«Η εισαγγελική παρέμβαση για τις καταλήψεις σχολείων πυροδότησε αντιδράσεις από τους μαθητές της Θεσσαλονίκης, που απάντησαν χθες με νέες καταλήψεις και προανήγγειλαν αποκλεισμούς δρόμων την ώρα της αυριανής σύσκεψης στην εισαγγελία» (το ρεπορτάζ στο ΕΘΝΟΣ).
«Τα παιδιά ακόμα κι όταν κάνουν καταλήψεις για χαβαλέ, ακόμα κι όταν δεν ξέρουν, διαισθάνονται. Εχουν δίκιο από χέρι, διαισθάνονται το κακό που τα περιμένει και αντιδρούν. Οι παροικούντες όμως τα παιδιά, η ακαδημαϊκή κοινότητα δηλαδή και τα κόμματα, τι κάνουν; Οι μεν μισοί καθηγητές θα είναι πολυσυλλεκτικοί (σε προγράμματα, αναθέσεις, προνόμια) για πολύ ακόμα; Η Αριστερά θα πατάει ιδεολογικώς σε δύο βάρκες για πολύ ακόμα; Και με τις κάστες και με τους διαδηλωτές; δε γίνεται...» (ο Στάθης Σ. στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ).
«Σπασμένα θρανία, κατεστραμμένοι φωριαμοί, λεηλατημένα τα γραφεία των καθηγητών, καταστροφή» (αυτό βλέπει ο Δ. Ρίζος στον ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ).
«Ευρύ δίχτυ στις επικοινωνίες απλώνει η ΕΥΠ, στην οποία με νομοσχέδιο παρέχεται η δυνατότητα για υποκλοπές τηλεφωνικών συνδιαλέξεων και ηλεκτρονικών δεδομένων» (η είδηση στο ΒΗΜΑ).
«Ρόλο άτυπου "συντονιστικού κέντρου" μεταξύ διωκτικών αρχών της χώρας μας, με στόχο τη διαλεύκανση σημαντικών υποθέσεων κατά του οργανωμένου εγκλήματος, έχει παίξει κατ' επανάληψη η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών» (το ρεπορτάζ στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ).