ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τρίτη 27 Απρίλη 2010
Σελ. /40
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Για το σχολείο και τον εκπαιδευτικό των λαϊκών αναγκών

Με επιτυχία έγινε την περασμένη Κυριακή η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη στην Αθήνα

Ο Αλέκος Αρβανιτίδης, μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας του ΠΑΜΕ, έκανε την εισήγηση στην Πανελλαδική Συνδιάσκεψη
Ο Αλέκος Αρβανιτίδης, μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας του ΠΑΜΕ, έκανε την εισήγηση στην Πανελλαδική Συνδιάσκεψη
Σε κλίμα ταξικής αποφασιστικότητας και με την αισιοδοξία που φέρνει ως ένα βήμα ανασύνταξης του κινήματος, πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή στην Αθήνα η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη του ΠΑΜΕ στο χώρο των εκπαιδευτικών. «Ανασυντάσσουμε - Ισχυροποιούμε το ΠΑΜΕ για το σχολείο και τον εκπαιδευτικό των λαϊκών αναγκών» ήταν το σύνθημα της συνδιάσκεψης, στις εργασίες της οποίας εκφράστηκε η γενική συμφωνία των αντιπροσώπων στη γραμμή πλεύσης της σύγκρουσης και της απειθαρχίας. Η γενική συμφωνία και η αποφασιστικότητα που εκφράστηκαν στη συζήτηση μαζί με τις αποφάσεις που πάρθηκαν στη βάση της εισήγησης, αποτελούν όπλο για το κίνημα των εκπαιδευτικών στα βήματά του από δω και πέρα.

Τη συνδιάσκεψη παρακολούθησε πολυμελής αντιπροσωπεία της Εκτελεστικής Γραμματείας του ΠΑΜΕ. Στους φακέλους των συμμετεχόντων δόθηκαν σειρά στοιχείων για τα τελευταία εκλογικά αποτελέσματα στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, στατιστικά στοιχεία της εκπαίδευσης που αφορούν τους μετανάστες μαθητές, τις ελαστικές εργασιακές σχέσεις στους εκπαιδευτικούς, τις ιδιωτικές δαπάνες για την Παιδεία, την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών (www.edupame.gr).

Βασικοί άξονες της δουλειάς του ΠΑΜΕ στους εκπαιδευτικούς

Εχουν σημασία τα ζητήματα του προσανατολισμού της δουλειάς του ΠΑΜΕ στους εκπαιδευτικούς όπως ιεραρχούνται στην εισήγηση και τέθηκαν και συζητήθηκαν στη συνδιάσκεψη. Παραθέτουμε από την εισήγηση:

  • «Δουλειά με κοινωνικοταξικά κριτήρια και προτεραιότητες. Πιο καλός σχεδιασμός με συγκεκριμένες κινηματικές πρωτοβουλίες που θα ενισχύουν τον προσανατολισμό μας στους εκπαιδευτικούς της ιδιωτικής εκπαίδευσης, στους νέους εκπαιδευτικούς, στους ωρομίσθιους - αναπληρωτές, γενικά στους ελαστικά εργαζόμενους. Αλληλεγγύη και συντονισμός με τους άλλους συμβασιούχους, τα άλλα κινήματα.
  • Ενταξη νέων σωματείων στις γραμμές του ΠΑΜΕ με αποφάσεις Γενικών Συνελεύσεων, Διοικητικών Συμβουλίων. Αποφασιστική βελτίωση στη λειτουργία και τη δράση των ταξικών Σωματείων στην Ιδιωτική Εκπαίδευση, των ΕΛΜΕ και των Συλλόγων. Στην ίδια κατεύθυνση, βελτίωση της λειτουργίας και της δράσης των Επιτροπών Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ και των Γραμματειών τους.
  • Συσπείρωση νέων δυνάμεων. Το βασικό εδώ είναι να απεγκλωβίζονται δυνάμεις από το δικομματισμό και τον οπορτουνισμό, να εντάσσονται στις γραμμές του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος, στις Επιτροπές Εκπαιδευτικών, στα ψηφοδέλτια. Υπάρχουν δυνάμεις που διστάζουν να ενταχθούν στο ΠΑΜΕ, που μια τέτοια προοπτική δεν έχει ωριμάσει στη συνείδησή τους. Με αυτές τις δυνάμεις επιδιώκουμε την κοινή δράση μαζί τους πάνω σε οξυμένα προβλήματα, σε συγκεκριμένα μέτωπα και άξονες πάλης (π.χ. για το δικαίωμα στη σταθερή μόνιμη δουλειά, με τους απολυμένους των stage, με τις επιτροπές ωρομισθίων, με τις επιτροπές απολυμένων σε ΠΔΣ, κ.α.).

