Τα στοιχεία μιλάνε μόνα τους: Στις 4/9/2008 ψηφίστηκε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η Εκθεση του ευρωβουλευτή των Φιλελεύθερων Ortuondo Larrea για την «Ευρωπαϊκή Λιμενική Πολιτική». Τα επίσημα πρακτικά αποδεικνύουν ότι ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δ. Παπαδημούλης, ψήφισε υπέρ της Εκθεσης αυτής, μαζί με τους ευρωβουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Το ΚΚΕ καταψήφισε. Η Εκθεση χαιρετίζει, υποστηρίζει και προωθεί τα αντιλαϊκά μέτρα που περιλαμβάνει η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ευρωπαϊκή Λιμενική Πολιτική της ΕΕ [COM (2007) 616 τελικό]. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι: Οι υπηρεσίες διακίνησης φορτίου «μπορεί να παρέχονται απ' ευθείας από τις λιμενικές αρχές ή από τρίτους, όπως είναι οι παραχωρησιούχοι», ότι «η υποχρέωση διαφάνειας συνίσταται στη διασφάλιση υπέρ όλων των ενδεχομένων αναδόχων (...) που καθιστά δυνατό το άνοιγμα της σύμβασης παραχώρησης στον ανταγωνισμό». Και παρακάτω, «η Επιτροπή θεωρεί ότι η ανωτέρω υποχρέωση ισχύει όταν οι αρχές των κρατών - μελών αποφασίσουν να παραχωρήσουν σε τρίτο μέρος ένα τμήμα των λιμενικών εκτάσεων για την παροχή υπηρεσιών διακίνησης φορτίου».
Η σχετική πρόταση άναψε το πράσινο φως στην κυβέρνηση της ΝΔ, με τη πολιτική στήριξη του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, να διενεργήσει διεθνή διαγωνισμό για το ξεπούλημα των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά και στον ΟΛΠ. Ολα τα άλλα που ακολούθησαν, με τη συμπαιγνία ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είναι γνωστά. Τα μέτρα της ΕΕ δεν περιορίζονται μόνο στο ξεπούλημα των λιμανιών, αλλά περιλαμβάνουν και την ιδιωτικοποίηση των τεχνικοναυτιλιακών υπηρεσιών, την πλοήγηση, ρυμούλκηση και τον ελλιμενισμό, που είναι ζωτικής σημασίας για τη λιμενική ασφάλεια. Αυτά είναι τα στοιχεία και είναι αδιαμφισβήτητα. Ετσι επιβεβαιώνεται με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο και για μια ακόμη φορά η διπλοπροσωπία του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, που άλλα λέει στους λιμενεργάτες, γενικότερα τους εργαζόμενους και άλλα κάνει πίσω από τις πλάτες τους στις Βρυξέλλες. Ας το πάρουν υπόψη τους οι εργαζόμενοι μπροστά στην κάλπη.