Παρασκευή 21 Μάρτη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΚΕ

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΖΗΤΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Στην προσχολική αγωγή, το σχολικό έτος 2007-2008, όπως δήλωσαν οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών παιδικών σταθμών, ο αριθμός των νηπίων που «φιλοξένησαν» προσωρινά εκτινάχτηκε στις 35.000 (αντί των 4.500 περίπου νηπίων που είχαν τα προηγούμενα χρόνια κατ' έτος), αφού το ΥΠΕΠΘ δεν είχε εξασφαλίσει τα αναγκαία δημόσια νηπιαγωγεία.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Πρωτούλης, Κώστας Αλυσανδράκης, Γιάννης Ζιώγας, Λίλα Καφαντάρη, Νίκος Καραθανασόπουλος, Εύα Μελά και Τάκης Τσιόγκας ερωτούν τον αρμόδιο υπουργό τι ενέργειες κάνει τώρα το υπουργείο για να εξασφαλίσει ώστε την επόμενη σχολική χρονιά να μην επαναληφθεί το ίδιο δώρο στους ιδιώτες, αφού για να φοιτήσουν 30.000 νήπια και προνήπια χρειάζονται επιπλέον να λειτουργήσουν 1.200 δημόσια νηπιαγωγεία.

ΝΕΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΩΝ ΕΛΤΑ: Η μεταστέγαση των ΕΛΤΑ στο νέο Κέντρο Διαλογής Θεσσαλονίκης (ΚΔΘ) έγινε σε ένα ημιτελές κτίριο, με πολλά προβλήματα. Η οδική πρόσβαση στο κτίριο είναι απαράδεκτη. Δεν υπάρχει οδικό δίκτυο με τις κατάλληλες προδιαγραφές, όχι μόνο για τα οχήματα των ΕΛΤΑ (μεγάλα φορτηγά), αλλά και για τα ΙΧ επιβατικά και τους πεζούς. Η αστική συγκοινωνία είναι ανύπαρκτη με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τα ΙΧ τους με οικονομικό κόστος γι' αυτούς και ταυτόχρονα να επιβαρύνονται κυκλοφοριακό και περιβάλλον. Μεγάλα είναι και τα προβλήματα κτιριακών εγκαταστάσεων και υποδομών.

Μαζί με όλα τα παραπάνω προβλήματα οι εργαζόμενοι έχουν να αντιμετωπίσουν τα αντιδημοκρατικά μέτρα αστυνόμευσής τους, που όλα αυτά τα χρόνια εφαρμόζουν οι διορισμένες από τις κυβερνήσεις διοικήσεις των ΕΛΤΑ, καταπατώντας τα δημοκρατικά δικαιώματα, όπως, π.χ., έλεγχος κατά την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις με κάμερες στο χώρο εργασίας (σε σημείο τέτοιο που 1 κάμερα αντιστοιχεί σε 1,7 άτομα περίπου), αξιολόγηση των εργαζομένων με τη μέθοδο του «πελάτη χαφιέ», κ.ά.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Ζιώγας και Σοφία Καλαντίδου ερωτούν τους αρμόδιους υπουργούς αν προτίθεται η κυβέρνηση να επιλύσει όλα τα παραπάνω προβλήματα των εργαζομένων στο νέο ΚΔΘ των ΕΛΤΑ και αν θα σταματήσει την ηλεκτρονική παρακολούθηση των εργαζομένων.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ: Στο λιμάνι του Αγίου Κηρύκου δεν προσεγγίζει πλέον πλοίο με τακτικά δρομολόγια που να συνδέει την Ικαρία με τον Πειραιά. Για την ακρίβεια, εδώ και μέρες δεν εκτελείται κανένα δρομολόγιο από και προς Πειραιά από το λιμάνι του Αγίου Κηρύκου.

Το συγκεκριμένο γεγονός προκαλεί σοβαρά προβλήματα τόσο στις μετακινήσεις των κατοίκων της νότιας πλευράς του νησιού (όπου βρίσκεται το λιμάνι του Αγίου Κηρύκου), όσο και στην εμπορευματική κίνηση των προϊόντων που εφοδιάζουν την αγορά. Επιβαρύνεται το κόστος μετακίνησης επιβατών και κίνησης εμπορευμάτων. Προκαλείται αβεβαιότητα για την κίνηση της ερχόμενης τουριστικής περιόδου. Ειδικά οι ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού (ηλικιωμένοι, ασθενείς) ταλαιπωρούνται για να μπορέσουν να φτάσουν και να ταξιδέψουν από το λιμάνι του Ευδήλου στη βόρεια πλευρά του νησιού, με το μοναδικό πλοίο που συνδέει αυτή τη στιγμή την Ικαρία με τον Πειραιά.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ Σταύρος Σκοπελίτης, Ελπίδα Παντελάκη, Λίλα Καφαντάρη και Γιώργος Μαυρίκος ερωτούν τον αρμόδιο υπουργό ποια μέτρα θα λάβει άμεσα ώστε να αποκατασταθεί η σύνδεση του Αγίου Κηρύκου με τον Πειραιά καθώς και να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη, τακτική, σταθερή και μόνιμη σύνδεση του λιμανιού του Αγίου Κηρύκου με τον Πειραιά ανεξάρτητα από τους σχεδιασμούς των ακτοπλοϊκών εταιρειών.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