Το ΠΑΜΕ είναι ταξική συσπείρωση, έχει χαρακτηριστικά συμμαχίας κι αυτό πρέπει να αποτυπώνεται στις γραμμές του, στα όργανά του. Τέτοιες δυνατότητες απεγκλωβισμού δυνάμεων υπάρχουν. Δεν είναι λίγες οι δυνάμεις που έχουν ριζοσπαστικές διαθέσεις αλλά εγκλωβίζονται ακόμη στο χώρο του δικομματισμού και των οπορτουνιστικών σχημάτων. Εδώ πρέπει να επιμείνουμε.

  • Κοινωνική συμμαχία, προώθηση της ενιαίας δράσης των εκπαιδευτικών με τα άλλα λαϊκά στρώματα, με γονείς, μαθητές, σπουδαστές, στην κατεύθυνση ενός παλλαϊκού μετώπου για την Παιδεία και την κοινωνία των σύγχρονων λαϊκών αναγκών.

Το ζήτημα της Παιδείας είναι άλλωστε ένα από τα ζητήματα που μπορεί να ενώνει με κοινούς στόχους πάλης την εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα. Από αυτή την άποψη το ΠΑΜΕ στο χώρο της εκπαίδευσης έχει μια πιο συγκεκριμένη ευθύνη σε αυτή την κατεύθυνση».

Για την αναγκαιότητα του κλαδικού συνδικάτου

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην εισήγηση στην αναγκαιότητα του κλαδικού συνδικάτου:

«Οι αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση έχουν προχωρήσει, η επιχειρηματική δράση βαθαίνει και ήδη σαν κλάδος συγκεντρώνει σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα πάνω από 300 χιλιάδες. Το κυρίαρχο είναι οι νέες εργασιακές σχέσεις. Η προηγούμενη ασφάλεια που υπήρχε σχετικά με αυτό το ζήτημα θα εκλείπει σταθερά. Αυτές τις εξελίξεις πρέπει το ταξικό κίνημα να τις προαπαντάει έγκαιρα και στο επίπεδο της δομής του συνδικαλιστικού κινήματος. Η εμπειρία που είχαμε με τους συμβασιούχους ή με τους εργαζόμενους των stage ανέδειξε και κατά πόσο έγκαιρα είχαμε δει το ζήτημα οργάνωσης αυτού του κόσμου.

Η ανασυγκρότηση του εργατικού κινήματος σχετίζεται άμεσα και με την επίδραση στην αλλαγή της δομής του συνδικαλιστικού κινήματος, με την οργάνωση των εργαζομένων σε ενιαία σωματεία, ανεξάρτητα από ειδικότητα και εργασιακή σχέση.

Η αναγκαιότητα να εντείνουμε τον προσανατολισμό μας για τη δημιουργία κλαδικού συνδικάτου απαντά και από την άποψη της δομής του συνδικαλιστικού κινήματος στις εξελίξεις και στη σχέση οικονομίας - εκπαίδευσης, οικονομίας - εργασιακών σχέσεων, διευκολύνει την ενότητα της εργατικής τάξης. Η ανάγκη του κλαδικού συνδικάτου είναι στοιχείο ενότητας των εκπαιδευτικών και τίθεται σήμερα ως στοιχείο προετοιμασίας και σκέψης να κινηθούμε σε μια τέτοια κατεύθυνση.

Ενα κλαδικό συνδικάτο εκπαιδευτικών στο επίπεδο του νομού, που θα ενώνει όλους τους εκπαιδευτικούς Α/βάθμιας, Β/βάθμιας, ιδιωτικής εκπαίδευσης και όλες τις εργασιακές σχέσεις, μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, και που συντεταγμένα το επόμενο διάστημα πρέπει να σχεδιάσουμε, παίρνοντας υπόψη ότι και οι άλλες δυνάμεις κινούν πρωτοβουλίες στη δομή του συνδικαλιστικού κινήματος».

