον δικό του τρόπο τα μουσικά κομμάτια, τα όργανα και την ορχήστρα. Ετσι λοιπόν μαζί με τον Καραγκιόζη και την παρέα του τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να ακούσουν ζωντανά κλασικά μουσικά έργα και να μάθουν πληροφορίες γι' αυτό το είδος μουσικής».

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη, ενώ στο φουαγέ της αίθουσας θα υπάρχουν βιβλιοπωλείο και γιορτινές κατασκευές.

***

Αυτό το Σάββατο , στις 5.30 μ.μ. ο Πολυχώρος Δημιουργίας «Μικρόβιο - Γιώργος Βουβαλέας» της ΚΝΕ στην Καλαμάτα διοργανώνει χριστουγεννιάτικη γιορτή για μικρούς και μεγάλους. «Περιμένουμε όλα τα ξωτικά να ψάξουμε μέσα στα παραμύθια, να φτιάξουμε κατασκευές και στολίδια για να στολίσουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!», σημειώνεται στο κάλεσμα.

Επίσης, αυτήν την Κυριακή, η Τομεακή Επιτροπή Χανίων του ΚΚΕ διοργανώνει χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα παιδιά, στις 5.30 μ.μ., στα γραφεία του Κόμματος στον Κουμπέ (Λ. Καραμανλή 8). Τα παιδιά θα στολίσουν το δέντρο τους με στολίδια που θα φτιάξουν τα ίδια, θα παίξουν και θα διασκεδάσουν. Οπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, μικρές εκπλήξεις θα περιμένουν τους μικρούς και μεγαλύτερους φίλους!

«Να μη γίνουμε τα πρόβατα που θέλουν να είμαστε»

Το κορίτσι με το πλατύ χαμόγελο και την εκρηκτική ενέργεια, που γεννήθηκε, λες, για να τραγουδάει, ξεσηκώνοντας αλλά και συγκινώντας βαθιά τον κόσμο, είναι ίσως ό,τι πιο συμβατό με τις εμβληματικές λαϊκές τραγουδίστριες του περασμένου αιώνα.

Ακούγοντας την ξεχωριστή Ιουλία Καραπατάκη να ερμηνεύει παλιά και νέα τραγούδια, διέκρινα μέσα στη φωνή και τη δύναμη της ερμηνείας της, ολοζώντανο τον σφυγμό της ρεμπέτικης, της ελαφράς, της δημοτικής, της λαϊκής και της ροκ μουσικής.

Γεννήθηκε όταν τελείωνε η δεκαετία του '80, από γονείς μηχανολόγους, τελείωσε το Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο και Λύκειο της Παλλήνης, ξεκίνησε στα 11 να παίζει κλασική κιθάρα και σπούδασε στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Από τότε, είναι μια τραγουδίστρια με φλογερό ταμπεραμέντο που συνεχώς εξελίσσεται, προοδεύει και εκπλήσσει μέσα από τραγούδια που αγαπιούνται πολύ και εξαιρετικά live, τα οποία πιστεύει πως είναι ο καλύτερος δρόμος για να φτάσει στο κοινό.

-- Πώς αισθάνεσαι που φιλοξενείς μέσα σου την Πόλυ Πάνου, την Στέλλα Χασκήλ και την Τζάνις Τζόπλιν; Πώς σε επηρέασαν αυτές οι μεγάλες κυρίες του τραγουδιού και σε ποιες περιπτώσεις επικρατεί - στην ερμηνεία σου - η καθεμιά απ' αυτές;

-- Αν όντως τις φιλοξενώ, τότε χαίρομαι πολύ! Είναι και οι 3 τόσο συγκινητικές και έλαμψαν σε εποχές πολύ πιο δύσκολες για τις γυναίκες. Νομίζω πως σε κάθε περίπτωση επικρατούν και οι 3 και άλλες τόσες, που χαίρομαι να φιλοξενώ κατά καιρούς. Σε κάθε τραγούδι θα χρησιμοποιήσω λίγο από την καθεμία γιατί έτσι συμβαίνει με τους μαθητές και τους δασκάλους. Πάντα τους κουβαλάς μέσα σου!

-- Είσαι ένα κορίτσι - ορισμός του αυτοδημιούργητου. Οσα κατάφερες, τα κατάφερες μόνη σου. Τι λες, ισχύει στην περίπτωσή σου ο στίχος του τραγουδιού σου για το κορίτσι που ποδοπατά στο διάβα του το τέρας;


VALIANA_VARIANTZA

-- Η αλήθεια είναι πως θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό. Ημουν και είμαι περιτριγυρισμένη από φίλους και ανθρώπους που αγαπώ και παρ' όλες τις δυσκολίες που έχει ο συγκεκριμένος κλάδος, νομίζω ότι τις μεγαλύτερες τρικλοποδιές τις έβαλα εγώ σε μένα. Δεν θα πω πως τα έχω καταφέρει αλλά σίγουρα έχω παλέψει πολύ να νικήσω τα δικά μου τέρατα.

