«Η πόλη λειτουργεί με αυτόματο πιλότο. Τα φανάρια παραμένουν αρρύθμιστα και ασυντόνιστα. Υπάρχουν 800 "έξυπνα φανάρια" και είναι συνδεδεμένα με 285 κάμερες επίβλεψης και με 700 ανιχνευτές κυκλοφορίας. Ομως δεν είναι εναρμονισμένα με τα υπόλοιπα 16.000 φανάρια τα περισσότερα από τα οποία δεν έχουν "κουμπώσει" στο νέο σύστημα και συνεχίζουν να λειτουργούν με στατιστικά στοιχεία της δεκαετίας του '80. Το πανάκριβο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας κόστισε 44 εκατομμύρια ευρώ» (στοιχεία από σχετικό ρεπορτάζ στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ»).
«Μόνο στην Ελλάδα απαντάται ο όρος "αισχροκέρδεια". Στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο το κέρδος θεωρείται θεμιτό, αν προέρχεται από νόμιμες δραστηριότητες και παράνομο όταν προέρχεται από ναρκωτικά, πορνεία, τυχερά παίγνια κλπ. Στη χώρα μας, όπου η οικονομική επιτυχία θεωρείται αμάρτημα, κανείς δεν διευκρινίζει πού τελειώνει το κέρδος και πού αρχίζει το αίσχος» (ο Π. Μανδραβέλης στην «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ»).
«Το ένα στα τέσσερα πρατήρια της Αττικής πουλά το πετρέλαιο θέρμανσης με καπέλο που φθάνει τα 2 λεπτά το λίτρο σε τιμή από 49 έως 50,9 λεπτά! Ετσι οι καταναλωτές επιβαρύνονται όχι μόνο από την έκρηξη των διεθνών τιμών του πετρελαίου, αλλά και από την κερδοσκοπία στην αγορά» (το πρώτο θέμα στα «ΝΕΑ»).
«Η αλήθεια πάντως είναι μία: το κόστος ένδυσης και υπόδησης, παρά τις αλχημείες του υπουργείου, τρέχει με ρυθμό 5,1% ετησίως, όταν ο πληθωρισμός είναι 2,8%» (ο Θ. Ηλιοδρομίτης στην «ΗΜΕΡΗΣΙΑ»).