ΣΕΛ. 3
(Β. Ι. Λένιν)
«Κοινωνική πολιτική» και «φιλολαϊκό προφίλ» επιχειρεί να πλασάρει η διοίκηση του Δήμου Αθηναίων με μια σειρά από «δράσεις», όπως το «Κοινωνικό Παντοπωλείο», το «Κοινωνικό Φαρμακείο», την «Αθηναϊκή Αγορά». Πρόκειται για μια «κολυμβήθρα του Σιλωάμ», καθώς, από τη μια εμφανίζει τις εταιρείες σαν κοινωνικά υπεύθυνες και, από την άλλη, καλύπτει το σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής που εφαρμόζει.
Η εντυπωσιακή συγκομιδή των 108 ρεκόρ την προηγούμενη χρονιά δημιουργεί ερωτήματα, αλλά και κορύφωση στις ... ναυμαχίες των πολυεθνικών για το μεγαλύτερο κέρδος.