-- Η παραγωγική συνεργασία σου με τον Θανάση Παπακωνσταντίνου και τον Σωκράτη Μάλαμα τι σου έμαθε; Τι πήρες από τον καθένα;

-- Είναι δύο άνθρωποι που με είχαν εντυπωσιάσει από πολύ πιο μικρή, ο καθένας για διαφορετικούς λόγους, και τους εκτίμησα γι' αυτά που διάβαζα στις συνεντεύξεις τους και τους θαύμαζα ήδη πριν τους γνωρίσω. Δεν είμαι σε θέση ακόμα να το δω όλο αυτό απέξω και να αποκωδικοποιήσω τι έχω πάρει και τι έχω μάθει από τον καθένα, αλλά σίγουρα είμαι ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος από αυτόν που ήμουν τον Σεπτέμβρη του 2017. Πατάω πολύ πιο γερά στα πόδια μου, έχω πολύ μεγαλύτερη πίστη σε μένα και οι δύο άνθρωποι αυτοί είναι υπεύθυνοι για την αλλαγή αυτή.

-- Κάτι ετοιμάζετε τώρα, με τον Μάλαμα, έτσι δεν είναι;

-- Μετά τις γιορτές θα κυκλοφορήσουν 6 καινούρια τραγούδια σε μουσική του Σωκράτη και στίχους του Οδυσσέα Ιωάννου!

«Πληγή που δεν κλείνει τα Τέμπη»

-- Πιστεύεις ότι η μουσική μπορεί να επηρεάσει και τα κοινωνικά ζητήματα; Τις προάλλες, τοποθετήθηκες από μικροφώνου για το έγκλημα των Τεμπών. Τι σε έκανε να θέλεις να μιλήσεις;

Σίγουρα μπορεί. Η μουσική και ο στίχος μπορούν να δώσουν θάρρος και να συγκινήσουν, μπορούν να εμπνεύσουν αλλά και να καταστείλουν, έχουν τρομερή δύναμη. Είναι από τα ελάχιστα μέσα που έχουμε πια για να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε κάτι. Για το έγκλημα στα Τέμπη τοποθετήθηκα, γιατί πραγματικά αγανάκτησα. Είναι πληγή που δεν κλείνει. Εξαφανισμένα βαγόνια, ατιμώρητοι ένοχοι, απελπισμένοι γονείς να ψάχνουν μήπως βρουν κάτι που ανήκε στα παιδιά τους και ένα κράτος ανάλγητο, δολοφονικό, να προσπαθεί να συγκαλύψει τα ίχνη ενός εγκλήματος.


-- Πώς αισθάνεσαι βλέποντας από παντού να πλασάρεται η εικόνα της «ανάπτυξης» και της «προόδου» μιας χώρας, που καίγεται το καλοκαίρι, πνίγεται τον χειμώνα, με τη φτώχεια, την ακρίβεια, τους πλειστηριασμούς; Πόσο σημαντικό είναι ν' αντιδράσουμε στη διαστρέβλωση της αλήθειας και της πραγματικότητας;

-- Η αλήθεια είναι πως φοβάμαι. Φοβάμαι όχι μόνο την παραποίηση και την ωραιοποίηση της πραγματικότητας από αυτούς, αλλά κυρίως την αδράνεια τη δική μας. Που καίγεται ο κόσμος και δεν σηκωνόμαστε από τον καναπέ, που δεν ψηφίζουμε, που η ζωή μας έχει γίνει ίνσταγκραμ και ΤικΤοκ. Φοβάμαι πως κοντεύουμε να γίνουμε τα πρόβατα που θέλουν να είμαστε. Δεν πρέπει να συμβεί αυτό.

-- Πώς σχολιάζεις το γεγονός ότι ένας νέος καλλιτέχνης για να αποκτήσει βήμα, πρέπει πρώτα να διανύσει Γολγοθά;

-- Τι να πω, ζούμε σε μία χώρα που ο πολιτισμός και οι καλλιτέχνες είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Για να κάνεις οτιδήποτε σε αυτόν τον τόπο πρέπει να το κάνεις με κόπο και με δυσκολία, πόσο μάλλον αν είσαι καλλιτέχνης. Θα έπρεπε να λειτουργεί εντελώς αλλιώς. Θα έπρεπε να αγκαλιάζονται και να στηρίζονται οι νέες προσπάθειες. Αυτές φέρνουν την αλλαγή.

-- Δούλευες κι εσύ, νομίζω, για χρόνια χωρίς ένσημα, με κακές συνθήκες εργασίας, σωστά; Πώς το διαχειρίστηκες όλο αυτό;


-- Πολύ σωστά. Ανασφάλιστη για χρόνια, ένσημα με λάθος κωδικούς, μισά μεροκάματα γιατί «δεν είχε κόσμο το μαγαζί σήμερα», απροειδοποίητες και ξαφνικές λύσεις συνεργασιών με μαγαζιά στη μέση της χρονιάς, χωρίς αποζημίωση και πολλά πολλά άλλα. Εγώ το διαχειρίστηκα φτιάχνοντας στομάχι και έχοντας δίπλα μου ανθρώπους να με στηρίζουν. Εχουμε όμως ένα πολύ δραστήριο και σοβαρό σωματείο και έχει κάνει σοβαρούς αγώνες για να αποκτήσουμε ακόμα και τα αυτονόητα.