Για τη δουλειά στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης

Ειδική μνεία υπήρχε στην εισήγηση της συνδιάσκεψης για τη δουλειά του ΠΑΜΕ στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, εκεί όπου συγκεντρώνονται πάνω από 100.000 εκπαιδευτικοί.

Στα βασικά καθήκοντα και άμεσα ζητήματα πάλης στην ιδιωτική εκπαίδευση, η εισήγηση της Συνδιάσκεψης κατέγραφε:

  • «Να γίνουν αποφασιστικά βήματα στο ζήτημα της οργάνωσης των εργαζομένων, στη μαζικοποίηση των ταξικών συνδικάτων στην ιδιωτική εκπαίδευση με νέες εγγραφές μελών κυρίως από το χώρο των φροντιστηρίων. Στην κυριολεξία, με την απεργιακή προκήρυξη στο ένα χέρι και στο άλλο τις αιτήσεις εγγραφής, να οργώσουμε το χώρο ευθύνης των πέντε ταξικών σωματείων.

Ειδικά για τα ταξικά συνδικάτα στην ιδιωτική εκπαίδευση, η μαζικοποίησή τους, η εγγραφή νέων δυνάμεων σε αυτά, αποτελεί αποφασιστικό κρίκο για την ανασύνταξη του κινήματος, την ισχυροποίηση του ΠΑΜΕ, την αλλαγή των συσχετισμών. Μια τέτοια εξέλιξη μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της κινηματικής δράσης από τα κάτω, στην αύξηση της επιρροής του ΠΑΜΕ στους εκπαιδευτικούς, σε άλλα συνδικάτα, στον ίδιο τον προσανατολισμό του εκπαιδευτικού κινήματος.

Να πρωτοστατήσουμε στη δημιουργία νέων σωματείων - όπου έχουμε δυνατότητες (Ηράκλειο, Καλαμάτα).

  • Να κατακτήσουμε ένα άλλο, ποιοτικά νέο επίπεδο λειτουργίας και δράσης των ταξικών συνδικάτων με παρεμβάσεις και αγωνιστικές πρωτοβουλίες, ώστε αυτά να καταξιώνονται ως πραγματική εμπροσθοφυλακή των εργαζομένων, ως το κέντρο οργάνωσης του αγώνα στις σημερινές συνθήκες. Ιδιαίτερο βάρος να δώσουμε στις Γενικές Συνελεύσεις των ταξικών σωματείων ώστε αυτές να είναι μαζικές, όπως επίσης βάρος πρέπει να δοθεί στην καθημερινή επαφή και τους δεσμούς με τα μέλη του σωματείου.
  • Η οργάνωση της πάλης για την υπογραφή της ΣΣΕ κατά σωματείο αποτελεί αιχμή γι' αυτή την περίοδο. Ηδη ξεδιπλώνονται από το ΠΑΜΕ πρωτοβουλίες σε αυτό το διάστημα. Οι συνθήκες κρίσης και οι πρόσφατες κινήσεις των εργοδοτών στην ιδιωτική εκπαίδευση επιβάλλουν αποφασιστικότητα και εγρήγορση από τη δική μας πλευρά, δείχνουν ότι θα είναι μια εξαιρετικά δύσκολη μάχη. Η πρότασή μας για ΣΣΕ να ακουμπάει στην επεξεργασία που έχει κάνει ο "Βύρωνας" και να εμπλουτιστεί παραπέρα στο σύνολο των αιτημάτων.
  • Να προσαρμοστούν άμεσα τα καταστατικά όλων των ταξικών σωματείων στο πρότυπο του "Βύρωνα", παίρνοντας όλα τα αναγκαία μέτρα που θα βοηθάνε τους εργαζόμενους εκπαιδευτικούς να κατανοούν τη γραμμή ενότητας, την ανάγκη όλοι οι εργαζόμενοι ενός κλάδου να ενώνονται ανεξάρτητα από ειδικότητα και σχέση εργασίας. Στη βάση αυτή απαιτείται να επεξεργαστούμε ένα συνολικό και επικαιροποιημένο πλαίσιο πάλης στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης».
Για τα περί απεργίας στις εξετάσεις

Στο πνεύμα της συνδιάσκεψης έχει δουλευτεί η πρόταση του ΠΑΜΕ προς τις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και των συλλόγων που θα πραγματοποιηθούν άμεσα. Στην πρόταση αυτή, αφού γίνεται αναφορά στις εξελίξεις μέχρι τώρα, φωτίζεται ο δρόμος της κλιμάκωσης της πάλης και καταγράφεται η πρόταση των ταξικών δυνάμεων γύρω από το ζήτημα που έχει σηκωθεί περί απεργίας στις εξετάσεις.

