Μίλησε ακόμα για την υπεράσπιση της δημοκρατίας που δήθεν υπηρετείται απ' τον πόλεμο στο Αφγανιστάν αφού όπως είπε «οι ΗΠΑ καμία πρόθεση δεν έχουν να καταλάβουν το Αφγανιστάν» ούτε να το μεταβάλλουν σε «προτεκτοράτο». Απλώς οι ΗΠΑ αποστέλλουν δεκάδες χιλιάδες επιπλέον στρατεύματα και ο συνολικός αριθμός θα ξεπεράσει τις 100.000 για να διεξάγουν και κλιμακώσουν τον πόλεμο, να τον διευρύνουν στο Πακιστάν γιατί νοιάζονται... για την ειρήνη. Αυτό που κάνει και ο Ομπάμα είναι να προασπίζει και στρατιωτικά τα συμφέροντα του κεφαλαίου που θέλει να βάλει στο χέρι τον πλούτο της περιοχής. Ωστόσο, και στη χώρα μας βρέθηκαν ΜΜΕ που έσπευσαν να συμπαρασταθούν στις ...δυσκολίες του Προέδρου, να πασχίζει για την ειρήνη σκοτώνοντας, γράφοντας «ο Αμερικανός πρόεδρος συγκίνησε με την ειλικρίνειά του»...
Εντατικές και φιλότιμες προσπάθειες καταβάλλουν κυβέρνηση και διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), προκειμένου να συγκεράσουν τα αντικρουόμενα επιχειρηματικά συμφέροντα που ερίζουν για την ανάληψη της επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών («χάντλινγκ») στα 34 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, συγκάλεσαν και συσκέψεις με τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματικούς ομίλους, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η «Olympic Handling» του Α. Βεγενόπουλου της MIG και η «Aegean Airlines» του Θ. Βασιλάκη. Πριν λίγες μέρες, ολοκληρώθηκε και η δημόσια διαβούλευση κατά την οποία οι επιχειρηματίες κατέθεσαν τις προτάσεις τους για τους όρους τού υπό προκήρυξη διαγωνισμού, ίσως και μέσα στην ερχόμενη βδομάδα. Από το διαγωνισμό θα αναδειχτούν οι ανάδοχοι για την ανάληψη της συγκεκριμένης επικερδούς δραστηριότητας, με ετήσιο τζίρο, κατά την ΥΠΑ 100 εκατ. ευρώ, κατά άλλες εκτιμήσεις ειδικών, άνω των 150 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι η «απελευθέρωση» του «χάντλινγκ» είναι μια ακόμα από τις πολλές δυσμενείς επιπτώσεις, η οποία επήλθε από την ιδιωτικοποίηση του ομίλου της «Ολυμπιακής Αεροπορίας». Και είμαστε ακόμα στην αρχή. Στο νέο - πλήρως ιδιωτικοποιημένο πλέον - αεροπορικό περιβάλλον στην Ελλάδα, οι δυσάρεστες εκπλήξεις θα έρχονται η μία μετά την άλλη, καθώς οι ιδιώτες, στην προσπάθειά τους να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία κέρδους, μπορούν να σκαρφιστούν τα πάντα. Ορισμένες από τις ιδέες που επεξεργάζονται ιδιοκτήτες αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη και αλλού, είναι να χρεώνουν παραπάνω τους υπέρβαρους επιβάτες (ό,τι ισχύει σήμερα για τις αποσκευές), καθώς και να καθιερώσουν καθεστώς «ορθίων επιβατών», με την προσθήκη επιπλέον καθισμάτων στα πλευρικά των διαδρόμων και σε κάθε άλλο ελεύθερο χώρο του αεροσκάφους. Κέρδος είναι αυτό. Δεν είναι...παίξε γέλασε...
Η συνολική έκταση που κάηκε στη Βορειοανατολική Αττική από τις πυρκαγιές του περασμένου καλοκαιριού ξεπερνά τα 180.000 στρέμματα. Εκείνο όμως που έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι οι περισσότερες από τις εκτάσεις αυτές έχουν καεί και στο πρόσφατο παρελθόν!
Ειδικότερα, σύμφωνα με μαρτυρία του δασάρχη Καπανδριτίου Γ. Φραγκιαδάκη, σε πρόσφατη εκδήλωση που έγινε στη Θεσσαλονίκη:
Το συμπέρασμα προκύπτει αβίαστα: Οι εμπρηστές, καταπατητές και οικοπεδοφάγοι δεν το βάζουν κάτω. Και βέβαια το χέρι τους το «οπλίζει» η πολιτική της εμπορευματοποίησης της γης που ακολουθούν διαχρονικά και συνειδητά οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Αρκεί να σημειώσουμε ότι η χώρα μας δεν έχει ακόμη Δασολόγιο και δεν έχει κυρωθεί κανένας δασικός χάρτης ούτε στην Αττική ούτε σε ολόκληρη τη χώρα! Πέρα βέβαια από το γνωστό «κόλπο» της εξαίρεσης από την αναδάσωση μεγάλων δασικών εκτάσεων της Πεντέλης, αμέσως μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του 1995 και 1998 (επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ) και του 2005 (επί κυβέρνησης ΝΔ)...
Αντικρουόμενες πληροφορίες αναφορικά με την ολοκλήρωση ή όχι του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και Ελέγχου (ΟΣΔΕ) των αγροτικών επιδοτήσεων, έρχονται στο φως της δημοσιότητας, τις τελευταίες μέρες. Η ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Ελέγχου έχει δεσμευτεί ότι η ψηφιοποίηση των αγροτεμαχίων θα έχει ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος και σύμφωνα με τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και ότι οι επιδοτήσεις θα καταβληθούν κανονικά, ωστόσο το κλιμάκιο της ΕΕ που διενήργησε σχετικούς ελέγχους το τελευταίο διάστημα στην χώρα μας, δεν είναι ξεκάθαρο αν έμεινε «ικανοποιημένο» από την πορεία εξέλιξης του έργου. Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι Ελληνες αγρότες περιμένουν την καταβολή του συνόλου της ενιαίας ενίσχυσης που δικαιούνται πριν το τέλος του μήνα, καθώς οι όποιες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου σε κάθε περίπτωση, δεν αποτελεί δική τους ευθύνη. Αλλωστε, η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα, με την ραγδαία πτώση των τιμών και την αύξηση του κόστους παραγωγής, για το σύνολο των αγροτικών προϊόντων, δεν τους επιτρέπει να δώσουν την παραμικρή πίστωση χρόνου.