-- Ισχύει αυτό που λέγεται ότι κυρίως αυτοί που έχουν λεφτά, μπορούν να έχουν παρουσία σε ραδιόφωνα, τηλεόραση κ.ά.;

-- Πιστεύω πως σε κάποιον βαθμό ισχύει. Ζούμε στην εποχή της διαφήμισης και του βίντεο. Νομίζω θα ήταν λίγο αστείο να πούμε πως τα πράγματα είναι εντελώς αξιοκρατικά. Χωρίς όμως να θέλω να μειώσω την παρουσία ανθρώπων σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα που πραγματικά παλεύουν για τους νέους ανθρώπους, για τους νέους, τους «άσημους» καλλιτέχνες και δίνουν βήμα σε νέες δουλειές.

«Με εξοργίζει η αδιαφορία του κράτους στο διαρκές έγκλημα των γυναικοκτονιών»

-- Αν ήσουν μια απλή θαμώνας στον «Σταυρό του Νότου», πώς θα σχολίαζες το πρόγραμμα και την παρουσία της Καραπατάκη; Ποια θα θεωρούσες δυνατά ατού της ερμηνεύτριας και ποια τα ντεφό της;

-- Νομίζω πως έχουμε φτιάξει ένα πρόγραμμα με τραγούδια που μας έχουν κάνει όλους κατά καιρούς να τραγουδήσουμε, να κλάψουμε, να χορέψουμε, να νιώσουμε γενικά. Αν αυτό ήθελα από ένα λάιβ, τότε πιστεύω θα περνούσα καλά!

Δυνατά ατού δεν ξέρω αν έχω, κάνω όμως ό,τι κάνω με αλήθεια και αγάπη και νομίζω αυτό είναι που εκτιμάει και ο κόσμος. Η μεγαλύτερη δυσκολία που έχω, είναι στην επικοινωνία με το κοινό - εκτός της μουσικής και των τραγουδιών -, ντρέπομαι συνήθως να μιλάω - γι' αυτό νομίζω τραγουδάω κιόλας - και πολλές φορές μπορεί να περάσει ένα λάιβ και να έχω πει στους ανθρώπους μόνο μια «καλησπέρα» και ένα «καλό βράδυ»!

-- Γνωρίζω την ευαισθησία σου σε θέματα παιδείας. Εχεις πει πως δεν λογαριάζει κανείς την παιδεία πια και ότι έχει σταματήσει να αφορά τους αρμόδιους, το αν και το τι μαθαίνουν τα παιδιά. Πόσο επικίνδυνη θεωρείς αυτήν την εξέλιξη;

-- Επειδή θεωρώ την παιδεία, όπως είπατε, τον μόνο τρόπο να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, βρίσκω τρομακτική την ιδέα της έλλειψής της. Βλέπουμε ολοένα και αυξανόμενα τα παραδείγματα γύρω μας.

-- Μέσα στη χρονιά που τελειώνει, είχαμε 15 γυναικοκτονίες και αμέτρητες κακοποιήσεις, βιασμούς κ.λπ. Τι σε θυμώνει στον τρόπο που το κράτος «αντιμετωπίζει» αυτό το διαρκές έγκλημα;

-- Καταρχάς, όταν σκοτώνουν μία κοπέλα έξω από ένα αστυνομικό τμήμα, που λίγο πριν είχε καταγγείλει το τέρας σε αρμόδιους αστυνομικούς που εσύ πληρώνεις και εκείνοι έδιωξαν, δεν έχεις δικαίωμα να λες πως αντιμετωπίζεις κάτι. Ετσι λοιπόν θα σας πω πως με εξοργίζει που το κράτος ΔΕΝ αντιμετωπίζει αυτό το διαρκές έγκλημα.

-- Εχεις σκεφτεί ποτέ ποιο τραγούδι ...είσαι εσύ;

-- Το «Τρελή και αλλοπαρμένη», του Λοΐζου.

-- Τι σου πήρε, τι σου έδωσε το 2024 και ποιες είναι οι προσδοκίες σου για το 2025;

-- Λίγο η υπομονή μου δοκιμάστηκε το '24, αλλά δεν θα έλεγα ότι μου πήρε κάτι. Εναν καλύτερο κόσμο θέλω. Μπορεί να ακούγεται εντελώς κλισέ, αλλά θέλω όλο αυτό το σκοτάδι της χρονιάς αυτής να δώσει τη θέση του σε λίγο φως.


Συνέντευξη στη
Σεμίνα ΔΙΓΕΝΗ



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