Σημειώνεται χαρακτηριστικά στην πρόταση του ΠΑΜΕ προς τις Γενικές Συνελεύσεις:

«Στις 15 Μάη κατατίθεται το νομοσχέδιο για το Ασφαλιστικό. Το γεγονός ότι συμπίπτει με τις εξετάσεις δε σημαίνει ότι δεν απεργούμε. Πάνω σε ένα συνεκτικό πλαίσιο πάλης, με κύριο αίτημα "Να αποσυρθούν τώρα τα αντιλαϊκά μέτρα", οργανώνουμε, κλιμακώνουμε την πάλη και μέσα στις εξετάσεις, με 24ωρες, 48ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις, με συλλαλητήρια, με κινητοποιήσεις που θα έχουν διάρκεια, βάθος χρόνου και ταυτόχρονα χαρακτηριστικά συμμαχίας, κοινής δράσης με όλους τους εργαζόμενους, με όλους τους κλάδους.

Στις σημερινές συνθήκες και έτσι όπως εξελίσσεται η ταξική πάλη, είμαστε αντίθετοι σε μια μορφή απεργίας διαρκείας μέσα στις εξετάσεις από έναν κλάδο μόνο του. Μια τέτοια προοπτική, ειδικά αυτήν την περίοδο, με έντονα τα χαρακτηριστικά της συντεχνίας και του τυχοδιωκτισμού, θα είναι καταστροφική για τον κλάδο και το κίνημα των εκπαιδευτικών. Κανένας κλάδος δε θα σωθεί από μόνος του. Οταν όλος ο τόπος καίγεται, κανένας δε θα μπορέσει από μόνος του να σώσει το χωραφάκι του.

Οι συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες ΟΛΜΕ - ΔΟΕ "παίζουν" με την απεργία διαρκείας μέσα στις εξετάσεις, μόνο και μόνο για να "ξεπλυθούν" στη συνείδηση των εκπαιδευτικών. Εχουν σκοπιμότητα. Δεν πιστεύουν σε μια τέτοια προοπτική. Και δεν πιστεύουν γιατί συμφωνούν με το σύνολο των αναδιαρθρώσεων στην Παιδεία, με την ουσία του πολυνομοσχέδιου για το "νέο σχολείο". Γι' αυτό και δεν κοντράρουν τις αναδιαρθρώσεις στο χώρο της εκπαίδευσης. Βλέπουν ασάφειες στα κυβερνητικά μέτρα, τα κρίνουν ως έκθεση ιδεών. Συνδιαλέγονται με το υπουργείο Παιδείας, ζητούν επιμέρους ρυθμίσεις, όπως την επιμήκυνση της μεταβατικής περιόδου στο σύστημα διορισμών, δηλαδή ΑΣΕΠ, παιδαγωγική επάρκεια, αυτοαξιολόγηση και αποσύνδεση του πτυχίου από το επάγγελμα.

ΟΛΜΕ - ΔΟΕ δεν μπορούν να ηγηθούν σε μια τέτοια αντιπαράθεση. Δεν είναι οι συνδικαλιστικές ηγεσίες που μπορούν να τους εμπιστευθούν οι συνάδελφοι. Είναι "δούρειος ίππος" στο εκπαιδευτικό κίνημα, φορέας της αστικής ιδεολογίας και πολιτικής στο εργατικό κίνημα. Ας μην ξεχνάμε τη δημόσια δήλωση της Α. Διαμαντοπούλου "Ευχαριστώ τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ για τη συμβολή τους στη διαμόρφωση των θέσεων του υπουργείου Παιδείας. Δεν σας κρύβω ότι πολλές από τις θέσεις που τελικά διαμορφώσαμε τις πήρα από τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ".

