Αλλωστε, δεν πρέπει κανείς να ξεχνά ποιος στα αλήθεια είναι ο Χ. Καρζάι. Πώς ξεκίνησε στηρίζοντας την αντεπανάσταση στο Αφγανιστάν όταν αυτό επιχείρησε να εγκαθιδρύσει λαϊκή δημοκρατία, πώς διέφυγε επί Ταλιμπάν και πώς επέστρεψε, μετά την αμερικανική εισβολή, για να γίνει τελικά Πρόεδρος της χώρας.
Ιδιο σκηνικό και στο Πακιστάν, όπου γίνεται εξαγωγή πολέμου από το Αφγανιστάν, αφού ο «πόλεμος κατά της τρομοκρατίας» βολεύει τους ιμπεριαλιστές ώστε να σταθεροποιήσουν την παρουσία τους στη σημαντική γεωστρατηγικά περιοχή κοντά στις πηγές ενέργειες και στους δρόμους μεταφοράς της.
Μικρός οδηγός για το μαρξιστικό - λενινιστικό και προοδευτικό βιβλίο
«Επαναλαμβάνω, λοιπόν, και τονίζω! Οι ισχυρισμοί ότι "χαρίζονται δισεκατομμύρια στις Τράπεζες" είναι ψευδείς, είναι ανυπόστατοι. Δε χαρίζεται τίποτε και σε κανέναν! Και εξηγούμαι: Πρώτον: Ενα ποσό 5 δισ. ευρώ αφορά την ενίσχυση της κεφαλαιακής βάσης οιουδήποτε χρηματοπιστωτικού ιδρύματος χρειαστεί κάτι τέτοιο. Αυτό θα γίνει με την αγορά προνομιούχων μετοχών από το Δημόσιο. Το ετήσιο όφελος 10% που θα αποφέρουν στο Δημόσιο οι μετοχές αυτές, θα είναι μεγαλύτερο από το κόστος που θα έχει το Δημόσιο. Το Δημόσιο, δηλαδή, όχι απλώς δε ζημιώνεται, αλλά κερδίζει»... Αυτά έλεγε πριν από μια βδομάδα με στεντόρεια φωνή από το βήμα της Βουλής ο Κ. Καραμανλής, διευκρινίζοντας μάλιστα ότι «η συμμετοχή του Δημοσίου στο κεφάλαιο των πιστωτικών ιδρυμάτων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στα άλλα δύο τμήματα, στα άλλα δύο σκέλη του σχεδίου». Δεν μπόρεσε, όμως, να το παίξει σκληρός στις τράπεζες ούτε για λίγες μέρες. Με την τροπολογία που κατατέθηκε προχτές στη Βουλή, «οι τράπεζες μπορούν να διαλέξουν όποιο από τα τρία μέτρα ενίσχυσης επιθυμούν, χωρίς να είναι υποχρεωτική η συμμετοχή του κράτους στο μετοχικό τους κεφάλαιο» («Καθημερινή»). Το χειρότερο είναι πως επιχειρούν να εμφανίσουν το πακέτο στήριξης της κερδοφορίας των τραπεζών ως πακέτο υπέρ «όλων των Ελλήνων», παρουσιάζοντας το εγωιστικό - ταξικό συμφέρον των τραπεζών ως καθολικό. Αλλά αυτή είναι η δουλειά τους...
Μετά το ΤΕΙ Πειραιά που ανακοίνωσε δυο μέρες αναστολή της λειτουργίας του, διαμαρτυρόμενο για την υποχρηματοδότηση και αφήνοντας στο απυρόβλητο όλη την υπόλοιπη καταιγίδα της κυβερνητικής πολιτικής και των αναδιαρθρώσεων στην ανώτατη εκπαίδευση... Μετά το ΤΕΙ Δράμας, όπου ΔΑΠ και ΠΑΣΠ, από κοινού, καλούν τη διοίκηση να διεκδικήσει χρήματα για το Ιδρυμα (μόνον αυτό και τίποτε άλλο) και σε αντίθετη περίπτωση μιλούν για κλείσιμο του Ιδρύματος...
...τη σκυτάλη πήρε και το ΤΕΙ Αθήνας. Σ' αυτήν την περίπτωση, το Ιδρυμα εμφανίζεται πιο ...προσεκτικό. Ετσι, ξεκινάει την ανακοίνωσή του με το θέμα των κολεγίων, λέει ότι οι εξελίξεις με την ευρω-οδηγία θα έχουν τρομερές συνέπειες στη λειτουργία όλων των Τμημάτων ΤΕΙ και στο διά ταύτα: Αποφασίζει αναστολή της λειτουργίας του Ιδρύματος την Τετάρτη 19 και την Τρίτη 25 Νοέμβρη, με αίτημα την αύξηση της χρηματοδότησης των Ιδρυμάτων... άντε και των αποδοχών του εκπαιδευτικού προσωπικού! Κανένα αίτημα για μη εφαρμογή της ευρω-οδηγίας, μη εφαρμογή του νόμου που ψήφισε το καλοκαίρι η κυβέρνηση για τα κολέγια, κανένα αίτημα για το νόμο - πλαίσιο, την αξιολόγηση κτλ.
Με τέτοιες κινήσεις (που φωνάζουν από μακριά ΠΑΣΟΟΟΟΚ!), δεν υπάρχει περίπτωση τα ΤΕΙ να δουν «άσπρη μέρα», όπως δεν είδαν «άσπρη μέρα», αλλά εμπαίχτηκαν οικτρά, από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, και με την υποχρηματοδότηση, και με την ψευτοανωτατοποίηση.
Ο εθνικός δρόμος Κορίνθου - Τρίπολης - Τσακώνας σε ορισμένα σημεία του - για τα οποία οι εταιρείες πληρώθηκαν με το παραπάνω όταν κατασκευάστηκε - ξαναφτιάχνεται από την αρχή. Συγκεκριμένα, αυτά είναι η διαπλάτυνση της Λεωφόρου Εκτακτης Ανάγκης κατά ...μισό ολόκληρο μέτρο σε κάποια σημεία, η διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας του Αρτεμισίου (ήταν στον αρχικό σχεδιασμό, ξεκίνησε, αλλά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ) και η επαναχάραξη του δρόμου στο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα, το οποίο έπαθε κατολίσθηση το 2003, χωρίς να συμπληρωθεί ένας χρόνος λειτουργίας.
Ολα αυτά τα έργα, που έπρεπε να είχαν γίνει ή έγιναν, αλλά κατέρρευσαν λόγω των καραμπινάτων κακοτεχνιών των εργολάβων, ο ελληνικός λαός όχι μόνο τα πλήρωσε, αλλά τώρα καλείται, τα ίδια πάλι έργα, να τα ξαναπληρώσει! Για τα ...νέα αυτά έργα, οι χρήστες του δρόμου που έχουν ΙΧ επιβατικό πληρώνουν από τον Απρίλη 2,90 ευρώ από 2 ευρώ, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται η αύξηση της τιμής του διοδίου με γεωμετρική πρόοδο. Η κοροϊδία και η εκμετάλλευση σε βάρος του ελληνικού λαού συνεχίζεται, καθώς η όλη «διαδικασία» αποτελεί έναν εύσχημο τρόπο για να «ξαναδουλεύουν» το έργο οι εργολάβοι και, ταυτόχρονα, να μπουκώνονται με επιπλέον χρήμα...