Ο Λαραΐν αρέσκεται στις βιογραφίες και εδώ επιχειρεί να αναπαραστήσει τις τελευταίες μέρες πριν η πριγκίπισσα Νταϊάνα «πάρει τη ζωή της στα χέρια της», ξεφεύγοντας από το αυστηρό πρωτόκολλο του Μπάκιγχαμ... Ουσιαστικά αφηγείται ότι η Νταϊάνα έφτασε στα όρια του παραλογισμού, η σχέση της με τον Κάρολο είχε καταστραφεί και η ίδια πλέον δεν άντεχε να εξυπηρετήσει τη δημόσια εικόνα του παλατιού... Ο Λαραΐν κάνει μια φλύαρη ταινία, χωρίς ιδιαίτερο νόημα, γεμάτη με παραισθήσεις και ουσιαστικά καταφέρνει να ευτελίσει την υγιή αντίδραση ενός ανθρώπου... Αραγε μας ενδιαφέρει η ζωή της Νταϊάνα; Θα μπορούσε να μας ενδιαφέρει, αφού βρίσκουμε αρκετά «κοινωνιολογικά» στοιχεία για τον θεσμό της βασιλείας, τον απεριόριστο πλούτο και τη σπάταλη του, την ίδια στιγμή που ο λαός στην Αγγλία στερείται των στοιχειωδών και συνεχίζει να συντηρεί αυτόν τον αναχρονιστικό «θεσμό»...
Ενας διακεκριμένος Ισπανός βιολόγος επιστρέφει στην πατρίδα των παιδικών του χρόνων για να προστατεύσει τη λιμνοθάλασσα της περιοχής, την οποία εκμεταλλεύονται ποικιλοτρόπως με παράνομους τρόπους οι ντόπιοι. Ομως θα αντιμετωπίσει σθεναρή αντίσταση... Γυρισμένη στη λιμνοθάλασσα της Albufera, με εντυπωσιακή ομορφιά και όμορφη σκηνοθετική ματιά ο Αριέτα επιχειρεί να αναδείξει τη σθεναρή «αντίσταση» των ντόπιων στα σχέδια του νεοφερμένου βιολόγου... αλλά το σενάριό του είναι τόσο υπερβολικό, γεμάτο κλισέ και αχρείαστους μελοδραματισμούς, που τελικά φτιάχνει ένα ανούσιο οικολογικό θρίλερ, χωρίς να καταδεικνύει ποιος πραγματικά είναι ο ένοχος για την καταστροφή του περιβάλλοντος...
Μπρίστολ, Αγγλία, 1800: Ο Τζεμ Μπέλτσερ μεταμορφώνει τη μέχρι τότε πρωτόγονη πυγμαχία σε άθλημα των βασιλιάδων, σε μία ασύλληπτη πορεία που ξετυλίγει την άνοδο και την πτώση ενός καθαρόαιμου ταλέντου και ενός γεννημένου πρωταθλητή. Στηριγμένο στην αληθινή ιστορία του διάσημου πυγμάχου, καταφέρνει να περιγράψει τόσο την εποχή και τη ζωή των φτωχών ανθρώπων, όσο και την εκμετάλλευση των πυγμάχων από την αριστοκρατία για το κέρδος. Ωραίες ερμηνείες από τους Ράσελ Κρόου, Ματ Χούκινγκς και Ρέι Γουίνστον και είναι συνολικά μια αξιόλογη δουλειά τόσο σε φωτογραφία, σκηνικά και κουστουμιά όσο και σε σκηνοθεσία. Ενα πλήρες βιογραφικό πορτρέτο για τους λάτρεις του αθλήματος και όχι μόνο.
Λίγους μήνες μετά την επανασύνδεσή της, η οικογένεια του Ανταμ ζει ευτυχισμένη και εκείνος αρχίζει να συνηθίζει σιγά - σιγά τις νέες του δυνάμεις. Αλλά όταν ο Μεγαλοπατούσας αποφασίσει να φύγει για να σώσει μια κοιλάδα από τη σατανική εταιρεία πετρελαίου Χ Tract... Το Χόλιγουντ σε «οικολογικά» κέφια για χάρη της «πράσινης ανάπτυξης» κερνάει ατομική ευθύνη για παιδιά... Σύντομη αλλά περιεκτική περιγραφή, δεν αξίζει περαιτέρω ανάλυσης.
Συνέχεια της επιτυχημένης σειράς ταινιών του Μικρού Νικόλα, βασισμένη στους υπέροχους χαρακτήρες του σεναριογράφου Ρενέ Γκοσινί και του σκιτσογράφου Ζαν-Ζακ Σανπέ, μας μεταφέρει σε ένα ιδιαίτερο κυνήγι θησαυρού. Ο πατέρας του Νικόλα παίρνει μια προαγωγή στη δουλειά του, που θα είναι σε άλλη πόλη και ο δαιμόνιος μικρός ψάχνει χρήματα ώστε να κάνει τον πατέρα του να αρνηθεί την καινούργια δουλειά και να μείνει με την παρέα του... Θα τα καταφέρει να βρει τον θησαυρό άραγε; Ο,τι κι αν συμβεί, ένα είναι σίγουρο. Ο πραγματικός θησαυρός κρύβεται στη σχέση του με τον πατέρα του... Με όμορφα νοήματα όπως πάντα, δίχως τόσο ξεκαρδιστικό χιούμορ αυτή τη φορά, κι όμως... ο Μικρός Νίκολας παραμένει μια σταθερή αξία στις παιδικές ταινίες.
O Αντουάν, ένας φιλόδοξος νεαρός ράπερ, που δουλεύει ως διανομέας, από τα προάστια του Παρισιού, συναντιέται τυχαία με μία επιφανή δασκάλα φωνητικής στην Οπερα του Παρισιού. Εκείνη εντυπωσιάζεται από το καθαρόαιμο ταλέντο του και τον συστήνει στον κόσμο της όπερας. Ο Αντουάν γίνεται μαθητής της, αλλά κρύβει το όνειρό του από την οικογένεια και τους φίλους του από φόβο ότι δεν θα τον καταλάβουν... Το παραμύθι εκείνου που φτάνει στην κορυφή από τα χαμηλά... σε όλο του το μεγαλείο. Πλην όμως με όμορφες ερμηνείες, εξαιρετικές φωνές και ενδελεχή απεικόνιση των συνθηκών στα παρισινά προάστια. Ο πιο υποψιασμένος θεατής θα μετατρέψει το παραμύθι σε προβληματισμό για το πώς σε μια άλλη κοινωνία η παιδεία και ο πολιτισμός θα 'ναι δικαίωμα για όλους και όχι παιχνίδι για τους λίγους κι εκλεκτούς...