ΟΛΜΕ - ΔΟΕ δεν μπορούν να ηγηθούν σε μια τέτοια αντιπαράθεση γιατί όλο το προηγούμενο διάστημα όχι μόνο δεν προετοίμαζαν το έδαφος για την απόρριψη των αντιεκπαιδευτικών μέτρων στη συνείδηση των εκπαιδευτικών, της νεολαίας, των εργαζομένων, όχι μόνο δεν προετοίμαζαν το έδαφος της κλιμάκωσης, αλλά φρόντιζαν και για την αποκλιμάκωση της πάλης, κάνοντας ό,τι μπορούσαν για να μην έχει επιτυχία η 48ωρη απεργία στις 21-22 Απρίλη και ειδικά η απεργία στις 21 Απρίλη.

ΟΛΜΕ - ΔΟΕ έχουν σημαντική ευθύνη για τα χαμηλά ποσοστά στις κινητοποιήσεις, που κινήθηκαν στο 20-25%.

Σε κάθε περίπτωση δε δαιμονοποιούμε, ούτε θεοποιούμε τη μορφή πάλης μέσα στις εξετάσεις. Οι ίδιες οι εξελίξεις, η ίδια η συμμετοχή, οι αγωνιστικές διαθέσεις των εργαζομένων σε τελική ανάλυση κρίνουν και την επιλογή στις μορφές πάλης».

Συντονισμένη προσπάθεια εκφοβισμού εκπαιδευτικών

Διευθύνσεις εκπαίδευσης από διάφορες περιοχές της Ελλάδας φτάνουν έως και να καλούν σε «απολογία» των εκπαιδευτικών που συμπαρατάχθηκαν με το ταξικό κίνημα και απήργησαν στις 21 Απρίλη

Το έγγραφο που στάλθηκε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της Θεσσαλίας
Το έγγραφο που στάλθηκε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της Θεσσαλίας
Διευρυμένη προσπάθεια εκφοβισμού και συντονισμένη επιχείρηση επέμβασης στη λειτουργία του συνδικαλιστικού κινήματος έχει εξαπολύσει η κυβέρνηση ενάντια στους εκπαιδευτικούς και στους διοικητικούς υπαλλήλους που αρνούνται να πάρουν το δρόμο της υποταγής και του συμβιβασμού, επιλέγοντας τη συστράτευση με τις ταξικές δυνάμεις του ΠΑΜΕ.

Ηδη από την Παρασκευή άρχισαν να καταφτάνουν σε σχολεία και Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, έγγραφα και εγκύκλιοι Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Στόχος να επιβληθεί στο δικαίωμα της απεργίας η διαχωριστική γραμμή της «νόμιμης» (22 Απρίλη) και «παράνομης» (21 Απρίλη).

Συγκεκριμένα, εκπαιδευτικοί που απήργησαν στις 21 Απρίλη ...προειδοποιούνται: «Η συμμετοχή (...) σε κινητοποιήσεις που δεν καλύπτονται από επίσημες συνδικαλιστικές οργανώσεις, στις οποίες ανήκουν, είναι αδικαιολόγητη. Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες»! (έγγραφο Περιφερειακής Διεύθυνσης Α' και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας προς τους διευθυντές και τα γραφεία Α'βάθμιας και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης).

«(...)Η απουσία εκπαιδευτικών από τα υπηρεσιακά τους καθήκοντα, λόγω συμμετοχής σε κινητοποιήσεις που δεν καλύπτονται συνδικαλιστικά από ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΑΔΕΔΥ είναι αδικαιολόγητη» (έγγραφο Περιφερειακής Διεύθυνσης Α'βάθμιας και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας).

«(...)Ως εκ τούτου για τους εκπαιδευτικούς/υπαλλήλους που δηλώνουν συμμετοχή σε οποιαδήποτε άλλη απεργιακή κινητοποίηση, εφαρμογή έχουν οι σχετικές διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα και οι λοιπές σχετικές ειδικές διατάξεις, τις οποίες εφαρμόζετε ως αρμόδιοι διοικητικοί Προϊστάμενοι των ανωτέρω» (έγγραφο Περιφερειακής Διεύθυνσης Α'βάθμιας και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης προς Διευθυντές Εκπαίδευσης και Προϊστάμενους Γραφείων ΠΕ και ΔΕ).

Για να έρθει το επόμενο βήμα με το οποίο εκπαιδευτικοί καλούνται να δηλώσουν «εγγράφως εντός δύο ημερών γιατί απουσιάζατε από την υπηρεσία σας στις 21/4/2010» (έγγραφο Διεύθυνσης Α' Εκπαίδευσης Ν. Δωδεκανήσου προς δασκάλες της Ρόδου).

Οσο και αν προετοιμάζεται το έδαφος από τους αστικούς μηχανισμούς χειραγώγησης, η απάντηση έχει ήδη δοθεί. Ο μαζικός και οργανωμένος αγώνας των εκμεταλλευόμενων δε στριμώχνεται, ούτε χωράει σε όρια νομοθετικών πλαισίων, υπαλληλικών κωδίκων και εργοδοτικών συνδικαλιστικών οργάνων.

Αμεση κινητοποίηση στη Λάρισα

Αγωνιστική απάντηση έδωσαν, χτες, οι ταξικές δυνάμεις στη Λάρισα, πραγματοποιώντας μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και καταγγέλλοντας την επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών. Σε συνάντηση που είχαν με τη διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, εκείνη χαρακτήρισε σωστή την ενέργειά της και ισχυρίστηκε ότι κατέφυγε σ' αυτή «για να κοπούν τα ημερομίσθια την ημέρα της απεργίας». Η ίδια, γνωρίζει, βεβαίως, ότι δεν χρειάζεται ειδική εγκύκλιος από την Περιφερειακή Διεύθυνση για να κοπούν τα μεροκάματα μιας απεργίας, αλλά αυτό γίνεται από τις ίδιες τις υπηρεσίες για όποιον υπάλληλο απεργεί ή απουσιάζει.

Ζητώντας την άμεση ανάκληση της εγκυκλίου, η Γραμματεία Λάρισας του ΠΑΜΕ τονίζει μεταξύ άλλων ότι: «Αποτελεί ωμή επέμβαση στη συνδικαλιστική αγωνιστική δράση των εκπαιδευτικών, επέμβαση στα ζητήματα λειτουργίας του συνδικαλιστικού τους κινήματος, διατυπώνοντας κρίση (!!) για το αν μια απεργία είναι νόμιμη ή παράνομη! Το αν και πότε θα κάνουν απεργία οι εκπαιδευτικοί, το από ποιον και έναντι σε ποιον "νομιμοποιούνται" για το αναφαίρετο αυτό δικαίωμά τους, δεν είναι και δεν πρόκειται να γίνει αρμοδιότητα της Περιφερειακής Διεύθυνσης και όποιας άλλης υπηρεσίας».

Νέα Πανελλαδική Γραμματεία

Από τη σύσκεψη εκλέχτηκε νέα Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ αποτελούμενη από τους:

Αρβανιτίδη Αλέκο (Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ - ΔΣ ΟΛΜΕ).

Γεωργόπουλο Διονύση (Πρόεδρος ΕΛΜΕ Κεφαλλονιάς).

Δαγρέ Ελένη (ΠΑΜΕ Αθήνας).

Δαμαλά Αριστείδη (Δάσκαλος - ΓΣ ΑΔΕΔΥ - Πελοπόννησος).

Δάνδαλη Νίκο (ΔΣ ΕΛΜΕ - Αττική).

Δελλή Γιάννη (ΕΕ ΕΔΟΘ - Δάσκαλος - Θεσσαλονίκη).

Δούκα Μάνο (ΠΑΜΕ Αθήνας).

Δριμάλα Λούλα (Δασκάλα - πρόεδρος Συλλόγου Δασκάλων Βύρωνας - Αθήνα).

Καραβά Νατάσα (Πρόεδρος Σωματείου Ιδιωτικής Εκπαίδευσης «Βύρωνας» - Αθήνα).

Κυζίλη Ολυμπία (ΠΑΜΕ Πειραιάς - δασκάλα).

Λυκούρα Βασίλη (ΠΑΜΕ Αθήνας - καθηγητής).

Μπίκα Χρήστο (Επικεφαλής Γραμματείας Εκπαιδευτικών Λάρισας - Θεσσαλία).

Νομικό Δημήτρη (ΠΑΜΕ Αθήνας - δάσκαλος).

Νοτάκη Γιάννη (ΔΣ ΕΛΜΕ - ΓΣ ΑΔΕΔΥ - Θεσσαλονίκη).

Ντούρου Σοφία (Δασκάλα - Στερεά).

Πατίδη Ηλία (ΔΣ ΕΛΜΕ - Πειραιάς).

Σερίφη Βαγγέλη (ΔΣ ΟΙΕΛΕ).



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